1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Veronica Poker

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 8 jan 2007.

1. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    boeken zat er nog in ze eentje in tegen 3 tegenstanders maar hij heeft tog nog weten te winnen:D

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    was dat die game dat ze alle 3 all in gingen?...

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja volgens mij wel, enne @ madison.. ken jij Glen Helder niet?? Ga eens heel snel een paar voetbalboeken lezen van vroeger!

Boeken speelde toen erg sterk, en legde keer op keer de druk bij de tegenstanders.

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Daar zit wat in:b:

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat Football Legend poker gedoe niet zo heel interessant eigenlijk. Leuke/interessante manier van spelen, zo in teams, maar dat commentaar. Zo tergend slecht. Ze lachen de hele tijd mensen uit, maken stomme grapjes... Nee, die mensen mogen ze eruit schoppen. Ben benieuwd naar de BN'ers vanavond :p

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Vind de normale pokeruitzendingen die ze op Veronica laten zien (EPT en dat poker-voetbal gedoe) tergend slecht maar dit lijkt mij dan wel weer geinig. Ga vanavond zeker eens kijken.

Aanraders voor mensen die goede pokershow's willen zien: World Series of Poker (WSOP), World Poker Tour (WPT), High Stakes Poker (HSP), Poker Superstars en Poker after Dark :)

7. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd wat dit gaat worden, ga wel ff kijken.

En waar spelen jullie poker online? Ik zit voornamelijk op planet poker, beviel me beter dan everest poker.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Waar worden deze show's uitgezonden? Vind de EPT uitzendingen altijd wel aardig, maar het voetbal en poker legends kijk ik gewoon zonder commentaar, want dat is inderdaad drama!

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu toch te kijken xD

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zijn uitzendingen uit de VS, pm je wel even

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk verzonnen, maar geloof er geen hol aan dat er niemand daar ooit heeft gepokerd

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nee, maar dat hebben ze ook niet gezegd. 3 ervan hebben al ervaring met poker: johny, frans en bogarde
    De andere 3 hebben nog geen ervaring met poker: Fajah, joep en ellen

13. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat ze acteren? Want ik ken nog genoeg mensen die nog nooit gepokerd hebben en zelfs als ze het zien er geen bal van snappe.

14. mars15

mars15 Guest

Geweldig programma voor mij als leek, had wel al met Pokerstars soms gewonnen, maar nog ff de volgorde van hoog naar laag in kaarten en rijtjes uit me hoofd leren, en ik kan weer potjes gaan spelen.

programma is lekker vlot _O_

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind er geen bal aan dus niet mijn programma :) Geef mij maar de toernooien om het eggie :thumbs:

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ze hebben al pokerles gehad voordat ze begonnen met de opnames voor zover ik weet. Er stond een klein artikel in de veronica gids en ook in de spits van vandaag stond er ook iets over.

Vind het programma zwaar tegenvallen, erg saai en het is misschien leuk voor de beginners zodat die het ook een beetje kunnen volgen maar ik vind het erg saai.

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel aardig vlot tijdens het pokeren zelf, dat vind ik wel relax. Ik hoop wel dat ze er een stuk dieper op ingaan, daar ga ik wel vanuit eigenlijk.. Nog geen fatsoenlijke tip gehoord van Luske en Boeken. Dit was inderdaad echt alleen nog maar voor beginners.. Dat de eerste finale wordt gewonnen met Azen is wel grappig..

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Was wel geinig.

Ben voor Winston Bogarde\o/

19. mars15

mars15 Guest

was je vroeger al fan van hem :+

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden: