1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Veronica Poker

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 8 jan 2007.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad, daarom zag je ook dat het niveau erg hoog lag:+
    Maar zelfs met de meest slechte kaarten werd gecalld. een schoppen 10 en een harten 2 en dan gewoon callen.

2. Nyazzin

Nyazzin SCF Ultras

Leuk Bevonden:
    0
    of die Ellen ten Damme, na de river gewoon de beste kaarten had en dat ze de kaarten weggooide. Geef mij inderdaad ook maar gewoon Partypoker of Pokerstars. _O_

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sloom en slap programma, jammer want het had wel wat kunnen worden.

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het programma heeft ook als doel om de kijker poker te leren. Ik irriteer me meer aan die andere programma's die om de 10 minuten gaan uitleggen wat de rank of hands is.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, dat pokerprogramma hoeven ze van mij niet uit te zenden. Ik kijk nu iedere avond/nacht dat Football & Poker Legends op Veronica, dat is wel erg tof

6. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat programma is zeker vet, maar alleen erger ik me dood aan die 2 presentatoren, ze lachen iedereen uit enzo, zet mn geluid altijd gewoon zo laag mogelijk of zelfs uit.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, ze maken wel veel (mislukte) grapjes, maar ik stoor me er niet aan. Met Nederland-Noorwegen lag Marcel Luske er al snel uit (dankzij Noah toch nog gewonnen), toen schoof hij aan bij de commentators. Toen ging het niveau wel omhoog

8. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een crap zooi was het... alleen Johnny snapt het een beetje!
    Doe mij maar WPT ofzo... dat is tenminste spannend!

9. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vond het zwaar tegen vallen. deze aflevering was echt voor lui die nog nooit met kaarten bezig zijn geweest.vond ook dat ze weinig tips gaven om de spelers beter te laten worden.iedereen gaat gewoon met alles mee hoe slecht te hand ook is. volgens mij gaan ze zelfs nog mee met 2 7 unsuided. oftewel de slechtste hand die je maar kan krijgen. ik vind Football & Poker Legends iets te laat beginnen aangezien ik smorgens weer vroeg op moet.

10. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pokeren is gewoon teeeering vet!=D
    alleen vind ik het veel minder om er naar te kijken=( zelf spelen is veel leuker.
    Natuurlijk wel om fishes of slechts een klein betdrag in kleine munten, zoals 5ct,,10ct en 20 ct,, tot een maximaal bedrag van 10 euro de man:p
    zoveel is het niet maar de winnaar kan toch weer een keer iets leuks gaan doen^^

11. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Football & Poker Legends

laatst een keer gezien. Was vet grappig, ierland volgens mij tegen een ander land. 1 van die ieren was nog zo'n broekje en ging hij z'n landgenoot er uit spelen :p

12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    mwah, waarom moeten die voetbalspelers er bij zitten? Vind het beetje onzin, ze laten toch ook geen pokerspelers voetballen (zou wel grappig zijn).

Wat ze eerst op maandag avond hadden, Poker Stars Europa tour was wel gaaf. Dat waren echt allemaal profs en het commentaar + 'hud' vond ik beter. Was duidelijker wie wat had, wat deed (call/fold/raise). Vond die percentage van 'win' kans ook altijd wel gaaf :)

13. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand een site waarom filmpjes staan van de echte pokertoernooien?:)

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    die voetbalspelers kunnen juist wat onverwachts laten zien, dat vind ik wel leuk en spannend. zoals glenn helder vond ik echt leuk om te kijken, leuk gebluft (pakte alleen niet zo goed uit, maar goed)

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien heb je het commentaar gehoord van Glenn Helder? Daarin zei hij juist dat het een beetje zijn tactiek was om zo de ervaren spelers te denken dat ze makkelijk konden winnen.

Voor zover ik weet speelt hij zo nu en dan ook eens een toernooitje hier en daar, dus het zal wel meevallen met hoe slecht hij is.

16. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het vreemd als er zo gespeeld wordt;)

Nou dan, dit is precies hetzelfde; ook wel grappig..
    Kijk een op Youtube, daar staan genoeg poker filmpjes op:)

17. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het gister iets te laat om te kijken dus weet niet wie er gewonnen heeft. kan iemand mij dat misschien even vertellen?

18. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland heeft gewonnen!!
    Heel lang zaten ze er alle 6 nog in maar in een paar potjes waren Glenn Helder en 2 Ieren weg. Laatste Ier ging all-in en Boeken wilde ze wel zien en ging dus mee, en won met Koning hoog tegen Vrouw hoog. Daarna won Boeken nog een potje van Luske met two pait dacht ik.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, Nederland speelde wel goed. Alleen Helder verloor veel chips doordat hij geen kei is in het bluffen. Luske had wel een beetje geluk. Hij had er al eerder uit kunnen liggen. Boeken speelt echt goed, nu al de tweede keer dat hij de tafel wint. In ieder geval staan ze nu in de halve finale. Het is leuker om te kijken als Nederland speelt. Dan is het wat spannender

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij zijn die afleveringen al een half jaar oud, zag laats al standen staan van NL op een site :confused:

Deel Deze Pagina