1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Veronica] Star Trek Enterprise is weer begonnen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdstam, 8 feb 2005.

1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    of je bezoekt een bepaalde site en doet een peer naar een peer 9)

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zelf vind ik voyager het beste, niet om de verhalen maar om de sfeer die er in de serie tussen de bemanningsleden wordt neergezet. Verder is ook ds9 er goed (dominion war!)

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jeej...

Vanavond;

Sci-fi avond! :D

4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    misschien vind ik ds9 niet leuk omdat ik het niet echt heb gevolgd en omdat ik die barman met ubergrote oren gewoon te lelijk voor de serie vindt

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Omg; Star Trek was te cool gister. Eerst de nazi's verslaan; toen de huidige Aarde met al die ruimteschepen etc. 8)

6. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ben blij dat die temporal cold war nou eens is afgesloten. Was, voor mij tenminste, echt niet meer te volgen. Ik vind dat echt een rommelige en slecht uitgewerkte storyline (waar is bijvoorbeeld die schaduwvent uit de allereerste aflevering nou gebleven, om maar een voorbeeld te noemen), hoewel het basisconcept op zich wel veelbelovend was.

Ik vond zelf trouwens DS9 de beste serie. Had een grote en goede overkoepelende verhaallijn die alle afleveringen met elkaar verbond. Tevens had deze serie ook wel toffe characters. Net zoals the next generation trouwens, nadeel van deze serie vond ik (ten opzichte van DS9) echter wel dat het allemaal "losse" afleveringen zijn.

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie aflevering gisteren. Ik vond het wel leuk dat het zich in WOII afspeelde, maar ik ben toch ook wel weer blij dat die temporal cold war is afgelopen. Het was erg onduidelijk. Het ontvangst van Enterprise bij aarde was dan wel weer erg gaaf.

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    verwacht nu veel 'losse' aflevringen...
    maar ze kunnen (hoop ik) invloed hebben in later eps...

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    losse afleveringen zijn ook erg goed meestal. hoeft van mij ook niet echt zo'n verhaal als met de xindi in te zitten. laat ze maar gewoon wat gaan ontdekken.

10. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen losse aflevringen wel, maar het zal wel leuk zijn als ze in 1 groot ding zitten, dat je later er nog mee te maken kan krijgen...

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar. Zo bijvoorbeeld de oprichting van de Federation kunnen zijn. Daar hadden ze het toch ook al over dat Archer de Federation zou helpen oprichten. Tot nu toe heb ik daar nog weinig van gezien.

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    in principe bezig, maar heel langzaam onopvallend verloop denk ik...
    trouwens gister gemist (zag dat het een episode was, die ik iig niet heb gezien via torrent, raar)

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Laatste aflevering was weer top vond ik, en dat de acteur die Data speelde in TNG de laatste tijd meespeelt is ook erg goed (goede acteur!).

Ben benieuwd of het station gaat ontploffen :+

/edit Nieuwe star trek film komt eraan? :D

Bron: Veronica.nl

Yess :D

Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    wat speelde hij dan?
    is hij 'die vader'?

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jep, die grijze vent die aan het begin in die Federatie cel zat ;)

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik d8 al, waar ken ik hem, stem en gezicht nou van...
    is ie al zou oud? (of is dat leek?)
    wel grappig :+

17. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee wanneer het weer verder gaat. Of komt er geen seizoen meer na, zou ik wel jammer vinden, het is mij favoriete serie.

Deel Deze Pagina