1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Wie is de mol? '07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 jan 2007.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eva is het idd niet. Ik blijf nog steeds bij renate. Ik zoek het ook bij de vrouwen aangezien ik van de mannen niemand echt verdacht vind. Vond menno trouwes wel erg stom doen met zun klemtonen en robotgelul, en nu ga je naar RECHTS, en dan naar links, heb je dat? :lol:
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, moest ook lachen om Menno idd. Net robin van Bassie & Adriaan. :+
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    whahaha idd. Hoe ze ook die porto aant afluisteren waren egt mooi. Maar als Nadja zo irritant blijft doen mag ze er van mij snel uitvliegen |:- . "Ow ik lig eruit, welke kant ging je op?, rechtdoor" =( . En dat commentaar dat ze gaf toen je de beelden zag van het moment dat paul haar boekje wou, egt gaar mens.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    2 miljoen kijkers ofzow en niemand die reageert in dit topic :'-(

    Maja Paul weer terug in het spel, Menno eruit...en al het zuurverdiende geld weg. Wat een hebberige aflevering gister.
    Wel mooi van Jol gister: Ik verkoop mij niet, destijds wou die bij nova wel een vergoeding om in het programma te komen anders kwam die niet opdagen, hij verkoopt zich niet? :lol:
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dick Jol is de mol!
    Althans wel altijd als ik naar wedstrijden ga, en hij daar aan het fluiten is:+
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja maar het hele nederlandse arbitrage is slech vind ik ;). Jol was de enige die nergens op bood, maar dat wil niet zeggen dat hij de mol niet is want die pot ging sowieso wel leeg, of de mol nou mee deed of niet.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alex eruit, maja over 4 mensen spreiden, kleine kans dat je dan doorgaat...
    Wordt tijd dat die Nadja eruit vliegt, wat een naar mens is dat zeg...doet geen moer. Renate deed het goed dit keer maar blijft toch mijn mol.
    Alleen een beetje naar dat ik deze thread hoog moet houden :):
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik stem ook op Renate. Dick spreidde zijn kansen over iedereen behalve Renate en jammer, hij ligt eruit.:mad:
    Eigenlijk, hoop ik nog steeds op een geheel onverwachte mol. Maar dat zal er wel niet in zitten.

    edit:
    Niet Dick, Alex natuurlijk!
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je Alex bedoeld, want Dick zit er nog in.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Uiteraard bedoelde ik Alex. :)

    Ik heb er vandaag met iemand lang over zitten nadenken. En hoe langer ik nadenk, hoe meer ik begin te neigen naar Nadja. Om de dood simpele reden, hoe kan zij er in hemelsnaam nog in zitten?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan zou het precies hetzelfde zijn als me Mil. Die liet zich ook super dom overkomen en zat er tog tot het einde in. Die nadja is volgens mij ook niet echt byzonder slim :cool:. Als Nadja eruit is zijn er eigenlijk nog alleen maar de fanatiekelingen die erin blijven. Alex heeft ook veel geld gekost en die is er nu uit en hopelijk volgende week Nadja en anders heb je idd een grote kans dat zij de mol is.

    Hopelijk volgens jaar weer normale kandidaten, vind de BN'ers leuk enzo maar vind ook dit seizoen toch weer tegenvallen, had er meer van verwacht...
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moest gisteren toch opeens denken aan je link met de muziek uit de eerste aflevering en Renate. Die gamesmuziek komt nooit meer voor en nu is het meer van die hele standaard sfeermuziek. Zou nog best eens kunnen zijn dat je het juist had. :p Voor mij valt Inge nu ook een beetje af, want ze valt niet meer zo erg op. Het is Nadja of Renate imo, en ik denk dat Renate een grotere kans maakt om de mol te zijn.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    hehe :). Op het widm forum wist niemand wat halo enzo was dus konden ook die nummers nie... Zij zoeken echt hints in de vaagste dingen maar een melodietje herkennen ze niet =(. Het is ook weer een seizoen waarin de mol weer geen moer heeft te doen, de kandidaten verzieken het zelf wel...
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vandaag was een heel interessante aflevering vond ik. Dat Nadja de fotograve was, had ik al snel door. Maar ik dacht wel dat Dick alle vragen goed had en bij Renate, de mol, uitkwam. Nu ligt hij eruit en is het dus zeer onwaarschijnlijk dat Renate echt de mol is. Spannend. :cool:


    edit:
    Tenminste.....dat denk ik. Stel, dick heeft niet goed opgelet en zijn test was gewoon slecht. Renate drong erop aan dat Paul en de rest zouden wachten op hen. Waarom? Wist ze dat de klok ging lopen? 8) Och, heerlijke televisie is dit toch.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jah idd. Ennnnn weer een deuntje uit halo 2 op het moment dat karel de opdracht in de rimboe bekend maakte :thumbs: . Renate is ook nog steeds mijn mol, je kan die opdrachten nakijken maar dat vind ik te veel werk. En die Nadja met die camera, dat ze dat niet eerder door hadden |:-
     
  16. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Nadja die de tent van Inge induikt! Geweldige actie van haar }:]
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    stom mens, pijnlijk om bij renate te blijven maar ik wissel nou eenmaal nooit van mol :)\

    lol karel: Mogen we hier even kijken. Jaaaah dat verstaat ze vast :9

    w00t!!! Renate cker de mol nu :D:D:D
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  18. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfelde nog tussen Nadja en Renate maar nu Nadja er uit, weet ik wel zeker dat Renate de mol is.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ging Nadja niet vol voor Renate? Alles wijst op haar, maar er zijn al twee mensen uitgegaan die volledig voor Renate gingen.
    Wat een heerlijke aflevering, ben blij dat ze weg is. O-)
     
  20. basco

    basco Guest

    Renate kan de mol niet zijn appie, even logisch nadenken aub. Dick Jol stemde volledig op Renate en valt ook meteen af. Nadja zet alles op Renate en valt ook af. Snap je hem?
     

Deel Deze Pagina