1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Wie is de mol? '08

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 nov 2007.

?

Wie is de mol?

  1. Dennis (Mol)

    23,4%
  2. Edo (Winnaar)

    51,1%
  3. Patrick (laatste afvaller)

    14,9%
  4. Regina (Verliezer)

    10,6%
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb nog nooit een aflevering van dit programma gezien om eerlijk te zijn, maar het lijkt me wel leuk..
    Wat is nu eigenlijk precies de bedoeling van het programma?
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zijn een rits kandidaten die opdrachten moeten vervullen om geld te verzamelen voor het goede doel. Echter, er is één mol die de opdracht heeft de boel te saboteren. De vraag is, wie is de mol?
    Aan het eind van elke aflevering krijgen de kandidaten een vragenlijst met vragen over de mol. Degene die het minst te weten is gekomen over de mol, valt af. Zo gaan ze door tot er 3 over zijn en dan geeft de mol zich bloot. En wint er een van de twee echte kandidaten het spel.

    Het is in de praktijk echt een psychologische mindfuck. Iedereen dwarsboomt iedereen. Iedereen probeert zichzelf verdacht te maken. Je weet niet meer wie je moet geloven. :D
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ok, lijkt me erg tof om te zien! Ik ga het dan maar eens opnemen vanavond, want ik moet jammergenoeg werken.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kijk sinds seizoen 2 of 3. En heb in die seizoenen nog nooit 1 aflevering gemist omdat je ze eigenlijk allemaal moet zien om overal achter te kunnen komen. Het is nog steeds mijn favoriete serie en geen 1 seizoen vond ik tegenvallen. Het seizoen met George vond ik nog steeds de leukste. Toen ging het nog niet digitaal dat alles in de kas kwam en kon die al het geld uit de tassen jatten en door de kroeg gooien. Dus in de laatste aflevering kwam de winnaar erachter dat George iets van 10.000 euro had weggegooid of gejat :9
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerste aflevering gemist :mad:
    Was het wat? Morgen maar even op uitzendinggemist kijken..
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het was vooral weer even de kandidaten voorstellen. Ik spoiler de rest wel even omdat je het nog moet zien :+

    Er is al 1 afvaller wat me eigenlijk wel verbaasde omdat dit lang niet altijd gebeurd na 1 dag. Wel jammer maar verder was het een leuke aflevering :) Ook wel toffe kandidaten vind ik
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit seizoen ook niet geloof ik? Of heb ik even wat gemist? :+
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer, goed uitziende personen gun ik het altijd wel wat meer als oude lijken :p

    Mijn mol tot nog toe: edo (vanwege de uitzending de wereld draait door ervoor, hij kan best de mol wel eens zijn als ik me NLP training skills mag geloven) en dunya, die glim in haar ogen en altijd uitziende smile vind ik verdacht. Ik kijk tegenwoordig minder naar de echte aanwijzingen in de programma's aangezien die meestal toch zo laag zijn. Als er echt wat interessants gebeurd zullen ze het echt wel niet laten zien dus geloof ik meer in houding en me vermogen om leugens te doorzien dan aanmoedigingen en dergelijke. Iedereen is in dit spel even naïef en allemaal zullen ze dus verdachte dingen doen, soms expres, soms per ongeluk door onwetendheid.

    Cleveland indians, het petje wat edo op heeft is echt super vet, alleen bij legale petjes heeft het altijd een blauwe achtergrond, mooie namaak :p
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Beetje half om half. Met George was het heel makkelijk om geld weg te maken om diverse redenen. Nu is het een stuk moeilijker omdat de kandidaten wel erg goed opletten hoeveel geld er in de pot zit. Maar volgens mij is het wel weer makkelijker dan vorig jaar om geld weg te maken. Als je begrijpt wat ik bedoel :+ Weet niet precies waar het aan ligt.
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga voor Regina en als tweede keus Joris. Maar zoals altijd, ik heb geen flauw idee :9.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    er was vanmiddag een stukje over op radio 538. de mensen van de regie weten natuurlijk allemaal wie de mol is, maar degene die het uitlekt moet een boete van 250.000 euro betalen aan het programma:p
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt, is elk jaar.

    Vandaag stond er in de krant dat het de Avro klauwen met geld kost om dit programma te maken. Voor het opnemen gaan er alleen al maanden aan voorraf om een locatie te zoeken en alles te plannen. Volgens 1 van de makers zouden de commerciëlen zich dit niet eens kunnen permiteren door alle kosten. Dus ik vind het niet gek dat ze dit soort boetes stellen elk jaar.
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, als je dat doet vind ik je echt zielig. K*T weer eens de eerste aflevering gemist!
     
  14. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel duidelijk dat dunya de mol is.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Overduidelijk inderdaad, na een uurtje 8)

    Iemand vandaag de tips op de radio gehoord?
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerste aflevering ook gezien. Echt jammer dat Nicolette al naar huis is, ik denk dat het met haar best leuk geworden zou zijn.
    Ik hoop dat de Georgina er snel achteraan gaat, want ik weet zeker dat ik me aan haar ga irriteren dit seizoen. Dat begon meteen al bij de vraag die ze kreeg in het begin :x
    Maar... de mindfuck is weer begonnen! Heerlijk :cool:
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en juist daarom zou het mij niks verbazen als zij de mol is...
    juist omdat ze zo dom is, en daar om bekend staat, waardoor het minder opvalt, met de dingen die ze fout doet om het te saboteren.
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja.. ze doet me een beetje denken aan Nadja van vorig jaar, die ook heel erg haar best deed om dom over te komen, vond ik ook al niets =(:+
     
  19. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Agr. Gelijk mijn mol naar huis8)

    Laat ik nu maar voor die gast van ehm Taxi gaan ( zal je zien dat hij er de volgende keer uit moet )
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  20. Caps18

    Caps18 Guest

    Georgina is het bijna zeker al niet. Ze klom als een volmaakte aap omhoog, als vrouw kan je voor klimmen toch al gauw een simpel excuus zoeken. Daarmee bracht ze toch 1000 pleuro in de pot.
     

Deel Deze Pagina