1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Wie is de mol? '08

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 nov 2007.

?

Wie is de mol?

  1. Dennis (Mol)

    23,4%
  2. Edo (Winnaar)

    51,1%
  3. Patrick (laatste afvaller)

    14,9%
  4. Regina (Verliezer)

    10,6%
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Shit, gelijk aflevering 1 gemist :+.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dus ook, en op uitzendinggemist.nl staat er nix???
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daarom hebben we de widm site :cool:

    Aflevering 1
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Net gezien en voor mij zijn er al een hoop afgevallen. Vond trouwens voor mezelf wel iets heel erg duidelijk.

    En dat is dat de mol zijn jokers inlevert natuurlijk. Zo gaat er alleen maar meer geld uit de pot en dat is natuurlijk het grootste doel. Boeit de mol het dat iemand er nog een ronde langer in blijft. Na afloop zeiden mensen ook dat degene die de jokers niet ingeleverd had een lul was, dus zo zetten ze de mensen op het verkeerde been.

    Oja, als je gaat tellen dan zou één iemand van Edo, Coen of Dennis hun joker in hebben geleverd (al liep Coen in de video meteen aan). Edo en Coen zeiden allebei dat ze het deden, maar eentje liegt dus. :+
    Naja, misschien overdrijf ik wel weer maar het is zo leuk. :9
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als het goed is, is dit het goede overzicht van de jokers en verdenkingen:

    Dat wieisdemolforum is nog even onoverzichtelijk als altijd...
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb op zitten letten en je hoort Joris hardop nadenken dat als Georgina en Regina, zijn twee verdachtes, hun jokers in zouden leveren, het totaal dan op 8 zou komen. Dat zou dus kunnen betekenen dat hij ze wel heeft ingeleverd. Mijn eigen rijtje is hetzelfde als jij postte, maar dan met Joris in plaats van Dennis + Coen.

    En op dat forum kan ik nooit lang rond hangen. Inderdaad te onoverzichtelijk.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kom nu al 4 jaar op dat forum en blijf het echt een raar forum vinden. Nu hebben ze het vernieuwd en heb je maar de halve pagina voor alle posts. Alle kenmerken van aflevering 1 worden in 1 thread gegooid en elke 10 pagina's wordt er maar iets nuttigs gepost. Zonder zo'n heel forum is het wel leuker, kan je meer zelf doen.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Oke vanaaf aflevering 2!

    Benieuwd of er weer iemand af gaat vallen of dat ze weer de kans krijgen iedereen te behouden :)
     
  9. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe laat begint dit?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je zou denken dat zoiets wel in de startpost zou staan :cool:

    Afleveringen toegevoegd voor diegenen die het terug willen kijken of gemist hebben.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    1. Dunya
    2. Regina (maar waarom leverde ze haar jokers niet in?)
    3. Edo

    Dit is mijn lijstje zoals ik er nu over denk. Het kan nog alle kanten op!
    Patrick vind ik ook wel verdacht, maar hij is te gespeeld. Volgens mij probeert hij zich alleen maar verdacht te maken. Het zelfde geldt voor Joris, maar hij acteert toch iets beter dan Patrick.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1 ) Edo
    2 ) Patrick
    3 ) Dunya

    Regina leverde toch wel een joker in? Ik vond Edo iig weer heel verdacht. Vorge keer al dat oranje shirt en nu weer het molbordje. *herinnert zich nog Yvon met de Molvlieger* Zag je hoe raar Edo iedereen door dat veld stuurde. Links, rechts, rechtdoor, links, LINKS (in 5 sec. tijd). En hij deed ook een paar keer alsof ze hem niet hoorden. Zou niet de eerste keer zijn als de mol de walkie talkies loopt te verzieken.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt, goed punt! Dunya zei ook al dat Edo ineens van overdreven verdacht naar subtiel enthousiast ging in de afgelopen drie afleveringen. Zodat mensen hem misschien juist niet verdenken, snap je? Het klopt wel wat ze zegt.
    Edo zou het dan wel goed doen.
    Ik bedoelde overigens dat Regina haar jokers niet in de eerste aflevering inleverde. :) Toen zouden ze namelijk 100 euro per joker van de pot halen.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ow ok. Naja dat had ik wel verwacht. De kans was zo klein dat IEDEREEN zijn jokers in zou leveren. Waarschijnlijk dacht zij dit ook en vond ze het zonde.

    Ik vond het van Patrick trouwens raar dat hij de boeien al om had gedaan. De manier waarop Joris "opeens" wegliep bij het woordspel vond ik ook maar weer heel vaag hoor. Bij het laatste spel deed hij ook niks. Vond het ook zo stom dat die heel zachtjes zei, terwijl edo de walkie talkie had, links links rechts rechts. Net of de kandidaten dat konderen horen. Was meer het idee dat hij dan nog iets deed. Als Edo de mol was, dan was dit de perfecte kans om het spel vast te laten lopen. Je zag ook maar weer hoe het laatste spel eindigde. Na het oranje shirt is dit al het 2de belangrijke spel wat, eigenlijk door hem, verkeerd gaat. Want de rest van de kandidaten deden eigenlijk niks fout deze aflevering. Hoe die liep te zeuren over die boeien was ook erg stom.
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    het was ook wel verdacht dat hij gelijk zo resoluut zei: Ik heb geen hoogtevrees, alsof hij wist wat de opdracht was en wist hoe hij moest saboteren. Ook het hele verhaaltje: verwerp jullie strategie maar, want wij hebben een strategie (ja, een iemand al het geld op zich laten nemen en hem dan de val in laten lopen 8), maar zo kan je iedereen wel verdenken)

    Oja, waarom verdenken jullie Dunya? (heb de 2e afl. niet gezien trouwens.)
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja idd. 1 iemand al het geld geven en dan vast laten lopen. Lekker handig tog :)

    Dunya is de Nadja van dit jaar. Nadja was vorig jaar zwaar irri steeds en deed net of ze de mol was. Dunya doet het ook maar ik denk dat ze het kan doen als mol. Bij Nadja was het duidelijk, hoewel veel kandidaten haar verdachten, dat ze absoluut niet de mol was. Bij Dunya vind ik het lastiger om te zien.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee nee, Georgina was echt de Nadja van dit jaar. :D Dunya vind ik verdacht omdat ze niks is. Ze is stil, komt weinig in beeld, doet nauwelijks haar best (lijkt het). Maar door Cookie's opmerkingen moet ik Edo en Dunya omdraaien in mijn top3.
    Ik sta nu op Edo. :+
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb Patrick op 1 staan. Hij is of een slechte acteur en een slechte mol en daarom een goede mol, of een slechte acteur die doet alsof hij de mol is maar dan heel slecht. Nouja, ik gok op het eerste. :+

    Ik vond Edo ook wel verdacht. Bij een opdracht waarbij je geen hoogtevrees moet hebben denk je toch ook snel aan weer iets met klimmen, of weet ik veel. Dat hij gelijk zei dat hij wilde is ook gewoon niet praktisch, met zijn omvang, dat vond ik wel een molactie.

    Dunya zie je inderdaad niet zo veel van. Wat me wel opviel was dat ze echt in de markt tussen de kraampjes door sneakte. Dat kan enerzijds zijn omdat ze wil zorgen dat ze wel aan de keten paste, maar anderzijds dat ze onverwachts ergens vandaan kon komen en dat ze zich dan vast moest ketenen.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is het geen idee om er een enquete bij te doen in dit topic? :)

    Benieuwd of de laatste 5 allemaal mannen worden. Lang geleden dat de mol een man was...

    Had weer een molbui :+:
    In aflevering 2 wordt er geschoten met een 38 Special. Coen Swijnenberg uit 1980. 3 = C, 8 = 1980, Special = Swijnenberg.

    Maja ligt gewoon aan mij :9
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het aan jou ligt, ik vind m een beetje vergezocht 8)
     

Deel Deze Pagina