1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Wie is de mol? '08

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 nov 2007.

?

Wie is de mol?

  1. Dennis (Mol)

    23,4%
  2. Edo (Winnaar)

    51,1%
  3. Patrick (laatste afvaller)

    14,9%
  4. Regina (Verliezer)

    10,6%
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het blijft Wie is de mol dus jah :9 Er zijn al zo veel vreemde dingen voorbijgekomen in eerdere seizoenen. Zoals het route 66 shirt. Vooral de hint met het seizoen van Elize. Had ze een bericht ingesproken die helemaal vervormd was. Als je dit bericht achterstevoren afspeelde kreeg je Fur Elize. Dus ik kijk nergens meer van op en dan heb ik het tenminste gezegd ALS het waar blijkt te zijn :+
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Net pas aflevering 2 gezien. Het viel me ergens op een kwart van de aflevering op dat iemand iets op zijn hand had staan. Ik dacht, ik word vast paranoïde, maar aan het eind bij de test zie je dat nog eens heel duidelijk bij Edo. Nou moet ik via uitzending gemist kijken en is de kwaliteit niet bepaald hoog, maar vond het toch wel raar. Waarom iets op je hand schrijven? :confused: 8)

    Zometeen maar aflevering drie bekijken. :)

    Mijn mol is nu nog Edo trouwens. Goede runner up is Dunya. Patrick of Regina zijn voor mij persoonlijk al afgevallen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    ...En Coen ging voor Edo. :eek: Ook al spreidde hij een beetje. Nu begin ik weer zo te twijfelen.
     
  4. Caps18

    Caps18 Guest

    Edo doet er volgens mij alles aan om veracht te lijken. Joris doet dit ook, maar PROBEERT het minder op te laten vallen, echter maakt dit hem JUIST verdachter.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Damn, nu zijn Joris en Edo mijn hoofdmollen, Dunya is nu wat minder verdacht. Ze had makkelijk haar 'laser' opdracht kunnen laten mislukken. Ook wilde ze maar al te graag het geld gaan halen. Joris is gewoon verdacht, hij doet irritant en traag. Edo doet hetzelfde, maar nu Coen eruit is, en volgens mij was Edo de hoofdverdachte van Coen, is hij toch iets minder verdacht.
     
  6. Caps18

    Caps18 Guest

    Jammer dat ze niet lieten zien welke kaars uit ging (rechts of links) dan gingen ze nu op het officiele wieisdemol forum alles nazoeken:emo: Prachtige kerels zitten daar 8)
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Aan de andere kant. Iedereen noemde óf Edo, óf Dunya, óf allebei...behalve Edo eigenlijk. Die noemde Patrick en Dennis. Ik dacht echt dat iedereen het nu wel door had en het gewoon Edo was. Maar dan vliegt Coen er dus opeens weer uit. 8)
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Edo en Joris zijn mijn verdachten.
    En veel van die kaarsen leidden naar Edo, vind het raar dat Coen eruitligt omdat hij op Edo heeft gestemd.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Iets in mij zegt dat dennis de mol is.. geen idee waarom maar heb gewoon zo'n gevoel. Aflevering van gister was trouwens erg leuk. De leukste tot nu toe.
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het Joris ook niet is.
    Hij maakt zichzelf gewoon te expres verdacht, en dat heeft de mol volgens mij nog nooit gedaan, zichzelf zo verdacht maken.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat een slechte kandidaten zeg. Coen was iig 1 van mijn "absolute niet mollen" dus het is wel jammer dat hij eruit is. Joris begint nu zwaar vervelend te worden met zijn molgedrag. Hij wil het misschien zo spelen zodat ze hem gaan verdenken. Je zag ook dat hij in de volgende aflevering weer ergens van baalt dus waarschijnlijk gaat die weer een opdracht verzieken. Mijn mol is nog steeds Edo. Vorig seizoen verdacht iedereen Nadja. Nadja vloog er uit en iedereen zat er nog in. Dus zo veel maakt het misschien niet uit als je op een normale kandidaat zit en niet op de mol. Erg toffe aflevering weer dit keer trouwens. Geweldig als ze de mol mogen spreken :cool:
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had niet verwacht dat hij eruit zou gaan :eek:
    Ik wist wel dat hij de mol niet was, maar dacht dat hij er wel in zou blijven.
    Vind het toch wel erg lastig dit seizoen. Ik heb het idee dat de mol bijna niets hoeft te doen omdat de kandidaten het zelf al vern*ken.
     
  13. Caps18

    Caps18 Guest

    Mmm mijn gevoel gaat met de dag meer richting de 'dom-ogende' Dunya.
     
  14. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    ja idd. Dunya speelt het of echt supergoed en is gewoon erg subtiel met mollenacties?
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een vreselijke mindfuck is dit toch. Ik begin nou Patrick weer te verdenken. Man oh man wat een serie! :D

    En het valt me op dat dit seizoen weer vol muziek uit Halo en Metal Gear Solid zit.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Viel mij ook op idd. Zelfs bij Uri Geller zat halo muziek. Altijd wel leuk als je opeens zo'n bekend deuntje voorbij hoort komen.

    Eindelijk Joris eruit. Vond hem zo onwijs vervelend. Hopelijk is Dunya het niet. Na Milouska heb ik echt geen zin in weer zo'n "domme" mol. De kandidaten die nu over zijn weten het spel goed te spelen. Ik denk dat patrick hem gaat winnen dit jaar. Jammer dat het altijd zo snel af is gelopen voor mijn gevoel. Alweer 6 afleveringen voorbij :eek:
     
  17. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Balen, de halve aflevering gemist :mad: Alleen de laatste opdracht meegekregen.
    In ieder geval Dunya eruit, die vond ik toch niet verdacht. Vond wel dat Regina erg gespeeld reageerde tijdens de executie, maar dat kan ook aan mij liggen...
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok, de wijzer is terug naar Edo. :+ Ik hoop eigenlijk nog dat er wat geld uit de pot gaat. Dat zou het weer spannender maken.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond het ook raar overkomen. Maar was al lang blij dat Edo er niet uit vloog :+. Was een erg toffe aflevering. Volgende week wordt er gepokerd en dan gaan we al weer naar de finale :'-( Zo'n seizoen gaat altijd erg snel...

    En ff over Veronica...Waar is de mol?....best triest :confused:
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond patrick nogal triest met 4 topito's stelen :{ vooral die stomme grijns op z'n kop toen hij ze bij die presentator ging inleveren. =(
     

Deel Deze Pagina