1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Wie is de mol? '08

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 nov 2007.

?

Wie is de mol?

  1. Dennis (Mol)

    23,4%
  2. Edo (Winnaar)

    51,1%
  3. Patrick (laatste afvaller)

    14,9%
  4. Regina (Verliezer)

    10,6%
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is het spel :cool: Vorige keer werden er elke keer mollenboekjes gegapt. De manier waarop vind ik inderdaad ook wel vervelend ja.

    Die Edo liep zo te fokken en foute antwoorden door te geven in die auto en echt niemand had het door. Hij stuurt heel vaak NET de verkeerde kant op qua antwoorden dat de kandidaten het niet eens merken. Alleen dat opzichtige van Dunya en Patrick merken ze op.
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, inderdaad wel onderdeel van het spel. Toch is het wel een beetje triest om net te doen alsof hij van niets wist, terwijl iedereen wist dat Patrick het had gedaan.
    Ik twijfel over Edo, af en toe doet hij ook wel echt opzichtig verdacht. Trouwens, Coen dacht toch ook dat Edo de mol was?
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Coen spreidde volgens mij toen hij er uit vloog maar dat zou ik nog even terug moeten kijken. Dunya ging volgens mij voor patrick(?) dus dat was ook wel opvallend.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Regina maakt nog steeds kans, ik blijf erbij dat zei de mol is!
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voor Dennis. Ik twijfel wel heel erg tussen hem en Edo, maar als het Dennis is doet hij het echt heel goed!
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Grote kans dat het toch Regina is.
    Bij het schip loopt te expres naar Patrick toe. Hij zei tig keer dat hij op de 14de zat.
    Bij de tijdopdracht rekent ze het verkeerd uit.
    Ze neemt het kistje mee en de opdracht mislukt totaal.
    Bij het kiezen van de teams zegt ze gelijk ik wil met Dennis. Blijken uiteindelijk de slechts mogelijke teams te zijn.


    Bleh weer een vrouwelijke mol :mad:

    Maar Edo blijft nog steeds mijn mol :cool:
     
  7. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht vanaf aflevering 1 dat het dunya was maar ik zie dat ze eruit is. heb gister gekeken en het is overduidelijk dennis.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoezo Dennis? Dat ik de enige van de drie die ik juist niet verdenk :eek:

    Dit kan toch ook geen toeval meer zijn? :confused:
    [​IMG]

    Winnaar Edo (groen)
    Verliezer Dennis (rood)
    Mol Regina (zwart)

    ...
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Wow dat is wel goed gevonden Cookie, en ik vind het nog best logisch ook.
    Edit: kijk hier eens!
    [​IMG]

    Is dit zeker gewoon dezelfde foto..
    Regina is ook mijn hoofdmol, hoe kan ze nou zover zijn gekomen terwijl ze altijd iemand verdacht die het uiteindelijk niet was? Plus ze zei dat ze nu op iemand moest stemmen waarop ze nog nooit gestemd had.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het enige probleem is wel dat die foto is genomen aan het begin. Het kan echter natuurlijk wel zo zijn dat er even een soepje over heen is gehaald. Aan het begin wisten de kandidaten immers nog niet wie er af zou vallen.

    Ik had deze hint trouwens van het widm forum.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik verdenk ook Dennis, juist omdat je het totaal niet verwacht. Als hij de mol is heeft hij het echt HEEL goed gespeeld! Regina loopt inderdaad meer te kloten, en Edo ook wel. Dennis gaat elke keer steeds voor winst, maar hij dat is ook erg opvallend. Mijn mol is Dennis!
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar ik heb Dennis eigenlijk nooit mol-acties uit zien halen. Hij is altijd fanatiek, wil altijd winnen, altijd zoveel mogelijk geld verzamelen. Nee, ik zie hem niet als mol.
    Ik denk Regina.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik hoor van heel veel mensen dat Dennis de mol is, vooral ook op het WIDM forum. Maar de enige redene die ze kunnen verzinnen zijn: 'ja, want dat verwacht je niet', 'hij staat nooit voorop in het spel', 'er zijn genoeg hints van de programma makers'.

    Feit is dat hij niet heel veel molacties heeft. Bijvoorbeeld in het maisveld had hij de opdracht beter kunnen verpesten. Met die pinata's was wel verdacht.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Naar het schijnt heeft Dennis zijn mond voorbij gepraat. De mol zwerft dus rond op verschillende fora.
    De eerstvolgende die hierover begint zonder spoiler-tags kan zo'n harde ban verwachten (van mij persoonlijk :+).

    Nou heb ik vanmiddag hier overtuigend Edo gestemd, maar begin ik zo naar Regina te dwalen. Eerst was zij geen verdachte, maar de laatste afleveringen is ze zo verdacht. Precies om de redenen die Cookie noemt.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En ook vorige week met die bootopdracht en dat Regina in een helikopter zat , daar deed ze ook erg verdacht.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan weet je toch al wie het gedaan heeft ;)
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In de eerste paar afleveringen was het voor de mol eigenlijk niet nodig om te saboteren. Joris en Patrick verpestte expres een hoop opdrachten. Misschien dat Regina toen minder verdacht werd. Verder zette ze zich wel in bij de opdrachten. Het stomme is dat het bij Edo precies andersom is. Hij was eerst verdacht en nu niet meer. Net of er 2 mollen zijn die elkaar steeds hebben afgewisselt. Vreemd seizoen dit keer :eek:
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een contract getekend voordat het seizoen werd opgenomen met elk van de deelnemers, dat ze een boete van 250.000 euro aan hun broek hadden als ze het zouden verraden voor het einde van het seizoen was uitgezonden.

    Ik denk niet dat dat hem waard was. :+
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk niet dat Dennis zoiets zou doen. De nieuwsberichten zijn ook niet bepaald geloofwaardig vind ik.

    Nog 2 dagen (of 9...) en dan weten we wie het is. Ben echt benieuwd of het toch Edo is. Vooral sinds het fel orange shirt ben ik er wel van overtuigd dat hij het moet zijn. Maar we zullen zien :)
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik zeg niks! :+
     

Deel Deze Pagina