1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Wie is de mol? '08

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 nov 2007.

?

Wie is de mol?

  1. Dennis (Mol)

    23,4%
  2. Edo (Winnaar)

    51,1%
  3. Patrick (laatste afvaller)

    14,9%
  4. Regina (Verliezer)

    10,6%
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik rofl'de wel kneiterhard toen 'ie op die "motor" zat op dat cruiseschip :lol:

    "Jaaaa *hijg hijg* Ik eeeh, ren nu naar de 7e *hijg hijg* verdieping !"

    Geweldig hoe die al dat geld ff wegstopte :9
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    Edooo! :+

    Nee ik riep maar wat in het begin van dit topic. Net als de vorige keer 8).
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bedoelde je dit?

    Of dit?

    Deze misschien?

    Tsjah je kan niet alles hebben heh :+

     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, dat geloof je toch niet.... Geweldig hoe je Edo nou achteraf ook ziet reageren op Dennis bij bepaalde situaties. Hulde voor Edo toch ook. Dennis liet toch af en toe wel wat steken vallen moet ik zeggen, maar wat een held is het ook want het is mij niet opgevallen ik kan het nu wel mooi zeggen natuurlijk... geweldige reportage en ook hoe hij zo mooi enthousiast kon vertellen hoe hij speelde als mol. Dat stuk ook dat hij dat geld van dat cruise-schp afgooit, prachtige televisie. Een van de beste programma's die onze TV kent. Ik ben blij dat er volgend jaar weer een nieuw deel komt.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat was voor mij ook een opluchting. Dit programma is zo ontzettend duur waardoor het altijd maar afwachten is of het nog lang door gaat. Geweldige televisie inderdaad en het is echt, naar mijn mening, de beste serie die Nederland kent. Het blijft ook zeker mijn lievelingsserie omdat het simpelweg alles heeft: Spelelementen, real life gedeelte, verborgen hints. Maar vooral veel strijd en wilskracht. Heerlijke televisie. Petje af voor de makers. Ook dit jaar weer iets geweldigs neergezet _O_
     
  6. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend programma inderdaad. Ik had Dennis tot vorige week ook nooit verdacht.

    Ik hoop alleen nog steeds dat Angela Groothuizen weer terug komt als presentatrice.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jeehee heb het uiteindelijk toch goed gehad.

    Heb nu pas de bekendmaking gekeken, had het gelukkig opgenomen en er gelukkig ook verder niets over gehoord. Hij heeft het geweldig gespeeld en het is ook echt geweldig dat alleen Edo 1 keer op hem gestemd heeft als mol en dat was in de finale. Hulde voor dennis_O_
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Die verborgen hints voor de televisiekijkers (met die cijfers enzo) vond ik echt gaar. Alsof iemand daar op zat te letten:cool:
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    allemaal in scene gezet.
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja! :{
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ?

    Ik vond de hints te veel op één ding gericht. Vooral dat gedoe met de maya kalender. De kalender kwam pas op het laatst aan bod dus dan zoek je het niet snel in die richting. De hint met yo,ego en I vond ik wel wat sterker. Maar zoals Patrick zou zeggen: Je doet er alleen niks mee! :+
     
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    die hint over wat er op het petje stond was wel al op internet gevonden.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De maya kalender ook. Maar dat was omdat er één was die heel toevallig een studie over de maya's had gevolgd. Voor het gros van de kijkers is dit gewoon erg ver gezocht.
     
  14. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu weer wachten tot januari 2009 voor de volgende serie.....
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik geloof dat eind deze maand/begin april een docu komt. Dat alles in scène is gezet, fake shit dus. Iedereen weet al vanaf begin af aan wie de zogenaamde "mol" is.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lijkt me vrij stug maar goed.

    Oom van een klasgenote is programmaleider. In mei beginnen de opnames voor het volgende seizoen. Familie van hem krijgt alleen een telefoonnummer. Verder mogen zijn niks weten hoe en wat. Lijkt me stug dat het dan is opgezet. Geloof er helemaal niks van :)
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom zou het doorgestoken kaart zijn dan? Het is de publieke omroep, geen SBS. Wat schieten ze ermee op als ze iedereen vertellen wie de mol is? Dan moeten alle 10 de kandidaten gaan liegen en acteren in beeld ipv 1. :confused:
     

Deel Deze Pagina