1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Wie is de Mol

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxser, 14 jan 2005.

1. Casperge

Casperge Guest

*hardcore fan*

Lottie is de mol,die deed te vaag met dat vliegtuig gestunt

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Mooie finale wordt dit... Denk nog steeds dat Lottie de Mol is en dat Yvon dus gaat winnen, aangezien zij haar verdenkt en Marc-Marie Yvon!

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Die afl. van vandaag was egt leuk, ben egt blij dat ISABELLE eruit is, ik vond dat egt een bijdehand wijf. Ik weet niet of hier nog trouwe klijkers zitten, maarik denk dat MM de mol is (net als in PORTUGAL george het was) 2 van die grappenmakers, en als je erover nadenkt dan denk je, nee die kunnen het nooit zijn, maar ze zijn het wel. En het is wel leuk dat ANGELA het ook niet weet wie de mol is.

tot nu toe klopt mijn volgorde :)

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het word natuurlijk alsmaar spannender omdat de groep kleiner word. Maar dan ga je juist weer erg twijfelen. Ik verdenk zelf ook Lottie.

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk nu dat het marc-marie is.
    Met die godzilla bleef hij echt afstand houden en deed net of hij niet goed kon schieten.
    En wacht tot iedereen een paar levens van zich af had.
    Maar toen godzilla dood was schoot hij ineens iedereen met een poepveeg neer.
    Maar anders is het yvon die ik vanaf het begin al een goed mol zou vinden.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maar dat was gewoon het spel. Juist uit het feit hij zo met het spel meespeelde, lijkt het erop dat hij het juist niet is. Immers, een plaats in de finale stond op het spel. Yvon speelde net zo goed het spel. Die zei dat ze dichterbij moesten komen en ja, dan zijn ze makkelijkere doelen voor die aap. Denk dat er weinig af te leiden was van het laserspel.

7. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Kennen jullie die karikaturen? Die zijn zo grappig he ;)

Deel Deze Pagina