1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tweede Kamerverkiezingen 22 November 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 13 sep 2006.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    spijtig genoeg mis ik net de verkiezingen (14 dec 18). Ik zou iig links stemmen. Rechts doet voor mij in alle opzichten af.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben gemeenteraadslid in Castricum en ik ben sinds mijn 17de lid van de VVD en sinds mijn 19de een actief lid. Ik ben nu 31 dus ik ben al een oude rot. Voor het eerst is een verkiezings programma echt leesbaar

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat ik kan stemmen. Maar dat ligt even aan hoe ik de papierwinkel af moet wikkelen (zit in het buitenland voor 4 maanden studie en instelling x zegt a, instelling y zegt b). Maar ik hoop ik dat kan stemmen. En de VVD gaat zeker mijn stem krijgen, moet alleen nog even kiezen welke persoon. Maar het is niet zozeer dat ik 100% achter de VVD sta, maar meer dat er verder rechts of links voor mij geen alternatieven zijn. En het liberale aspect spreekt me zeker aan.

*hoopt echt te kunnen stemmen.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan zelfs on-line stemmen :) omat je in het buitenland zit .. even naar je gemeente gaan en het is geregeld (digitaal stemmen)

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wordt op 1 December 18, dan val ik net buiten de boot. Opzich wel jammer, maar ik weet op het moment toch niet zoveel over de standpunten van de betreffende partijen.

6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik mag voor het eerst stemmen, ik zou nog niet weten wat. maar ik ga wel stemmen.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik stem (hoogstwaarschijnlijk) VVD. Ik houdt voor de zekerheid een slag om de arm, maar het zal in elk geval niet zo zijn dat ik op een andere partij stem.

Laat ik aannemen dat je van autosport en auto's in het algemeen houdt.. dat is in jouw geval dan in al een reden om niet SP te stemmen. ;)

8. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Partij van Geert Wilders stemmen, kan me vinden in zijn mening en is tenminste iemand die er niet omheen lult.

9. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik val lekker weer terug op PvDA. Weet je tenminste wat je kunt verwachten en ik kan me ook wel vinden in de meningen van Wouter Bos :)

10. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha he dat is wel een goeie. :9

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het is alleen jammer dat ie nooit met een oplossing komt. Hij neemt geen blad voor zijn mond en dat kan ik tot een zekere hoogte wel waarderen, maar met alleen vingerwijzen kom je er niet.

Ik heb geen idee waar ik op ga stemmen. Het idee wat ik met de hedendaagse politiek heb is dat ik een partij moet kiezen die mij en directe omgeving het minst zal naaien. Niet echt een goed uitgangspunt om voor een partij te kiezen natuurlijk. De vele splinterpartijen vallen in ieder geval af.

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk toch maar Wilders voor mij. Ik moest erg twijfelen tussen VVD en Wilders, maar na cool politics op pinkpop heeft die dude me overtuigt. En zoals hierboven gezegd werd, nu krijgt hij misschien de kans om te doen wat hij beloofd.

Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Probleem van Wilders is dat hij daar zit voor de grap, er zijn weinig partijen die met hem willen en zouden regeren.

14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik wel stemmen en het word of PVDA of groenlinks ik moet er nog over nadenken.

15. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, mijn 1e keer voor de 2e kamer... ik weet het nog niet zeker, maar denk dat het vvd wordt. Wat mij trouwes uit mijn omgeving opvalt is dat de mensen die CDA stemmen dat bijna allemaal blind doen ('dat stemmen mijn ouders namelijk ook'...zucht... srry hoor) Om dat te compenseren stem ik dus blind niet op het CDA ;) nee geintje hoor, maar VVD spreekt mij ook meer aan

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik stem voor de VVD, altijd al voor gestemt ook deze keer spreekt hun partij programma mij het meest aan. Daarnaast heb ik vertrouwen in Rutte.

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is zeker waar, maar ik bemoei me toch niet (meer) met politiek:)

18. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Stem waarschijnlijk Wilders, twijfel nog wel een beetje over VVD (zou dan trouwens op Verdonk stemmen).

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me dan toch af ? : Waarom stemmen op mensen die erg rechts de hoek uitkomen, maar verder 0 oplossingen bieden voor andere problemen. Het enige waar ze echt op hameren is een hard vreemdelingen/allochtonen beleid.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Je vraagt je dus af waarom mensen op die geblondeerde nep duitser van een Wilders stemmen?

Deel Deze Pagina