1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tweede Kamerverkiezingen 22 November 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 13 sep 2006.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Goede keus als je het mij vraagt.
    Alleen mag ik die Wouter Bos niet echt meer.

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat allemaal op mijn verjaardag, dat stemmen :{ :9, kmoet zelf daarna nog wel een jaartje w88

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denk dat je wel iets langer dan een jaar moet wachten om weer 2e kamer te stemmen ;-) . Ik baal ook dat ik net een maand te jarig ben :mad:

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha,een apenkermis zal je bedoelen zeker,diegene die vooraf het meeste lawaai maken,de grootste smoelen trekken en van alles en nog wat beloven aan de bevolking , en eens gekozen prompt vergeten wat ze zo al allemaal beloofd hebben.
    Altans zo gaat het er hier bij ons aan toe.
    En stel je niet te veel voor van die kabinetsonderhandelingen na de verkiezingen, als ze dan pas hun eigen agendapunten en die van hun coalitiepartners die ze willen in de regering nog in overeenstemming moeten brengen met elkaar ,tja dan zijn ze een half jaar later er nog altijd over aan het ruziën.
    Nee , al een tijd voor de verkiezing zijn die partijen al met elkaar in het geheim aan het onderhandelen en discussiëren om hun verschillende standpunten met elkaar te verzoenen.
    De verkiezingen dienen alleen om te weten welke partijen er als winnaar uit de bus komen,en die zogenaamde kabinetsonderhandelingen dienen alleen maar om de ministerpostjes tussen de winnende partijen te verdelen,kwestie van wie wil wat,en ze willen allemaal net de meest presticieuse ministerambten voor hunzelf of hun partijgenoten ,en reken maar dat dit een keiharde strijd is die voor sommige partijen voldoende is om niet in de regering te stappen als ze hun zin niet krijgen,en nog liever in de oppositie gaan zitten of aansturen op nieuwe verkiezingen.
    Het is zoals in de zoo,daar wil de grootste en de sterkste aap ook het meeste en beste voor zichzelf.

Deel Deze Pagina