1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UEFA Euro 2016

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 10 jun 2016.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570

    [​IMG]
     
    Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik weet niet hoe ik dat filmpje hier kan delen. Heeft iedereen gezien hoe dat Portugese supportertje die volwassen Franse supporter trooste? Staat o.a. wel op Voetbalzone.nl.

    Zo zie ik voetbal echt het liefst. Jochie van een jaar of tien die kerel van een jaar of dertig troost. :)
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    [​IMG]

    Ik heb wel de foto gevonden. Prachtig moment inderdaad tussen de 30 jarige man en kinderen.
     
    Tyrant en Reckuuza vinden dit leuk.
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat Zuid-Europeanen smerig spelen en matennaaiers zijn is toch niets nieuws.Dat Portugal dan ook zulke trucs in de finale gaat uithalen lag wel in de lijn der verwachting.Het viel mij gisteren ontzettend mee dat ze niet te overdreven gingen tijdrekken na de 1-0
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Spelers geef ik ook niet de schuld, maar de scheidsrechter had hier beter moeten handelen. Weet het niet meer precies maar die goal kwam vrijwel meteen na die onterechte vrije trap. Koscielny had dus geel en moest zich inhouden en op die onderste foto zie je hem dan nog zelfs vast gehouden worden door Eder.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Goal kwam idd vrij kort naar de vrije trap maar niet uit de vrije trap.Scheidsrechter zat daar idd goed fout maar om hem daar nu de goal op aan te rekenen gaat mij wat ver.Zo zou dan elke goede (of foute) beslissing voor de tijd in de wedstrijd er ook invloed op hebben gehad
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... maar over het uit de wedstrijd schoppen van Ronaldo hoor ik je dan weer niet. Dat was een rode kaart. De scheidsrechter kan niet alles zien en die tegengoal op een beslissing van de scheidsrechter afschuiven is gewoon te lachwekkend voor woorden want het is simpelweg niet waar. Zo kan je voor alles wel een excuus gaan verzinnen. Frankrijk geeft Eder de ruimte om uit te halen voor een schot. Beide centrale verdedigers grepen niet in (geel of niet) en ... besides, als je de 110e minuut zowat bent gepasseerd moet je toch eens nadenken of je een rode kaart pakt om iemand z'n scoringskans te ontnemen. Dat gebeurde niet. Gevalletje eigen schuld, dikke bult.

    Portugal gaf Frankrijk een koekje van eigen deeg. Zie Frankrijk - Duitsland :)
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat was een gewone overtreding, geen rood in ieder geval. Ongelukkig dat Ronaldo daar zijn been vast in de grond had staan. Resultaat van de wedstrijd boeide me trouwens niet meer na die wissel en ik zeg ook niet dat die goal het gevolg is van die vrije trap, maar wilde alleen maar laten zien dat er daarvoor wel een aantal merkwaardige dingen gebeurden die misschien wel/niet invloed op die goal hadden.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een scheidsrechter kan niet 100% nauwkeurig zijn gedurende de hele wedstrijd. Foutjes horen daarbij. Deze foutjes hadden totaal geen invloed op de goal. De tegengoal is te verwijten aan het laten lopen/teveel ruimte geven van een aanvaller.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Weet je zeker dat je de juiste wedstrijd hebt gezien?
    Als dat een rode kaart is eindigt elke wedstrijd na 10 minuten omdat er geen speler meer over is.
    Lichte overtreding, niet eens meer dan dat.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb jij de juiste wedstrijd wel gezien? ;) Een gele kaart met een rood randje. Enfin, we kunnen hier over door blijven lullen. Iets wat ik niet ga doen :) Rood ... geel ... blauw of niks ... allemaal achteraf gelul.

    Vond de scheids (afgezien van de handsbal) goed fluiten. Daar kon Howard Webb nog van leren in de finale :eek:
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Komop Rampage, rood was dit zeker niet.Geel voor het wat lompe inkomen was meer dan voldoende geweest maar dat hij liet doorspelen was idd vaag
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  14. dustbsh

    dustbsh New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    5
    Hallo allemaal. Ik zat tijdens de cup op de camping zonder TV. Toch kon ik alles volgen via streaming. Had ik niet verwacht maar voor mij een openbaring. Misschien niet helemaal het onderwerp van deze threat maar ik vond het zo bijzonder dat ik dit toch graag wilde vertellen, want wellicht zijn er meer mensen die geen TV tot hun beschikking hebben. Echt de moeite waard. De sites waar ik zelf wat aan had zijn:
    https://livescore.land/nl/voetbal
    en deze: https://livestream.land/voetbal-kijken-gratis
    Echte aanraders
    Groet
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
  16. dustbsh

    dustbsh New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik begrijp niet wat je bedoeld??
     
  17. dustbsh

    dustbsh New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    5
    Of bedoel je dat ik geen echt, levend wezen ben met bloed, zweet en tranen. Ha. Dan heb je het toch mis. Haha
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570


    THREAT THREAT THREAT THREAT THREAT THREAT THREAT THREAT THREAT
     
    RemcoM en L.A. vinden dit leuk.
  19. dustbsh

    dustbsh New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt jongens. Vertel me maar waar ik dan wel met mijn boodschap naar toe kan. Gezellige boel hier op jullie Forum.
     
  20. dustbsh

    dustbsh New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar ja, met een naam als Tyrant kan ik me dan ook wel voorstellen dat er het een en ander mis gaat.
     
    GillesD12, Siemenn, AntraXxX en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina