1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

UFO-golf Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 31 dec 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het is enige..

Het zijn meteorieten, en het is nevada..

Het zijn aliëns..

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    nee, het is: aliens :+

3. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Nou..Daar heb je gelijk in....:p, maar een vliegende koe met een fiets in z'n reet, is geen klein dun groen mannetje met grote zwarte ei-vormige ogen.......:p

4. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    dank u Orcrist maar ik geloof dat mijn punt duidelijk was..

5. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een paar maanden geleden er zelf 1 gezien, ik was sammie uitlaten (mijn hond) het was helemaal stil op straat was rond 12 uur ik keek naar de sterren, plotseling zag ik een grote ster die dichtbijer leek te zijn. opeens vliegt ie naar links steeds harder ik dacht wtf een vallende ster? toen stopte die opeens en ging naar rechts en maakte onatuurlijke bewegingen die geen helikopter of whatever kan.
    Toen stopte die weer en ging knipperen toen vloeg ie kei hard naar rechts en kwam er uit een andere hoek hem achterna en weg waren ze.
    Ik kon het echt niet geloven ik zelf geloof wel in ander leven maar ik weet zeker dat het iets was wat niet hier vandaankomt.
    Hij leek gewoon op een ster met een rode gloed erin.

6. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...Weet niet of ik je geloof (niets persoonlijks hoor). Trouwens...Wie laat er z'n hond uit om 12 uur 's nachts :confused: 8)

7. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uh ik vidn altijd fijn om even te lopen met de hond.
    Je hoeft mij ook niet te geloven ben alleen benieuwt of meerdere mensen zoiets hebben gezien.

8. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Okee..........Ik zou 't ook wel willen zien hoor...Lijkt me wel leuk :9...

9. Brokencam

Brokencam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben jullie allemaal zo noodsignaal gezien van een boot :)

10. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    En nog ff over levens op andere planeten, ik denk dat als het heelal oneindig groot is dat er dan heuswel leven op een andere planeet moet zijn.
    Misschien dan niet als de mens maar zeker wel kleinere levensvormen zoals bacterien of misschien zelf visjes ofzo.

11. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien zijn onze concepties van physica en andere vormen van wetenschap verkeerd. En is het heelal niet zo groot als we denken. Misschien is de universum wel 6 dimensionaal, waardoor het misschien zo klein is als een atoom. Maar door onze 4 dimensionale verstand, lijkt het heelal Oneindig groot. Heel onwaarschijnlijk maar ja. Misschien zijn wij de eerste levensvormen sinds de grote ontploffing. De begin der tijden van de levensvormen tijdperk. De evolutie van het heelal. Dan zijn we best wel eenzaam.

12. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Ja....Ik zie je punt...Maar ik denk dus wel dat we op het moment alleen zijn. Maar misschien komt er in de toekomst meer leven, door bijvoorbeeld NOG een oerknal. Verder, dat met die dimensies kan ook wel zo zijn ja, misschien leven er wel andere rassen in andere dimensies of zo...Zou ook kunnen.

13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    een 6 dimensionaal universum waardoor het zo klein is als een atoom??? wat stel je je dan voor bij die andere 2 dimensies??? En dan is het zo klein ten opzichte van wat??? het universum omvat alles (ook wel heelal, alles dus).

14. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    idd dat wou ik dus ook al vragen.. welke 2 dimenties zijn er dan nog?

15. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je hier mee.. de grootte zal altijd een relatief gegeven zijn. Het is ons denkkader waarbinnen we dit als mens bepalen. Binnen dit kader is het heelal groot, zelfs oneindig. De meetlat ligt vast. Als we evolueren tot bijv. energiewezens dan zullen we het heelal (="tijd" en dus verandering) anders ervaren.

Het is natuurlijk wel goed om een gedachten experiment met meerdere dimensies aan te gaan. En dan kijken waar je vast loopt in je gedachtenmodel.

16. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik had het ergens al aangegeven dat ik er steeds over nadenk, ik werd toen heeeel duizelig.. echt bizar gewoon...

maar ik deed het op een ander manier;)

17. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het Dat kan mijn verstand niet onder woorden brengen of voorstellen, ik zeg stel. daar zit het hem "stel". Stel dat wij in plaats van onze gelimiteerde kijk op het heelal, een "non menselijke" of een "hogere" dus een zesdimensionale of weet ik welke dimensies er kunnen bestaan manier van zien hadden, of begrijpen, dan is het zeker dat de heelal heeeeel anders uit zal zien dan we denken. En daar zit het hem, WIJ denken, en wij zijn de mensheid, want god weet wat en hoe de aliens kunnen zijn, en hoe hun verstand werkt. Wat ik dus wilde laten zien met mijn eerste post Is Of we zijn een van de eerste hoogste of een van de laagste. Heel onwaarschijnlijk dat het daar tussen zit. Maar het zit hem in het stel.

18. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar we praten hier over buitenaardsen, en het zal zeker zijn dat hun verstand van het heelal hun zien op het heelal anders is dan ons (tenminste zo denk ik) is. En dat hun concepties van wat relatief is en wat niet zeer zal verschillen van ons (let op hoger ontwikkeld). En dat ze onze concepties van hoe de heelal is zien zoals wij dat misschien zullen zien bij levensvormen die een 1 dimensionale begrip hebben (als die bestaan). Waardoor het heelal eigenlijk heel klein is als ze naar ons manier van denken kijken en dat contact met die aliens niet mogelijk zal zijn.

Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  19. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    kut weer de quote knop en edit knop door elkaar gehaald sorry

20. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Nilamo
    Een sterke.. veronderstel hoe het afloopt in een parallele wereld.
    Oorzaak en gevolg hebben daar misschien een andere uitwerking dan in deze dimensie.

Deel Deze Pagina