UFO-golf Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 31 dec 2003.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Nilamo
    Een sterke.. veronderstel hoe het afloopt in een parallele wereld.
    Oorzaak en gevolg hebben daar misschien een andere uitwerking dan in deze dimensie.

2. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je... ineens staat mijn reactie er twee keer...O-) 8)

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over dimensies. Er is een snaartheorie..

als toelichting hierop, las ik dit..

De extra dimensies moeten héél klein zijn, want we zien ze niet. Een voorbeeld om je er iets bij te kunnen voorstellen is: een akrobaat en een vlo op een strak gespannen touw. De acrobaat kan alleen vooruit of achteruit, maar de vlo kan ook opzij. Als de vlo dwars rond het touw gaat lopen komt hij weer op hetzelfde punt uit. Je kunt dus zeggen: de acrobaat heeft één dimensie, en de vlo twee, maar één hiervan is wel klein, en een gesloten lus.

4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    het is je parallelle dimensionele post die per ongeluk is getransporteerd naar deze thread door een interdimensionale breuk in de xbw server continüum. :+ Maar de fout kan worden hersteld dmv de mysterieuze maar simpele physica van hoe je moet berekenen hoe je de edit knop gaat gebruiken. }:]

5. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik bekijk die site nu eens, een van die meldingen komt uit IJmuiden, daar woon ik toevallig ook :)

Zal maar eens beter opletten

6. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    hmm is dat niet gewoon van de drie (of vier) dimensies 1 maken en de 5 of 6 etc een 2e dimensie maken, dus het vereenvoudigen van de vier dimensies zodat je de andere dimensies kan begrijpen, maar ja dat is dan ook het nut van die snaar verhaal, we zullen het anders niet begrijpen. Het is dan ook goed dat het zo blijft, want we zullen het toch niet begrijpen zolang we maar 9 % van onze hersenen gebruiken. maar het is inderdaad een goede poging tenminste veel beter dan mij. Maar ik snap een ding niet waarom moeten de extra dimensies heel klein zijn om ze niet te zien, heel klein zijn betekent niet meteen dat het onzichtbaar is. Misschien kan het heel groot zijn?

potver ik heb mezelf nog gezegd het is vakantie je mag niet meer denken. Alleen pas als school begint. ik heb zelfs een beetje hoofdpijn gekregen, door mezelf voor te stellen hoe andere dimensies kunnen zijn.

Laatst bewerkt: 2 jan 2004

Deel Deze Pagina