1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uit de hand gelopen webshop war

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Aart, 11 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 2 games besteld bij gamerelease, allebei zonder problemen, maar nu ik dit lees ga ik daar niks meer kopen! Doei Mike!

= CF =

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ah jongens sorry, het spijt me, ik heb het allemaal niet zo bedoeld... :eek: :'-(

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Meh? Ik niet verwijderd heur :eek:

Maar jesus dat je daar stennis over maakt. Achte3rlijke shit, en wel super onproffesioneel dat je dat op de frontpage gaat uitvechten |:-

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind ze wel leuk, de rants van Gamecom. Ze zijn nu eenmaal een beetje 'uitlokkerig' in dat soort geschillen, vermaakt me wel :)

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Pas maar op Wouter straks krijg jij die Gamemafia ook nog op je dak.

6. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop maar niet trouwens dat die Mike er werkelijk waar naar toe gaat, want die gast is echt ziek schat ik zo in.

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij loopt gewoon dom te reageren. Bedreigingen zijn dus echt niet de manier om een discussie te winnen, en al helemaal niet om klanten te werven. Ze zijn er in ieder geval 1 kwijt geraakt hieraan. :)

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Eerder tientallen...

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Woei, z'n partners overwegen ook om niet meer met 'm samen te werken...

Best serieus dit, ook overdreven kinderachtig en onprofessioneel van die Mike.

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, als je die mailtjes zo ziet... Maar ik denk in ieder geval niet dat het een gebrilde nerd is ofzo. Maar ja we horen de reactie van GC wel.

11. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Artikel is echt funny:D

Misschien gaat hij wel een GameFight organiseren...

1 vs 1

gamerelease vs gcshop:D

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vind gamecom uitstekende webshop, maar vind een frontpage post hierover gewoon die gozer belachelijk zetten en niet nodig. Dat belachelijk maken hoef je niet eens op de frontpage te doen, doet hij zelf al door zijn mailtjes. Triest figuur die Mike de Hond.

Anyways, laat die personen dat zelf uitvechten daar hebben wij allemaal weinig mee te maken denk ik zo....succes aan gamecom als ze een knokploeg nodig hebben, ik doe mee :p!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina