1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Uitgaan] Feesten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 1 jun 2006.

1. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0

Ben het heleeemaaaal met je eens, alleen dat trance vind ik helemaal niks.. Voor de rest ben ik het wel me je eens, de eerste sensation was ook mijn eerste feest!.
    Nu ga ik alleen nog naar awekenings festival Defcon en Mysteryland, en een paar vrienden gaan ook naar nature one, dat moet helemaal heftig wezen, maar daar heb ik geen geld meer voor jammer dus.....

Laatst bewerkt: 2 jun 2006
  2. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Best leuk wat ITNL allemaal weet te vertellen, maar baseer het dan wel op feiten en niet op poep denk ik dan. Of zeg anders gewoon niks.

3. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook liever naar rock festivals. Ik weet of niet precies waar ik naartoe ga, maar ik denk Wacken en Rock Am Ring. Dat wordt cool :D.

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga misschien 10 Juni naar Club r_AW. Dat wordt 4 keer per jaar gehouden in de P60 in Amstelveen. Het is een feest van Rude Awakening, maar 10 Juni is het een speciale editie. De vorige keer dat ik er was draaide Peaky Pounder en Daniela Haverbeck er en dit keer weer en laten die twee nou net de vetste set weggeven hebben. Helaas gaan vrienden waar ik normaal vaak mee ga dan op vakantie en dus heb ik geen aanhang. Beetje jammer dus

Maarrr... voor iedereen die van Hard techno/ Industrial/Breakbeat houdt is het een absolute aanrader. Niet zo'n groot baggerfestival, maar gewoon een bescheiden zaaltje met mensen die ook echt van die muziek houden.

Laatst bewerkt: 2 jun 2006
  5. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe erg doe je nu je best om rare nietszeggende reacties te plaatsen:{ ?

Maargoed, geen feestjes voor mij. Ik maak er zelf wel een. Ik ga vrij weinig naar georganiseerde grote feesten, eerder naar kleine lokale feestjes\o/ .

6. mars15

mars15 Guest

zaterdag tiesto

en dan bij de zus van een vriend slapen :p studie huis met 5 meisjes van 24 :p

7. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Zaterdag 17 juni 2006: KRS-One / Jawat! / Audio Elixer in Groningen
    1 oktober 2006: Definitie van Dopeheid 10: Opgezwolle / DAC / Def P / VSOP / Neo & Manu / KGV / 0118-Vier / Typhoon / Macro / Raymzter / DJ Daan / DJ D-Flxz
    Dance Vally misschien

8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar in rotterdam precies? En hoe laat?

Heb wel zin in avondje tiesto eigelijk! :D

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    die eerste is me te ver, maar waar is de definitie van dopeheid? :cool:

10. mars15

mars15 Guest

heb het terug geluisterd op rijnmond toch wel tof hooor
    was er ook bij endaarna na een cafe gegaan tot 5 uur

deze fotos ook

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vette foto's, maybe in het groot ergens?

12. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Vette foto's mars

Ik ga zaterdag naar een feest in een (boeren)schuur
    Voor €20 onbeperkt drinken, ook sterke drank zo lang de voorraad strekt

13. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond tiesto wel relaxed, maar erop los gaan was het te rustig. Maar ja wat wil je als net Search of Sunrise 5 uit is :)
    Verder moet ik toegeven dat het bier bij dit evenement goed te drinken was !!
    normaal is het echt waterbier niet te zuipen :p
    Maar voor de rest qua gratis feestjes wil ik zeker naar Ferry Corsten toe en ook naar Dance Tour in Leeuwarden, ik wil hem gewoon niet missen :D
    Ferry Corsten, Marcel Woods, Perry, Mark Norman en Joop. Vooral de eerste twee zijn de moeite waard om zolang te moeten reizen :)
    Andere die ook naar Dance Tour gaan ???

14. mars15

mars15 Guest

is dance tour gratis ?

bier was wel lekker hoor, maar het halen was echt gaar
    kut koebrugge duurde allemaal veels te lang

15. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Dance Tour is gratis :)

Alleen het bier is daar niet te zuipen, veels te veel water is er bij toegevoegd...
    Het sterkste alcohol wat ze daar hebben is Smirnoff Ice en Flugel. Daarom ga ik daar ook eigenlijk ook meer heen om van de muziek te genieten dan er op los te gaan. Stel ik zou gaan drinken in de trein, zou ik weer nuchter worden door het bier :+

Deel Deze Pagina