Sensation is echt een baggerfeest geworden.
Kan me nog de allereerste editie herinneren. 1 juli 2000!
Dj Jean, Judge Jules, Tiësto, Carl Cox en Sven Väth.
Was gelijk ook mn allereerste party waar ik heen was geweest. Wat een supervette nacht was dat zeg. Jaar erop ben ik niet geweest omdat ik op vakantie was. In 2002 wel weer (naar Black) en dat was een beetje een teleurstelling. Slecht geluid, hardstylenerdjes die Chris Liebing en Mauro Picotto gingen uitfluiten.
Daarna werd black echt alleen nog maar een hardstyle/hardcore feest. En laat ik nou net een grafhekel hebben aan die stijlen.
Ohjaa tiesto is BAGGER..
Ohja, tiesto is bagger...
Dancevalley wil ik best wel heen, maar ga echt geen 65€ betalen voor een daggie feesten. Ben er 1 keer geweest. Dat was in 2001. Juist... dat jaar dat vet veel mensen onderkoeld waren geraakt door die plensbui.
Jaren erna niet meer geweest omdat ik het gewoon teveel geld vond.
Toen besloten om naar Nature One te gaan in Duitsland (dat feest viel altijd precies in hetzelfde weekend als Dancevalley). 55€ voor 2 dagen feesten met dikste djs!
Ben er nu dus ook al 4x op rij geweest en dit jaar gaan we er gewoon weer heen. Alleen word DV nu vroeger gehouden. In Juli al dus in principe zou ik naar beid kunnen gaan. Maar ik kijk wel... 65€ ga ik er iig niet voor neerleggen!
Voor de rest mn kaartje voor Awakenings Festival op 1 juli al in de pocket, dus dat word weer heerlijk in het zonnetje een dag lang techno-en!! \o/
Laatste maanden feest ik niet meer zoveel, maar paar jaar geleden ging ik echt ALLE feesten af. Maja ik word al oud he
Dus ga niet meer zo vaak.
Enige grote feesten waar ik dit jaar ben geweest zijn:
TeQnology en Trance Energy. En nog wat kleine clubfeesten!
Klik om te vergroten...