1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Hotel? Trivago.
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Dit.
    Wij kijken altijd op Trivago rond om de prijzen te vergelijken, en boeken dan de daadwerkelijke kamer wel op de website van het gekozen Hotel zelf. Cutting out the middle man, zeg maar.
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Puur door de reclames boycot ik Trivago eigenlijk.
     
    Rossi46 en Alexknl vinden dit leuk.
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ben eindelijk mijn reis naar Japan aan het organiseren. Het is al sinds dat ik me kan herinneren mijn grote droom, die ik altijd heb tegengehouden vanwege vliegangst. Nu vlieg ik al sinds 2011, maar geen afstanden van 11 uur. Anderhalf jaar geleden moest ik voor werk naar New York vliegen en na die reis heb ik de beslissing gemaakt om de droom maar eens waar te maken. Dat moet in mei 2019 gebeuren. De bedoeling is om een maand te gaan, een week of 2 alleen en daarna komt mijn vriendin erbij. Voornamelijk Tokyo, maar ook Osaka, Kyoto etc. Ik wil er ook mijn eerste tattoo laten zetten, dus meteen de hele mikmak. Spannende tijden :)
     
    Daz, White Hawk, Tyrant en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Je gaat er geen spijt van krijgen;)
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Connect me, mail ik je mijn geschreven Japan Guide hahaha.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  8. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Fiasco, mag ik deze ook wellicht hebben?

    Ik en mijn vriendin willen ook in mei 2019 gaan, maar het is toch wel intimiderend want je wil die tijd optimaal benutten.

    Alleen boekjes krijg je niet de informatie die je wilt van reizigers.

    Wel echt backpack-stylo; natuurlijk de toeristische attracties, maar ook zójuist de dingen die niet perse op de hoofdpagina's staan!

    Alles is welkom!
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zullen we anders meteen stoelen naast elkaar boeken in het vliegtuig? Leuk joh.
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Staat hier ook nog op het verlanglijstje voor 2019. Klopt het trouwens dat er een trein (JR?) steeds rondjes doet rijden vanuit Tokyo langs alle grote bezienswaardigheden en zo'n ticket vrij cheap is?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    JR = Japan Rail, die hebben inderdaad een JR Pass waarmee je voor een bedrag 7, 14 of 21 dagen gebruik kan maken van JR (Shinkansen) treinen, JR metro's (over algemeen alles mee bereikbaar in Tokyo en Osaka), JR bussen (vooral handig in Kyoto) en ferry. Je bent veel cheaper uit met een pass als je de shinkansen gaat gebruiken (Bijv Tokyo > Osaka > Kyoto > Hiroshima en wat andere steden/dorpen eromheen).
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Stedentrips áltijd zelf alles boeken. Enkel bij pure zonvakanties met maar 1 hote is het vaak voordeliger.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, gaat goedkomen. Wanneer ga jij, dit jaar nog NY?
    Geen idee eigenlijk waarom we altijd via o.a. Tui boeken en kijken. Puur gemak en gewenning denk ik, maar met alle zonvakanties ging het altijd prima ja. Al merk ik wel dat de prijzen erg omhoog zijn gegaan. Zeker Spanje en zo.

    Maar mocht er vertaging zijn o.i.d. gewoon belletje naar hotel zoals je hier doet met hotels als je wat later gaat zijn met inchecken?
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Awesome guys!
    Kwa off-the-beaten track heb ik ook wel wat van Tokyo gezien en heb vast nog e.e.a. gebookmarked in mijn Google Maps account.

    Als jullie de tijd nemen, zou ik ook zeker aanraden om verder te denken dan de gebruikelijke Tokyo-Kyoto-Osaka. Heb zelf echt genoten van Kyushu, het zuidelijke eiland. Yakushima was al helemaal een once-in-a-lifetime experience.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ben hooked aan het kanaal van Rambalac, zo fucking vet dat Japan en helpt mij om een lijstje te maken van must sees. Echt respect voor die kerel. :)

    https://www.youtube.com/user/Rambalac
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Planning is 12 november. Als er iets gebeurd inderdaad gewoon contact opnemen met hotel, maar buiten dat je een taxi of het ov neemt vanaf het vliegveld ipv een TUI transfer is er niet veel anders aan.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Sowieso naar een mimikaki salon gaan in Japan
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ah, Tokyo tofste plek waar ik ooit geweest ben. Zeker nog eens terug en dan langer dan 8 dagen.
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Welke video's van hem zijn een must-see vind je?
     
  20. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Haha, zou wat zijn he!
     

Deel Deze Pagina