1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Lloret is dikke stront btw..tenminste toen ik er vorig jaar was.
    30 procent vrouw, 70 procent man.
    te veel kampers en nepnegers, paar keer ruzie gehad. 1x stonden we in de lift, stond er een gozer bij ons. Wij moesten naar de 2e etage, hij naar de 5e ofzo. Drukt een vriend van me de 3e, 4e en de 5e in zodat ie daar ook stopt, voor de grap. Die gozer helemaal flippen..ja jonge, ik ben een kamper uit utrecht! we zijn met 13 man! tegen een vriend van me: wat sta je nou breed, wat sta je nou BREED? Die vriend van me stond gewoon normaal. :+
    Een keer liepen we naar huis over straat, 3 gasten echt gigantisch hard in elkaar geslagen door een groep nepnegers van 7 man..om ze heen staan, toen ze op de grond lagen nog vol er in blijven trappen en meppen..echt niet normaal meer gewoon..1tje stond nog op, 2 waren echt helemaal nokkie..
    Tropics is echt een kuttent. Bubbels ook.
    Ga wel naar een all you can zuip party voor 35eu, als iemand je dat aanbiedt gewoon doen. Dat is wel echt baas. :+
    Het leukste was toen we naar Blanes gingen, daar was het wel tof..maja, heb je een vakantie geboekt in lloret ga je daarheen. :emo:

Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo ver is Blanes anders niet ver van Lloret vandaan, met de bus ben je er zo. Had ik 3 jaar geleden ook een keer gedaan.

Dit jaar blijf ik in ieder geval thuis na 3 jaar achter elkaar Spanje, heb wel even genoeg van Spanje. :+

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    plaatsje Manerba (dit kan wel in het WTF topic!:+)

4. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    De periode wanneer je gaat is echt doorslaggevend hoor.
    Als je te vroeg of te laat gaat zie je inderdaad van die kampers die zo goedkoop mogelijk op vakantie gaan.
    En van die Onbepert zuipparty's heb ik inderdaad gehoord en dat ga ik ook zeker doen!:p

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ja idd, nu schijnt echt de periode te zijn dat je moet gaan..begin juli gaan de meesten en de gezelligste mensen.
    Ik ga de 23e pas naar chersonissos, hou mn hart vast wat dat betreft.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Van de 23e tot de 30e met 3 vrienden voor het eerst op vakantie naar Renesse.
    En 1 augustus 2 weekjes naar Oostenrijk met pa, ma, broertje en in de buurt van waar wij zitten zitten ook m'n oom en tante (neven gaan helaas niet mee) dus daar zullen we ook wel wat mee gaan optrekken. :thumbs:

Normaal gingen we altijd naar Italiƫ of Spanje op vakantie in de zomervakantie maar nu een keertje naar Oostenrijk, ben benieuwd! Maar wat fietsen/wandelen enzo lijkt me ook wel een keer leuk.

De nodige liters gaan er in Renesse wel in.

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ho Ho, eind juli ben ik ook in Chersonissos :cool:.. Wat is trouwens leuker Starbeach of Centrum?? Of Starbeach en daarna centrum:)?

Renesse is idd baas;), denk Duin en Strand ofniet? Hoop voor je dat je op zaterdag camping zit, is stuk relaxter qua surveilleren enzo.

EDIT: Hmm, zie aan de datum dat t vrijdag is, nja Renesse is gewoon baas maar wel voor maar 1x.

8. Remco

Remco Guest

:emo:

Ga op z'n minst het land uit. Renesse komen alleen maar 13 jarige sletjes 8)

9. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 16 zijn om op die camping te mogen jodokus.:+

Renesse zelf is wel leuk, alleen die disco op de camping zelf is niet zoveel boeiends.

@ Reckuuza: Ik dacht juist dat Eind Juli/Begin Augustus de leukste periode is.:9

Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    16 jaar Renesse
    17 jaar Salou
    18 jaar Chersonissos

;).. Eerste jaar alleen op vakantie is bij ons altijd in het binnenland:9. En tsja, eerste keer van huis met wat vrienden vond ik toen wel lachen;).

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vlieg zaterdag naar de Filipijnen.
    Rondreis van 3 weken.

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk juist dat dat echt voor 20+ enzo is?
    Of zijn tijden veranderd?:9

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik hoor allerlei andere verhalen:9. De ene zeggen weer dat er veel 20+ is, de ander weer alleen maar breezer sletjes. Achja, vermaak me toch wel :cool:..

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha zo is dat.
    Oudere dametjes kan je ook versieren!:9

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    geen idee..moet het ook nog allemaal nog meemaken daaro. :+
    ben zelf ook 18 en ga heen, mss wel ouder publiek daar maja..iedereen denkt op vakantie altijd dat ik 21/22 ben ofzo. 8)

niicee.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee joh Chersonissos is ideaal als je 18/19 bent, tenzij je op erge jonge meiden valt ;).

Ik heb bijna hetzelfde pad als Boertje bewandeld haha.
    16 jaar Centerparcs (echt vet btw als je 16 bent hoor haha).
    17 jaar Lloret
    18 jaar Chersonissos
    19 Albufeira

17. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vakanties met mattieeees;
    15 Benidorm
    16 blanes
    17 mallorca + weert (familliehuis daarzo)

En deze augustus ga ik naar Amerika voor een jaar, dan hoop ik wel weekendjes las vegas en cancun springbreak etc mee te pakken.

18. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Amerika is best saai onder de 21 (behalve bepaalde plaatsen dan) maar ze zijn daar echt te strikt in het naleven van de alcoholgrens. Cancun is trouwens Mexico ;)

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Mallorca vanaf 29 Juli!

20. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Helaas net terug gekomen van vakantie dus voor mij zit het er alweer op:'-( Ben twee weken naar Bali geweest met m'n vriendin. was wel een geweldige vakantie!

Deel Deze Pagina