[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    In juni New York en Chicago bezocht. Dit najaar relaxen op de Malediven. Weer de nodige zin in.

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week paar daagjes zuipen op de jongerencamping in ommen!:b:

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  4. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Overmorgen met t meisje naar Londen!
    Eventjes 4 dagen de stad en t hotel verkennen :)

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nou vakantie is geboekt en geregeld. Duurt nog even, maar ik ga in december 3 weken naar Brazilië:

Begin in Foz de Iguazu en pak ik nog stukje Argentinië mee..

Vervolgens door het binnenland reizen naar de westkust en blijf ik een paar dagen in Buzios

Daarna nog een week in Rio de Janeiro

Met als afsluiter oud & nieuw op de Copacabana!

Laatst bewerkt: 31 jul 2010
  6. Viper62

Leuk Bevonden:
    0
    Tip: ga ook eens naar Ipanema Beach, vond ik leuker dan de Copacobana.

En kweenie of je met vrouw/vriendin gaat, maar zo niet dan is de Scandinavian Bar een aanrader ;)O-)

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ipanema ga ik ook zeker heen ja. Maar oud & nieuw wel op copacabana.
    Ga er niet met vriendin heen, dus die zal ik in gedachten houden :9

Ben je er ook geweest?
    Lees op internet veel verhalen over overvallen enzo; maargoed ik neem toch maar weinig waardevolle spullen mee de straat op (afgezien van klein cameraatje dan; ga toch ook maar niet met grote om mijn nek rondlopen), dus ik zie het wel. Wat is jouw ervaring?

8. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1

SICK..!!!:thumbs:

9. Viper62

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er 2 weken geweest maar wij lagen dus in de baai voor anker, ben dus ook maar 3 dagen echt aan wal geweest en t gene wat mij bij bleef waren de zwervers. Tis echt niet normaal daar, gewoon serieus voor elk gebouw in de binnenstad liggen ze. Je moet ze gewoon mijden en lekker doorlopen.
    Nadeeltje is ook dat gewoon niemand engels spreekt! nu weet ik niet hoe t met jouw portugees gesteld is maar ik vond t gewoon kut :p Als je echt iemand nodig heb spreek dan jeugd aan, daar is t wat beter mee gesteld.

Over die overvallen, ik heb er gelukkig niet mee te maken gehad maar een tip paar tips voor zulke landen (heb er al meer gehad): Houdt je paspoort in t Hotel en minimaal een kopie bij je en houdt altijd een 200 real ofzo in je sok voor t geval je portemonee gejat wordt.

Neem een creditcard mee, je pinpas werkt daar niet en je moet om met je creditcard geld op te nemen op zoek naar grote banken en dan het automaat waar Visa enzo op staat, andere werken gewoon niet.

Voor de rest is Rio een prachtige stad, goedkoop en goed bier, lekker eten (maar let op met straattentjes, das niet altijd zo goed), redelijk goedkope taxi en met de metro kom je ook overal en die kost echt geen donder. Mooie meiden die allemaal met je willen trouwen (die zijn dan wel 25+ btw, de jonkies zijn meer westers) en gewoon heerlijk weer (ik had 47 graden in februari :))

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Mijn portugees is niet zo goed, maar ga met mijn broer die het wel redelijk goed spreekt. Hij is er al eerder geweest en kent ook een meisje uit de omgeving van Rio waar we kerst gaan vieren. (dat lijkt me ook al tof bij locals thuis). Die gaat ook mee, dus dat komt wel goed.

Van de zwervers zou goed kunnen, de favela's liggen ook erg dicht bij alles, maar ik wil daar wel een tour door maken. Laat sowieso idd meeste thuis paspoort enzo. Nooit echt nodig gehad. En ik hou wel 50 real in mijn broek ofzo mocht er iets gebeuren. Meestal zijn ze snel weer weg dan.

Ben zelf ook 26 dus kom maar op met die vrouwen :cool:
    Wel erg benieuwd naar manier van omgang, die schijnt daar heel anders te zijn dan hier. Vrienden en relaties zijn vooral omdat het makkelijk is en goed uitkomt.

Nu nog genoeg tijd om in te lezen en voor te bereiden.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga dit jaar met een aantal vrienden met de auto op vakantie. Gewoon 2/2.5 week rondreizen. Tot nu toe willen we alleen nog maar door Frankrijk en dan in Bretagne beginnen, daar een aantal dagen de tent op zetten. Dan richting het zuiden waar we een huisje voor een week willen huren. Daarna via de Cote d'Azur naar de andere kant van Frankrijk (nog even stappen in Saint-tropez:+!) en dan zo weer langs de oostgrens naar Nederland.

Iemand toevallig een goede site voor het huren van vakantiehuizen?

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Iemand goede ervaringen met Albufeira?

13. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ga er deze zomer heen met 8 man vanaf 29 juli. Dus ben ook wel benieuwd..

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    TYRANT!?!

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ik las wat pagina's terug dat je naar Albufeira was? :+

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Niet?

Nooit geweest maar ken er genoeg. Kun je best heengaan hoor.
    Volgens mij ga je toch alleen keihard zuipen?

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Hmm. :+ Ja eh ok, maar toch, enige bevindingen kunnen nooit kwaad. 8)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben er zelf nooit geweest, maar m'n ma heeft er jaren op gevlogen (stewardess) en je moet er wel goed oppassen. Collega's van d'r zijn ook vaak genoeg beroofd en ze heeft zelfs een keer in 1 vliegtuig gezeten met 4 beroofde gezinnen (allemaal door geweld). Nu hoeft dit natuurlijk niet altijd zo te zijn, maar zou dus wel beetje oppassen.

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Mag van 8 t/m 13 februari weer naar Bosnië :D
    Interviews af leggen in Tuzla en Sarajevo, en wordt volledig betaald voor mij.
    Hou redelijk wat tijd over dus dat wordt weer genieten van de omgeving en wat maten op zoeken :)

Deel Deze Pagina