1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Verwend joch :x

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    2 weekjes Kos, zoals altijd :)

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meivakantie is idd goed te doen, al twee keer gedaan namelijk. Dit jaar 3 weken Amerika voor mij met Chicago, Boston en voor de derde keer New York :b:

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik ga in juli voor drie weken naar Marokko. Eerst mijn schoonfamilie ontmoeten, daarna wat rondreizen. En de bedoeling is om dan in augustus met een busje voor onbepaalde tijd op rondreis te gaan, via Zuid-Europa naar Azië.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hehe ik zag jouw naam bij dit topic staan en dacht meteen van ' zul je zien dat hij naar Marokko gaat:+' en ja hoor!

Schijnt wel een mooi en leuk vakantieland te zijn trouwens.

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    3 juli naar Florida - Orlando voor 3,5 week \o/

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Lol, tja mijn vrouw is Marokkaans. Ik ben er een keer eerder geweest, vijf jaar geleden, heb toen wel een erg mooie tijd gehad. Als de mensen daar een beetje leert kennen kijk je soms ook je ogen uit je kop van dat tyfusgedrag hiero :p

8. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    3 weken Italië (ouders)
    2 weken curaçao (vrienden)

Wordt een leuke vakantie, ben ook nog van plan een parachute cursus te doen in NL. Heb er zin in.

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Is dat een beetje te doen, qua temperatuur in de zomer? Ik wil namelijk het liefst (zal waarschijnlijk volgende zomer worden, niet deze), met wat vrienden in een auto een roadtrip naar Marokko doen, via Spanje. Lijkt me echt een tof land. :)

Ik ga deze zomer overigens niet zoveel doen; in juli ga ik naar Arles, met school, naar een fotofestival voor een week, en in oktober ga ik weer eens met mijn ouders + zus op vakantie sinds een paar jaar want dan zijn ze 25 jaar getrouwd. 8 dagen Portugal in een resort, niet helemaal mijn soort vakantie maar wel chill (zeker omdat het de week voor de herfstvakantie is. :+

En dan nog naar Lowlands.

Hopelijk kan ik ook nog een paar dagen naar Londen of Stockholm of zo.

Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Marokkanen in Marokko zijn volgens mij zo anders dan Marokkanen in Nederland. Zelfde geldt voor Turken. Daar dragen ze niet allemaal hoge petjes en zoeken ze niet ruzie met alles en iedereen:+

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ligt eraan waar je gaat. Zolang je een beetje in de buurt van de kusten blijft, moet je het zeker wel uit kunnen houden. De Middellandse Zeekust is dan alleen niet erg interessant, vooral dorpjes en wat van die toeristischere badplaatsjes.

Aan de westkust heb je wel interessantere shit. Begint met Tanger (is wel noordelijk, maar geen Middellandse Zee meer), ben daar zelf niet geweest, maar volgens mij heb je daar wel vrij interessante mensen. Al zal het in de zomer overspoeld worden door Europeanen =( En verder steden als Casablanca en Agadir (heeft ook surferdorpjes in de omgeving, goede tijden gehad daar) zijn gewoon erg relaxt.

Maarrr, je zult steden als Fes en Marrakesh waarschijnlijk niet over willen slaan, en die liggen echt in het binnenland. Toen ik in Oujda zat, liep het wel op tot 50 graden. Maar die benauwdheid die je hier hebt, dat heb je daar niet echt. Ik liep daar dus overdag soms gewoon in lange broek rond, maar ik weet niet of dat voor sommigen zwaarder is.

Vooral bij Marokkanen - maar idd ook Turken en vroeger lag die nadruk meer op negers/Antillianen, daarvoor de Indo's en Molukkers - wordt hun 'minderheidsschap' heel erg benadrukt. Dat leidt tot een heel erg defensieve houding, waarbij er flink aan elkaar wordt vastgeklampt enzo. Daar is iedereen Marokkaan en heeft niemand het idee dat ie zich moet bewijzen ofzo. Is dus wel flink anders ja.

12. Remco

Remco Guest

Morgen een weekje Florence :)

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lekker hoor! Wil ik ook altijd nog is graag heen.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga weer 6 maanden studeren in China. Maar 1,5 maand daarvan is vakantie. Dus ik ben van plan te gaan reizen naar een aantal verschillende plekken, waaronder Sanya.

:cool:

Lekker een weekje tot rust komen op een tropisch strand.Voor de rest moet ik nog even kijken waar ik verder heen wil.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Een weekje naar Sunny Beach 8)

16. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Lloret De Mar :cool:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Malia:cool:

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sunny Beach 12 dagen :cool:

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wanneer?

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    21 juli volgens mij, dag voor de bouwvak. En jij?
    Viktortje ging rond die periode ook naar Sunny Beach maar weet niet meer precies wanneer.

Deel Deze Pagina