1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ja echt man.
    Nu maar met z'n drieën nog iets zoeken... Vliegvakantie valt wel af aangezien dat óf duur is óf kut. Dus we pakken de auto en rijden maar ergens heen..
    Wel erg kut dit.

    Volgend jaar dan maar. Nu vliegreisje boeken is wel lekker cheap :p.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat is leuk in het buitenland voor 4 personen, 1 is dan 18 en de rest 17 (kut 8)) en is niet al te duur? :+ (zomervakantie)
    Al denk ik dat het met die leeftijd nog beter is om wat in Nederland te zoeken.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oost-Europa _O_
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    M'n vriendin en ik zitten al een tijdje te kijken waar we heen willen deze zomervakantie en we komen er maar niet uit. Ibiza is keus #1 , maar gaat qua financien gewoon niet lukken. We zoeken iets voor max 700 euro voor 13 nachten inc vliegreis in een plaatstje waar je leuke barretjes hebt (hoeft niet zo'n chersonissos/salou ding te zijn) en gewoon een heerlijke vakantie kan beleven. We weten zelf echt niks , geen Griekenland in ieder geval.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Iets in Portugal?
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Over leeftijd hoef je in het buitenland meestal geen zorgen te maken. Als je echt naar zo'n zuipoord gaat (Llorret, Cherso, Sunnybeach etc.) vragen ze echt niet om je ID bij het uitgaan.
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    van plan om in de zomer naar Rome en Napoli te gaan. Iemand nog tips voor plaatsen/bezienswaardigheden in die omgeving (dus niet in Rome/Napoli/Pompeii zelf) en ook nog iets van een strand in de buurt, want volgens mij is het voornamelijk kiezelstrand daar aan die kant? Al weet je nog een mooi Hotel in rome/napels is ook welkom :D
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je bedoelt Napels denk ik? ;)
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oh zie dat ik het de ene keer wel Napels noemde, maar op google maps heet het Napoli en de voetbalclub heet ook Napoli :+
    Best idioot trouwens dat sommige plaatsen gewoon een andere naam krijgen in een andere taal
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hoe moet je anders 北京 uitspreken?

    Maar dingen als Napoli, London etc zijn best normaal eigenlijk, iedereen begrijpt wat je bedoelt.
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet sowieso de boot in de haven van Napels pakken naar Capri. Prachtig eilandje voor de kust.
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt Napels denk ik?
    alleen Hybrid niet :+

    @Sognare, thnx voor de tip
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoppa, gaan laatste weekend van mei met 21 man een lang weekend naar Riga:+
    4 sterren hotel met alles erop en eraan en met vlucht zijn we 175 p.p kwijt.

    Ook hebben we al beetje gezocht op uitgaan gelegenheden en er is daar een hele luxe club maar je voor 500 lats(lokale munteenheid)(is 720 euro) met 10 man een vip tafel hebt maar dan betaal je de rest v/d avond niet voor je eten en drinken.
    Avondje stappen is dus 72 euro onbeperkt drinken, teken ik voor!
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Letland is echt leuk inderdaad, zeker voor die prijzen:)
    Ben zelf naar Daugavpils, Riga en Preili geweest met school.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    De Amalfikust onder Napels schijnt erg mooi te zijn. Ik wil graag wat meer het binnenland in nog een keer, richting Matera. Maar dat is denk ik iets te ver vanaf Napels.

    Ik wil zelf graag een taalcursus gaan volgen in Frankrijk zelf. Drie weken tot een maand, maar dat is echt niet te betalen. Had vorig jaar iets soortgelijks gezien in Spanje, en dat was 450 euro voor drie weken inclusief verblijf. Dat viel reuze mee.

    Daarnaast wil ik denk een kleine Eurotrip gaan doen met een paar vrienden. Laatste jaren 2x met een groep van negen naar eerst Salou en toen Blanes geweest. Die gasten zijn vervolgens vorig jaar Cherso geweest, maar toen had ik er geen zin meer in. Dit jaar gaan ze weer...
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Geen hoeren inbegrepen dus?
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Jawel.
    Als je zit te pimpen aan zo'n tafel komen de hoeren vanzelf naar je toe!
     
  18. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe is een link van die tent dan :)
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja dat ze komen is niet zo moeilijk, maar uiteindelijk willen ze er toch wat voor terug:+.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina