Vorig jaar maleisie geweest en we willen nu indonesie gaan bezoeken. Offerte gemaakt voor 22 dagen in oktober. We bezoeken Sumatra java en bali in die offerte en tussendoor nog een 5* resort op een paradijselijk eilandje ( check Google, kura kura resort). Inclusief vlucht 2800 euro inclusief gidsen en ophalen bij het vliegveld en binnenlandse vluchten. Wij vinden het nog iets te duur dus gaan waarschijnlijk java skippen en langer op bali blijven. Dan komen we voor 3 weken waarschijnlijk op 2300 euro uit wat ik een mooie prijs vind.
De reis regel ik via van verre. Werk veel in het jaar en wil dat me vakantie top geregeld is en weinig zelf hoef te doen. Dan i dit wel ideaal. Vorig jaar was ik voor 3 weken maleisie en Borneo 2450 euro kwijt. Wel alles pp dus wel prijzig maar echt top geregeld en geen zorgen.
Edit; vlucht naar indonesie is op dit moment 800 euro ongeveer. Voor 800 euro pp kan je zelf vast wel wat leuks regelen en wat geld overhouden maar is dat wel iets wat je wil? Als je zelf de hotels boekt zijn ze vaak wat duurder dan die bedrijven die heel wat kamers reserveren. Ik laat het liever allemaal voor me doen.
Laatst bewerkt: 22 jan 2013