1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben begonnen met stage in Australie daarna door naar Zuid-Korea voor studie, 2 pauzes genomen waarvan één naar de Filipijnen en de andere naar Thailand. Toen richting Frankrijk en uiteindelijk richting Canada voor werk en toen door naar Guatemala en de landen er omheen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    O ja, mijn vader en ik gaan naar Rome, wat ik al verteld had. Nu hoor ik dat we misschien de kans krijgen in de koepel van de Sint Pieter omhoog te gaan. Bijna tot aan de top. _O_ 4 september, zo'n zin aan, na drie jaar geen vakantie en heel wat ellende verder. :'-(
     
  3. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat kan toch altijd? Omhoog in de Sint Pieter?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat weet ik niet, maar mijn vader en ik werden erop gewezen toen hij een mailtje kreeg van een FB kennis van hem. En vergeet niet dat er ook geregeld onderhoud is aan die koepel. Ik had al eens ergens gelezen dat er geregeld een deel van het Vaticaan in de steigers staat. De koepel van de Sint Pieter is ook loodzwaar en het gewicht blijft erop drukken, iets wat je ook geregeld kunt lezen over kathedralen wereldwijd, vooral de gotische kathedralen. Dus ik ga er niet zomaar vanuit dat je er altijd in kunt op die manier.
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ah oke, nouja toen ik er was konden we er gewoon in. Is echt leuk, kleine kromme trappen waar je niet normaal kan lopen en dat uitzicht is helemaal tof! :thumbs:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat word wat met mijn 2.05 M die hoge koepel in. 8)
    Bedankt, kijk er nu al naar uit. :+8)
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga in de zomer een paar weken terug naar Nederland, woon sinds januari in de US en dan in juli terug om m'n vrienden en familie op te zoeken. Kijk er naar uit want mis ze af en toe behoorlijk.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat doe je in de us en waar zit je?

    Grote parkeerplekken, grotere huizen voor minder geld, supermarkten vol met spul om je te verleiden om te kopen. Bbq sauzen bij uitstek. Regio gebonden hamburgers die gruwelijk lekker zijn.

    Een nadeel vind ik de gemaakte "hoffelijkheid"

    Alles is great and fantastic. Hahahah
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2014
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, als ik aan Amerika denk denk ik daar ook aan... burgers, grote supermarkten met allerlei lekkers, bbq en shit. Awesome! :D

    Een vriend van m'n vriendin woont nu in Boston en ga denk ik wel keertje mee! :p
     
  10. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Gaaf! Ook erg afwisselend qua landen die je hebt aangedaan!

    De Sint Pieter kan je bijna het hele jaar beklimmen. Juist heel soms is die dicht maar dat komt niet vaak voor.
     
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha alles is great en wow ja. Ik rij hier zelf ook in een grote Dodge Ram Hemi pickup, 5.5 meter lang dus die grote parkeerplekken zijn wel fijn!
    Ik heb samen met m'n broer een farm opgestart in Wisconsin. Lange koude winter hier tot nu toe, eindelijk is de sneeuw een beetje aan het smelten maar er kan volgende week zomaar weer een nieuw pak vallen.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Begint steeds leuker te worden hier. Gewoon even een farm opstarten in Amerika, let's go. Tof, hoezo dat opeens? :eek:
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Haha, XBW gaat de hele wereld in. Wisconsin, Colombia het houdt niet op.

    Klinkt wel heel tof trouwens, even een farm beginnen in Wisconsin.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Gambia staat nu even op een zijspoor, kijken nu wat meer richting de Canarische Eilanden. Heeft iemand daar ervaring mee?
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Komt dat heel toevallig door het programma 'Oplichters in het buitenland' dat Gambia op een zijspoor staat? :+

    Gewoon even nieuwsgierig haha.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat voor soort vakantie zoek je? Ik ben vorig jaar op Lanzarote geweest en dat beviel mij prima. Lekker eten, goedkoop en gezellige pubs/bars.
    We hebben voornamelijk aan het zwembad gelegen, maar je kan er ook de nodige tours doen of zoals wij hebben gedaan zelf een auto huren en lekker gaan rondtouren:)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waha, ja wat een teringbende daar zeg!
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoera, ik mag naar Hawaii in juli. \o/ Op een conferentie die ik helaas alleen zal bijwonen, maar waar ik niks mag presenteren.

    Anyway, twee weken: Eerste week in Honolulu en daarna Kona op de Big Island.
     
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ben op Lanzarote en Gran Canaria geweest. Voor een fijn weekje chillen, strand en uitgaan is het dik in orde, als je er vooral de scenery heen gaat houd er dan rekening mee dat het kleine eilanden zijn en je binnen een dag alle highlights van Lanzarote kunt bekijken. Hebben wij toen noodgedwongen moeten doen, maar dat ging prima. Gran Canaria is iets groter, maar ook daar heb je vrij snel alles gezien. Wil je je daar langer dan een week vermaken kwa rondrijden en sightseeing, en ben je niet iemand die de hele dagen aan het strand kan liggen, dan kun je wellicht beter verder kijken, of gaan eilandhoppen aldaar. Ook goed mogelijk, en kijk dan meteen even naar Las Palmas / La Palma, schijnt minder toeristisch en ook erg mooi te zijn.

    Wel erg mooie eilanden, vond zelf Lanzarote indrukwekkender. Meer vulkanisch, zwarte stranden, heel apart. Gran Canaria is ook erg mooi, lekker autootje huren en de binnenlanden in.. Heerlijk! Hebben daar gewoon op de bonnefooi ergens een auto gehuurd, Citroen C3 voor 25 euro per dag.. Prima! Hadden daar ook een super verblijf, leuke appartementjes, loopafstand van het strand, 200m van een winkelcentrum(pje) met kroegjes, en nog betaalbaar ook. Zou alleen eens op moeten zoeken hoe dat ook weer heette. Grote aanrader, zwembad voor de deur, mooi schoon, dik in orde! :thumbs:
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Haha nee, heb dat nog niet gezien. Ik zal het voor de gein eens bekijken ;)

    Vooral een luie vakantie, veel zon en prima horeca. Vooral niet teveel gedoe en herrie zoekende toeristen, samengevat; rust. :) Geen Ibiza, Lloret de Mar etc..

    Lanzarote heeft nu ook mijn voorkeur, vooral omdat het iets rustiger is. Bedankt voor je informatie trouwens! Ik begin genoeg inspiratie op te doen op internet, zo'n site als tripadvisor helpt toch ook behoorlijk. De prijzen vallen mij behoorlijk mee trouwens!
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2014

Deel Deze Pagina