1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vakantiebaan 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 8 mei 2006.

  1. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik doe al 6 jaar elke dag de krant ( behalve op zondag ) verdien er 200 euro mee, Bezorg het volgende pakket: Volkskrant, Trouw, Nederlands Dagblad, Algemeen Dagblad, Kidsweek, NRC Next en de Zaman

    S'avonds werk ik van 8 tot 11 uur bij de c1000.

    Ik denk dat ik er dan ook voor de rest geen extra vakantie werk bij neem
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Lijkt mij ook niet nodig :cool:.
    Ben je lang zat mee bezig lijkt mij, niet dan?
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon vakkenvullen bij de SuperdeBoer. Tenzij ze mn contract niet verlengen in Juli.. :+
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    postbode, ideaal werk.

    eigen tempo werken en altijd vroeg klaar....ik althans :D
     
  5. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ben ook opzoek naar een vakantie baandje in den haag, heeft iemand miss ideeën?
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Word je per uur betaald of krijg je een vast salaris?
    Want als je per uur krijgt, dan zou ik er juist wat langer over doen.
     
  7. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Stratenlegger!!:)elke dag van 7 tot 4,,zijn t nog niet eens over t salaris maar tis wel erg hoog:):):)
     
  8. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    je krijgt zeg maar een dienst (een bepaalde postwijk) die 5 uur duurt, ik doe dat binnen die 5 uur. maar sommige doen er 6 uur over, maar krijgen dan toch 5 uur betaald.

    je bepaald dus je eigen tempo, hoe sneller je werkt (of bent) des te eerder je klaar bent (..duh) maar dus ook tijdwinst hebt en in weze ook meer verdient.
     
  9. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff,

    Telegraaf, Volkskrant, Trouw, Algemeen Dagblad, NRC(handelsblad), Kidsweek(junior), Nederlands Dagblad, Telegraaf v. zondag(:+). Oh ja, had tijdje terug ook iets van Financieel dagblad ofzo...
    Doe het pas sinds kerst dus niet zoveel ervaring zoals jij 8)
    BTW, heb ook al een directeur van een school gehad, tering, van al die kranten 2!!!:mad: Dan sta je gewoon 2 minuten te verspillen aan 1 freaking huis!!!(& dan nog niet zaterdag uitgerekend, nog dikkere kranten:eek: :'-( )
     
  10. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    :D _0/ TELL ME MORE!!! :D _0/ HIEEEER BEN IIIIK!!! hoeveel?8)
     
  11. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk in de bouw werken bij een sluis in Lemmer hier 16 km vandaan. Van 10 tot 4 overdag. Maar ik moet het nog eens overzien, want als ik elke dag zoveel moet fietsen, ga ik echt kapot. Als het regent ook trouwens. Of ik de auto van mijn ma mag lenen is de vraag nog.

    Plan is in ieder geval wel 1000 euro bij elkaar te sprokkelen voor wintersport 2007 :cool: Zell am See ...*)
     
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Anyway. Hoe vind je het best een vakantiebaan? Als je 16 bent..

    Edit: werk al bij een ijssalon, maar zou het toch graag weten
     
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    uitzendbureau?
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Soliciteren ? ..

    Morge solicitatie bij de c1000, al het geld is welkom. en om me nou kapot te werken in de bouw of me te laten afbeulen in de horeca zie ik niet echt zitten
     
  15. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij de Jumbo supermarkt, best wel relax. En mijn collega zijn voor het grote deel mijn vrienden groep, Das dus veel lol altijd.
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    aight... ik ben sinds 2 weken aant werk in een frietluikje op het strand... het is wel hard werken maar verdiend wel lekker, en der komen zo nu en dan ook nog lekker vrouwtjes langs
     
  17. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet hier nog iemand tegen komen die echt werkt, iedereen van 16 hier krijgt zo'n 2 ton om iets te kopen. Ken een stuk of misschien net 10 mensen die werk hebben bij mezelf op school:+. Best wel zielig, kunnen ze later niet met geld omgaan}:] _0/ (dunno, heb gewoon zin om hun uit te lullen dat ze straks opeens geen geld meer krijgen(ja, voor hun is 120 euro zakgeld:confused: . Juist oke, ik krijg 20 euro zakgeld en of ik nou zin heb om m'n ouder(s) blut te laten maken:9 )
     
  18. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitzendbureau is niet aan te raden.. Dan verdien je altijd minder, want hun moeten natuurlijk ook aan jou verdienen...
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    als iemand tegen mij zegt dat ik niet ''echt'' werk magtie het meteen even van me overnemen;) track official op de kartbaan is heel leuk werk, maar ook heel erg zwaar zeker als het druk is en warm. het is namelijk rond de 30 graden in die hal en je rent dus 8 uur lang heen en weer soms dus 12 uur;)
     
  20. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Zolang m'n cijfers er niet onder lijden & ik er geld mee verdien(hoewel ik eigenlijk meer wil verdienen maar ik gewoon geen tijd heb 's middags, maar pas om ongeveer 6 uur).:'-(
     

Deel Deze Pagina