1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vakantiebaan 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 8 mei 2006.

  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb nog nooit serieus gewerkt, maar ik wil deze zomer wel iets van 2 weekjes gaan werken ofzo, weet iemand nog iets? Hoe vind je een zomerbaantje voor 2 weken? Ik heb hier niet echt ervaring mee O-)
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    uitzendbureau? zeker als hrt zo tijdelijk is
     
  3. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    elke dag aan het werk bij mijn vaste werk. niet echt een pretje met dat warme weer, achjah wel lekker geld dat daar maar weer op vakantie opgezopen wordt:9
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    vandaag 12 uur lang gewerkt bij de tpg
     
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik "heb" vakantiewerk bij de klantenservice van de ECI (die boekenclub enzo :cool: ) Op zich wel rlxd werk. Vooral 's ochtends, om t kwartier krijg je iemand aan de lijn. Btje slap lullen, dingen invoeren in de computer.
    In de tussentijd zit ik ff t Xbox magazine en Motor te lezen :p
    Maar jah.. wel n btje jammer dat ik daar nu dus maar 3 dagen gewerkt en nu al weer 2 weken niet. Dat schiet niet echt op, ik kan nu pas in augustus weer verder daar. Dat zeggen ze er niet bij natuurlijk dat er zo lang tussen zit.
    Nog ff kijken of ik ergens anders nog werk werk kan vinden.

    Ik zou gister een gesprek hebben in t ziekenhuis om daar te gaan werken. Bellen ze woensdag op, jah het hoeft niet meer, we hebben het al ingevuld.
    Naja, ik dacht ik blijf maar rustig en beleefd voor het geval dat ze nog een keer bellen.

    Volgend jaar zorg ik ervoor dat ik me wat eerder inschrijf bij het ziekenhuis. Dat is nog geeneens heel erg dramatisch werk en het verdient goed.
    Ik had me daar een beetje laat ingeschreven, maar wel al eind april bij een uitzendbureau. Misschien even vragen of ze nog ander werk voor me hebben.

    Ik vind alleen dat het een beetje slecht betaald via het uitzendbureau, maar jah beter dan niks. Ik kijg 3,10 bruto p. uur ik ben 17. Het is wel boven het minimumloon maar toch... Maar wel €3,87 kilometervergoeding p. dag, terwijl het mij €2,25 p. dag kost om er naar toe te rijden. Tjah, dat heb je met een scooter die origineel loopt :p
     
  6. gitssa

    gitssa Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak een foto van je vakantiebaan en win vette prijzen

    /Mod XBW is geen uithangbord.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2006
  7. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    hey bedankt daar ga ik ckr wel op inzenden (niet dat je ooit wat wint) maar het gaat om het plezier van de foto make:+

    mijn vaste baan/vakantiebaan is vakkenvullert/groenteboer bij de C1000 te oudewater en in de vakantie alleen bijklussen in een paar verrotte oude schuren wat een dierenkennel moet worden8)

    who's next?
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij een hoveniers bedrijf, is ook wel lekker werk. Je bent buiten je moet een beetje gras maaien, bladeren harken, blad blazen, schoffelen en natuurlijk alles op het dode gemaktje :D
    oh en btw Hey erwin:+
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  9. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ey gemeentewerker:+
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien niet helemaal de juiste vraag voor dit topic, maar toch stel ik hem hier even:

    Ik heb een tijdelijk contract (geen vast contract) van naar ik meen 12 maanden bij een supermarkt. Ik vroeg me af wat de betalings regelingen zijn van over- en nachtwerk. Namelijk ik moet regelmatig na 22.00 uur werken, en daarvoor krijg ik niet extra uitbetaald. Ik kan echter nergens duidelijk op papier terug vinden, hoeveel je extra moet krijgen bij een tijdelijk contract.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    bel fnv/cnv
     
  12. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is egt vaag man want ik werk zelf bij een supermarkt. Het rare is dat er bij een supermarkt geen nachtwerk is, de meeste sluiten rond 8 uur voor klanten en dan moet het magzijn enzo opgeruimd worden enzo en het werk begint om 7 uur weer voor de groente want dan kunnen de klanten om 8 uur weer verse groenten kunnen kopen.
    kortom ik vind het nogal vaag dat je een nachtdienst draait.
     

Deel Deze Pagina