Van Barneveld wint lakeside

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

1. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de wedstrijd zei hij het volgende: ''Als alles goed loopt verwacht ik geen problemen.'' Kom op, dit is een finale, Martin Adams staat er ook niet zomaar. En dat zegt hij dat hij geen problemen verwacht, tja dat vind ik behoorlijk arrogant overkomen.

Ook een paar jaar geleden, (weet niet precies welk jaar) speelde hij tegen een Belg, Clarijs ofzo, en Barney stuurde hem binnen 15 min. naar huis maar keek hem naar de wedstrijd amper aan. Nogmaals, ik vind het echt knap wat ie allemaal doet, maar het lijtk me geen leuke vent.

2. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Tis opzich wel zo, hij is vrij arrogant...Ook zoals hij op het podium staat als hij gewonnen heeft(zie foto in topic)..Hij doet soms net alsof ie God is, dat niemand hem kan verslaan, aan de ene kant goed(tegenstander imponeren), maar ook arrogant...
    Maar ik heb eiglijk meer een hekel aan die irritante reclame op t shirtje van Co :{

3. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Maak mij niet uit wat voor een persoon het is ik zie het weer als een overwinning voor Nederland.

4. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    die gozah met die puntbaar en staart, ben ze naam kwijt, hem had ik graag in de finale gezien

5. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Simon Whitlock. :)

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @battlecry: die reclame op dat shirt is idd erg irritant :p
    verder, ach het is leuk maar wordt nou wel eentonig ;p
    laat van der voort eens winnen ik vind hoe hij gooit top :+

7. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij maakt et wel waar he wat ie zegt.
    dus maybe had hij wel een visioen?

en wat vinden jullie van die co stompe ?

damn man wat denkt die man hij zit daar te praten alsof ie een dartprofessor is terwijl hij er elke keer als eertste uitligt sjonge jonge wat een irritante kut vent is dat man. _0/

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Of hij heeft Adams zo bang gemaakt, met die uitspraak, waardoor hij veel minder ging gooien :+

9. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft toch niet per se goed te zijn om veel van een sport af te weten.

Maar even terug naar Barney. Hij maakt het wel waar maar hij gaat er al van uit dat hij wint en dat maakt hem zo arrogant. En als hij dan gewonnen heeft loopt hij gewoon even naar het bord om zijn pijltje er even uit te halen. Je mag heus wel emoties tonen hoor.

10. mars15

mars15 Guest

en die giraf zat al in nederland haha bij dat sbs

barney was wel goed niet echt wed

maar die adams is echt aardig wel geining dat interview na afloop

alleen die barney wat een amsterdams kut muziek na afloop

11. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hij doet wel zo alsof hij ook goed is.

ooh ja en hij heeft ook een rotkop

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dat wij het een keer eens zijn met elkaar :eek:

Maar ik vind hem ook zo arrogant in de camera kijken bah

13. mars15

mars15 Guest

misschien wel haags hehe

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Die Adams zat soms ook te prutsen.
    Van Barneveld stond op een gegeven moment op 81 ofzo staat Adams nog op een lage 400.
    Van Barneveld gooide in de 7de set ook niet al te best op de dubbel. Adams was niet echt serieus ofzo, hij was al tevreden met de finaleplek.
    Van Barneveld heeft verdiend gewonnen.

Zo arrogant is hij helemaal niet.....naja wel een beetje, hij mag het zijn omdat hij het ook waar maakt dus jullie moeten niet zo zeiken. Heb respect voor die man.

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Barney a.k.a. THE DOMINATOR is the best!
    Maar waarom lees ik hier negatieve posts, over dat ie had mogen verliezen, omdat darten geen echte sport is, of omdat ie arrogant is?? Vinden jullie VD Vaart normaal dan, of Kluivert, Kuyt, Kezman? En al vind je darten geen echte sport, je kan toch wel achter je land staan? jullie zijn raar :p

Maar in ieder geval... had ik al gezegd?:
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Barney a.k.a. THE DOMINATOR is the best!

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Beetje een saaie finale, maar de halve finale tegen ...eehm...de Madness dude was superspannend. Barney heeft zeer verdiend gewonnen, al heb ik hem nog nooit zoveel moeite zien hebben met uitgooien op sommige punten in de wedstrijd. En Barney arrogant? Is juist toffe peer, is nooit te beroerd om een praatje met je te maken :)

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zou willen dat deze regel op ging!! :eek:

...waren we eindelijk van dat klotevoetbal af. :cool:
    Daar heb je een goed punt. Zullen we het eens over de arrogantie van Kluivert gaan hebben? :+

18. Caps13

Caps13 Guest

Zag Adams kwaat worden na de wedstrijd, kwas ff bang dat hij die gast in elkaar zou slaan 8) Maarjah pure klasse gewoon, iedereen zegt wel van hij is de grootste kanshebber maar hij moet het natuurlijk wel waarmaken.

19. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Weer typisch Nederlands, als je ergens goed in bent meteen weer afzagen.
    Zit geloof ik echt in onze cultuur verweven als je beter als de rest bent meteen met het maaiveld gelijk maken.
    Arrogantie en zelfvertrouwen zijn twee dingen die heel dicht bij elkaar liggen.
    Heb zelf jaren gedart en voor de beker moesten we een keer tegen Barney zijn team.
    Nou kan je een hoop zeggen van hem, maar arrogant is hij toch echt niet hoor.
    We verloren maar met 9-1.

20. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ooooooh dan :+.

Jammer genoeg heb ik de finale gemist, dacht dat ze nog bezig waren met de halve finale ofzo :eek:.

Deel Deze Pagina