1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Van Barneveld wint lakeside

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik erger me echt ziek aan die mensen die in ons bekrompen landje zelfvertrouwen verwarren met arrogantie. Hij heeft verdiend gewonnen en is op dit moment ZONDER twijfel de beste darter van de wereld (afgezien van Taylor misschien maar hij zit bij een andere bond en heeft afgelopen jaar een minder gemiddelde dan Barney).

Hij komt daar ook voor uit, en zegt dat als hij in vorm is moeilijk tot niet te verslaan is. Hij heeft het recht ook om dat te zeggen omdat hij het zowat altijd bewijst. Hij heeft iedereen kansloos gelaten dit toernooi, en heeft gewoon geweldig staan gooien. Ik vind het verdomd knap dat je maar blijft winnen, we kennen allemaal de uitdrukking: "aan de top komen is makkelijk, daar blijven is het probleem".. De beste darter ter wereld is er een uit Nederland. Is toch juist geweldig?

Nee, als we het dan toch over arrogant hebben: kijk naar het Nederlands Elftal... Die denken iedereen te kunnen verslaan en denken tegen landen als Ierland of Belgie even met gemak te gaan winnen.. En dat terwijl ze geen ruk winnen. Dat is arrogantie...... Is wat anders dan dat je altijd alles wint en zegt dat je moeilijk tot niet te verslaan bent als je in vorm bent..... :cool:

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  2. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    @cyrax: Mee eens, maar dat highlander gedrag als ie gewonnen heeft hoeft voor mij niet...

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Hoort ook een beetje bij de show natuurlijk.
    Hij traint 3 uur per dag in een sportcentrum en dan ook nog eens 3 uur gooien.
    Ken geeneen voetballer die dat haalt per dag.( 6 uur trainen)

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het maar raar hoe sommige mensen reageren als iemand wint. Dat een persoon heel erg goed is, wordt schijnbaar niet meer gerespecteerd en mensen zijn soms nogal jaloers om zo iemand. Net als bij Armstrong, wordt Barney afgezeken door sommige omdat hij te goed is. Hij is gewoon de beste op dit moment, hij gooit fantastisch, en dan schijnt dat maar 1 of 2 keer te mogen, daarna mag dat niet meer.
    Nou ik kan je dit zeggen, ik wil gewoon dat Barney volgend jaar en het jaar daarop wint zodat hij het record verbreekt.
    En arrogant vind ik hem al helemaal niet, dat zou hij pas zijn als hij niemand te woord wil staan en zich alleen maar geweldig vind. Hij geeft toe dat hij het een leuke wedstrijd vond omdat het gewoon lekker makkelijk ging (afgezien van het begin). Wat is daar arrogant aan?
    *Congrats Barney*_O_

5. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Elgee ik ben het volledig met je eens!
    Verwacht dat hij ook nog wel een 9 darter gaat gooien in een volgend tournooi.
    En als hij dat record weet af te pakken van Bristow zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.

6. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    was wel een saaie partij , maar "barney" heeft toch verdient gewonnen......

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die gast altijd zo overdreven op het einde als hij heeft gewonnen, gaat ie zo op dat podium staan van "I'm God!" met die dikke pens naar voren. Hij kan volgens mij maar 1 ding en dat is pijltjes gooien, en als hij daar dan z'n geld mee kan verdienen......leuk :{ :'-(

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb me bijzonder zitten ergeren aan die Arjan van der Giessen, die na de wedstrijd een interview afnam met Martin Adams. Hij beledige hem gewoon meerdere malen door z`n gebrekkige Engels |:-.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo makkelijk is dat "pijltjes gooien" al helemaal niet. En dat van (hoe jij het noemt) "I'm God" is gewoon ff de spanningen eruit en genieten van de overwinning. Dat is btw nog normaal tegenover (niet negatief bedoeld... integendeel) bijvoorbeeld Hankey die als de duivel het podium opkomt, of Adams die doet huilen als een wolf als hij gewonnen heeft.
    Er wordt gewoon een show omheen gemaakt, en daar is toch niks mis mee.
    Sjeezus...

10. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan niet anders dan het hier volledig mee eens zijn.

Ik vind het een smerig varken, dat het nodig vind elke keer als het gewonnen heeft zich te gedragen als een soort incarnatie is van Jezus Christus. Die dikke pens vooruit, armpjes in de wijdte, en op de teentjes staan. Het is werkelijkwaar het belachelijkste wat ik in mijn lange loopbaan als notoire tv-kijker gezien heb.

Een Hankey ("the Count") die als graaf Dracula opkomt, of een Martin Adams ("Wolfie") die huilt (als een wolf) als hij wint, is gewoon humor, en deze doen hun bijnaam eer aan. Wat "Barney" doet, slaat werkelijk nergens op.

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  11. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een man waarvan ik de opkomst geweldig vind dat is alleen die van darle fitton geweldig met die bril enzo.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Stelletje miepen hier zeg. De man is de beste en hij verdient zijn geld met pijltjes gooien. Misschien is dat wel het enige dat hij goed kan, gezien de hoeveelheid poen hij daarmee verdient dan heeft hij het zo slecht nog niet bekeken. Ik kan bijvoorbeeld heel goed jaarrekeningen maken, rapportage maken en belastingformulieren invullen, maar ik zou best wel met Barney willen ruilen. Het is toch knap dat als je iets heel goed kan je daar je geld mee kan verdienen? Wat kan mij het nou verder schelen of Barney nog iets anders kan dan darten. I don't care....

En ja, hij denkt dat hij de beste is (en hij is dat ook) en het is zeker NIET de leukste persoonlijkheid die er rondhobbelt in de dartswereld, maar wel verreweg de beste en het is nog een Nederlander ook. Het is ook absoluut niet mijn vriend als mens, maar als sportman heb ik respect voor de man. En daar gaat het toch om? Het kan mij geen reet schelen of heel het Nederlands elftal uit arrogante kwasten bestaat (niet zo heel onwaarschijnlijk haha), als maar Europees Kampioen of Wereldkampioen worden. Maar goed, zo denk ik dan weer. Al dat gelul over randzaken.....

Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjeezus. Ik weet niet of jij van sport houdt, of er wel eens naar kijkt, maar dat is toch allemaal gewoon een show. Het alleen pijltjes gooien zou saai zijn om op TV uit te zenden. Bij iedere sport juichen mensen op hun eigen manier. Soms ziet dat er raar uit, maar sommige mensen doen nou eenmaal raar als ze hun vreugde willen uiten. Als iemand scoort bij voetbal, en maakt een salto of wat dan ook, betekent niet direct dat hij een gek is die komt turnen op het voetbalveld. Het is gewoon een vreugde uiting.
    En als je dat van Hankey en Adams humor noemt, dan is dat van Barney ook humor imo. Als Barney denkt dat hij Jezus is, dan denkt Hankey dat hij de duivel is en dan denkt Adams dat hij een wolf is. Gewoon puur show.

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Geloof me als ik zeg dat ik darten helemaal geen verkeerde sport vindt, maar in elke sport lopen van die arrogante kwasten rond en bij darten is het nu eenmaal de winnaar.
    Laatst in Hart van Nederland kwam hij thuis en was er door miscommunicatie niemand om hem te verwelkomen bij z'n huis omdat ze allemaal bij de boot stonden, en dan zegt die Barney in dat interview van "gaat men zo met een wereldkampioen om", sarcastisch of niet, het blijft een verkeerde uitspraak.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Tja,

Je kunt je natuurlijk ook overal druk om maken. Nogmaals, ik snap niet waarom mensen zich zo druk kunnen maken hoe een sporter in elkaar steekt. Het gaat mij er om of hij presteert. Als Barney de persoonlijkheid had van Winnie de Pooh was hij geen wereldkampioen geweest. Hij komt dat podium op, vol zelfvertrouwen en wil zijn tegenstander opvreten gewoon. En dat doet hij dan ook gewoon, dat noemt men een winnaarsmentaliteit. Dan ben je wat mij betreft een topper, al kom je weleens over als een arrogante kwast.... Co Stompe is een aardige en gezellige gozer, maar hij ziet ieder toernooi na de eerste ronde met dat irritante kraagje te vertellen wat iedereen fout doet. Die gozer moet zijn mond eens houden want hij heeft zelf nog nooit wat gewonnen.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, als je ziet hoe soms in de pers over Barney wordt geschreven zou ik ook zo met de pers omgaan. Maar wat vind je nou precies arrogant aan hem?
    En dat van Hart van Nederland is gewoon sarcastisch bedoeld hoor.:)

Mooier kon ik het niet zeggen:)

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Die Co stompe is idd vaag met dat kraagje van hem. Maar ik wil graag benadrukken dat ik me er totaal niet druk om maak, ik vind het alleen hinderlijk, meer niet.

18. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou zoiezo niet van dart......eigenlijk van geen enkele sport....goh zou ik lui zijn??

19. Trossarms

Trossarms Guest

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Prijzengeld valt me trouwens flink tegen hoor, voor HET toernooi dat er is voor Darts 77.000 (weet niet of het pond of euro is) vind ik erg magertjes voor zo'n wedstrijd :{.

Deel Deze Pagina