Ik erger me echt ziek aan die mensen die in ons bekrompen landje zelfvertrouwen verwarren met arrogantie. Hij heeft verdiend gewonnen en is op dit moment ZONDER twijfel de beste darter van de wereld (afgezien van Taylor misschien maar hij zit bij een andere bond en heeft afgelopen jaar een minder gemiddelde dan Barney).
Hij komt daar ook voor uit, en zegt dat als hij in vorm is moeilijk tot niet te verslaan is. Hij heeft het recht ook om dat te zeggen omdat hij het zowat altijd bewijst. Hij heeft iedereen kansloos gelaten dit toernooi, en heeft gewoon geweldig staan gooien. Ik vind het verdomd knap dat je maar blijft winnen, we kennen allemaal de uitdrukking: "aan de top komen is makkelijk, daar blijven is het probleem".. De beste darter ter wereld is er een uit Nederland. Is toch juist geweldig?
Nee, als we het dan toch over arrogant hebben: kijk naar het Nederlands Elftal... Die denken iedereen te kunnen verslaan en denken tegen landen als Ierland of Belgie even met gemak te gaan winnen.. En dat terwijl ze geen ruk winnen. Dat is arrogantie...... Is wat anders dan dat je altijd alles wint en zegt dat je moeilijk tot niet te verslaan bent als je in vorm bent.....
Laatst bewerkt: 10 jan 2005