1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Van Barneveld wint lakeside

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik wil sporten ga ik wel basketballen of tennissen, kan je je energie tenminste in kwijt...

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Geloof me....sporten op dit niveau heeft niks met energie te maken. Maar alles met je mentale sterkte, wie mentaal het sterkst is wint. Sure, fysiek moet je het ook aan kunnen. Maar Mentaal is the key to succes ;)

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ze verdienen vooral met het geven van demonstraties enzo. Maar wil je gevraagd worden voor die demonstraties moet je je wel laten zien op de lakeside en andere tournooien. En sterallures dat ze hebben!! Die viking stelt gewoon als eis dat je 3 kratten van zijn merk hebt staan als ik komt gooien. Ik vind dit wel een magistrale tegenstelling met andere sporters wel kicke.

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Darten is natuurlijk een andere sport dan bijv. voetbal. Verschil is bijv. dat je bij darten niet echt uitgeput ofzo wordt. Je gaat wel zweten en bent mentaal naar de kloten. Bij voetbal ben je maybe wat gekrenkt ofzo (mentaal dan he:)) maar daar word je echt moe van. Ieder is een topsport, alleen is de inspanning anders. Een darter moet dan ook een beter concentratievermogen hebben dan een voetballer. Moest nog wat gaan worden als je als darter daar zo staat op dat podium met bibberende handen.

5. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Barneveld wint lakeside ?

Tis maar wat je spannend vindt...
    Beton vlechters, tram bestuurders en bouwvakkers die pijtjes gooien onder het genot van een pilsje.
    Snooker heeft stijl... darts niet, veel bierbuiken en fout-goud

Doe mij maar een rondje WRC of een goeie basketbal match!

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ieder zijn ding zeg ik dan altijd maar. Snooker gaat me te snel ;) . Ik hou niet zo van die nette mannekes die met een stok tegen een bal aan stoten. Vind ik weer niet spannend...

Deel Deze Pagina