1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Van welk nummer krijg jij kippenvel...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 27 jun 2006.

1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    :eek: :eek: :eek: Mind.state van Pete Philly & Perquisite is de beste HipHop plaat van 2005, naar mijn mening en wat anderen op deze site. :)

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat nog steeds in de top 3 tot nu toe bij mij... (overal) Er zijn maar weinig platen die ik al dik een jaarlang bijna iedere dag draai en waar i nog steeds iedere dag van geniet

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    QFT

Mogwai - Yes! i'm a long way from home
    Mogwai - Helicon 1
    Pelican - Sirius
    Bright Eyes - First Days of my Life
    Sigur Ros - Glosoli

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar eens chekken dan lol.

Ik luister nu Johnny Cash - Folsom Prison Blues. Legendarische vent/track_O_

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Cocaine blues is mijn favo nr van johnny cash als is Folsom Prison Blues ook briljant.. Die hele recording is geweldig trouwens..

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Guns & Roses: Knockin on Heavens Door

Prachtig nummer _O_

7. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Wonderwall van Oasis

Street spirit van Radiohead

Viel me op dat die nog niet genoemd waren. Ben meestal meer van de harde/snelle gitaarmuziek maar van die 2 nummers krijg ik nou kippenvel :).
    Ik weet dat er meer nummers zijn, maar daar kan ik zo gauw niet op komen (tis al laat 8)).

8. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Het intro nummer van Band of Brothers bij iedere aflevering. Vooral met de beelden erbij word ik er gewoon even stil van. :emo:

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Africa van Toto. Geweldig nummer.

10. Tum

Tum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    At the speed of life - Xzibit
    The message - NaS

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst kreeg ik altijd kippenvel van het beginstukje van 'Paradise city - Guns 'n Roses'
    Maar die heb ik nu al zovaak gehoord dat dat er ook wel een beetje af is, momenteel heb ik het volgens mij even bij geen liedje

12. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    De intro- en Stormwind deuntjes uit World of Warcraft.. als ik die hoor krijg ik spontaan afkickverschijnse...eh.. kippenvel :emo: :D

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Guns N Roses - Civil War _O_ Die stem 8)

Fort Minor - Kenji, geweldig nummer.

14. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet te vergeten de muziek in het menuutje van halo (1)

man als er een spel is die zoveel gebruik maakt van een orkest dan is het de halo reeks wel.

echt wel goeie shit

15. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    dj ztrip - rockstar II ( voor sommige bekend als het intro nummer van shorty's guilty )
    en alles van halo, die shit laat mij toch wel even kriebelen

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dire Straits - On every street en Private Investigation
    Voor mij persoonlijk een van de beste bands ooit. ben er mee opgegroeid, en het is gewoon geweldige muziek. De dagen dat die muziek de hele dag aanstond, en ik zonder geluid op de Super Nintendo Donkey Kong of Mario zat te spelen, zal ik nooit vergeten. Blijft mooi gewoon.

Verder veel van Coldplay (Fix you, Scientist, clocks), een aantal nummers van Eminem (The Way i am, zoveel woede in dat nummer, en Stan vooral), Many man van 50 Cent, simpelweg omdat ik het erg knap vind, dat hij zijn aanslag in zo'n manier heeft weten te omschrijven. Erg goed nummer door de achterliggende gedachte dus, November Rain van Guns N Roses blijft ook geweldig, en zo kan ik nog uren door gaan, maar dat doen we niet.. :+

17. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Van Coldplay vind ik swallowed in the sea ook erg sterk. Verder alles van Keane, muziek van Gladiator, en veel meer filmmuziek. Ook het nieuwe nummer van Ilse Delange vind ik eigenlijk best leuk(the great escape), vroeger luisterde ik nooit naar haar muziek maar deze vind ik best oke:b:

18. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Theme song van 'The contender'.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De LOTR-OST inderdaad ja, vooral het lied dat Enya zingt, en die ene van Amie West en eentje van ene mevr. Connex ofzo. :+ Echt zo mooi! _O_

En als ik dan die Halo-intro hoor, dan krijg ik soms ook wel kippenvel. Dan denk ik terug aan die keer dat ik het voor het eerst speelde, hoe ik alles nog ontdekte. Damn! :eek:

20. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die mensen die de Halo-intro zo mooi vinden, die moeten 'Michael Jackson - Ghosts' even downloaden. De eerste paar seconden van dat liedje lijkt heel erg op de Halo-intro!

Deel Deze Pagina