1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vanavond: Snatch

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Renegades NL, 27 sep 2003.

1. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk je kan nou ook weer over drijve die films van tupac ginge ook nergens over maar waren wel wat leuker dan fight clubb dammmnnn wat was dat een zinloze film zeg

2. magic majid

magic majid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey wat tupac hij is gewoon de man de acteur rapper en gansta van alle jaren

3. Veggie

Veggie Guest

Die films van Tupac gingen nergens over?

Dus dit betekent:

A. Je hebt nog nooit een film van Tupac gezien.
    B. Je weet geneens wie Tupac is.
    C. Je lult maar wat uit je nek.
    D. Je hebt geen verstand van acteren.

Toen Tupac acteerde in de film Gang Related, met James Belushi, vondt 90% van de pers (kritiek etc) dat Tupac beter acteerde dan James. Laat staan voor iemand die nog muziek (over de 700 tracks in 1 jaar) poeet is en 20+ rechtzaken heeft ... en 3 uur per dag slaapt .

4. magic majid

magic majid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk veggie ik sta helemaal achter je

Laatst bewerkt: 27 sep 2003
  5. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Jij hebt duidelijk vrij weinig verstand van films... De films waarin Pac speelde zijn hapklarebrokken, verstand-op-nul-en-gewoon-kijken films. Zonder enige boodschap ofzo. Dat maakt niet uit, is niks mis mee, maar ga niet lullen dat een zo'n film BETER (niet leuker...) is als een film als fightclub.
    Fightclub is meer dan een film, als je namelijk KIJKT (en dus niet alleen maar oppervlakkig ZIET) dan begrijp je dat fightclub een kritiek is op de consumptiemaatschappij. Waarschijnlijk ben je nu al afgehaakt, omdat 't allemaal te ingewikkeld voor je wordt.

En ik weet niet wat jullie zitten te spacen, maar Brad Pitt is dus echt wel een goede acteur. Check alleen al zijn rol in Snatch, dat zegt nl genoeg...

6. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    hmmm, reply op me eigen post...
    heb er wel een mening over hoor:
    _O_

7. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tssss nu kome mense zegge dat ik niet weet wie tupac wowww
    is ik heb veel cd's hier van hem ligge lekker boeiend wat de media van hem vind ik vond hem niks aan klaar is mijn smaak

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Jongens, deze thread gaat niet over Tupac, maar over Snatch.. dus blijf even ontopic please.

Snatch is een erg coole film, Pitt speelt z'n rol zeer goed net als de rest. Puike film :D

9. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sowww of ik met verstand op 0 naar brad pitt kijk tsss weet huis wel dat het daar over gaat maar ik zeg gewoon dat dat niet mijn ding van film kijke op een saaie zondag maar ik heb gezegd dat brad pitt zuigt en daar bedoel ik dus die persoon ik heb helemaal niks tegen zijn acteer kwaliteiten want dat heeft hij natuurlijk wel

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het maar een vage film, ben benieuwd waar het heengaat.

11. Veggie

Veggie Guest

Wat doe je dan met die cd's ?

Anyways, ik vond de film een beetje saai ... :mad:

K heb liever een film met een beetje meer sfeer zoals Scarface en Godfather ... :)

12. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
  13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Snatch is echt zo goed. Een perfecte combinatie van geweld & humor. Lekkere dialogen en een toprol van Brad Pitt.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Snatch...

Vreemde film, denk niet dat ik er veel van begrepen heb.
    Ga em toch maar op mijn moet ik nog kopen... lijstje zetten.

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Whaa! Hij was geweldig _O_
    Heb hem samen met wat gezelschap gekeken.
    Dé humor!_O_ Omg! Omg! Omg! Heb er niet bijzonder veel van begrepen, maar toen in de bank; toen ze in dat kamertje zaten opgesloten met die camera: ''Man, were screwed.''
    Stapt opeens die ene dikke gast naar binnen; ''What the fuck are you doing?!'' _O__O__O__O_
    Prachtfilm, zeker kopen op DVD, samen met een home-cinema set*)

16. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    heb ook (voor de 4de keer) deeltjes van snatch gezien op tv. (tussen door 2fast 2furious gekeken :p) En het is waar wat ze zeggen: IEDERE keer ondek je weer nieuwe dingen waar je vervolgens weer redelijk om moet lachen :{.. Al was het maar om een gezichtsuitdrukking van boris the blade/boris the sneaky fucking russian/boris the bullet dodger :p

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wie deze film goed vond moet nu natuurlijk ook z'n voorloper Lock Stock & Two Smocking Barrels zien. You won't be disappointed. :cool:

18. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er weer eens een goeie film op de buis, dan mis ik em weer

:mad:

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Snatch is een van de meest sfeervolle films ooit :eek:!!

Sinds dat die uitkwam ben ik fan van deze film, echt geweldig gewoon :cool: Alleen dat accent al van Brad Pitt 8)

20. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    dude noem je dat accent! das een hele taal man!

en echt lol toen ze gingen roepen wat ie zei toen ze hem niet vestonden echt lol. aleen snapte ik de film niet echt. liepen volgens mij 3 verhaallijnen door elkaar????

Deel Deze Pagina