1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vanavond: Snatch

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Renegades NL, 27 sep 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja liepen een aantal verhalen door elkaar heen. Maar toch: het was de eerste keer dat ik hem keek maar ik begreep het verhaal toch best aardig, op het laatst viel voor mij alles keurig netjes op zijn plaats. Echt een topfilm dit!

2. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik beluister die cd's is dat zo vreemd dan

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En jongens vet he :).
    Ik heb die film op dvd al een tijd, ongeveer 15 keer gezien denk ik. Je moet echter wel goed engels verstaan vind ik. ik als ik soms naar de ondertiteling kijk vind ik dat namelijk erg slecht gedaan. Er zitten gewoon zulke vette lines in die film. Als die dikke gaat parkeren is ook zo lache!

-What about that spot over there!
    +it's to tight!
    -To Tight!, you can land a fucking jumbojet in there!

:) eigenlijk is elke zin in die film vet, mooi gedaan al die verhalen door mekaar en dat ze dan samenkomen, ook geweldige muziek gebruikt, echt een topfilm met erg goede humor.

-What's in the car?
    +Seats and a steeringwheel :)

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    :confused:

Snatch is leuk, maar ik vind het niet de topfilm waar het tot wordt geprezen...

de humor is geslaagd, de film is bijzonder, Brad Pitt speelt zn 'pikey'-rol goed, en het verhaal is ook sterk.. ook de cinematografie (of hoe je het noemt) is speciaal, de scene-wisselingen geniaal...

al met al een 8 waard... niet geweldig, maar zeker niet slecht :D

5. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    oke ieder zijn eigen mening natuurlijk, anyway wat zijn dan wel echte topfilms???

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd de ondertiteling is erg slecht.. maar je kan hem zo uitzetten bij je dvd hr :p

Ik vind het echter wel een topfilm, maar ik ben al vaker mensen tegen het lijf gelopen die uiteenlopende meningen hadden over deze film.. De een vond hem bagger, de ander vond hem wel leuk, weer een ander vond hem geweldig.. Dat zijn meestal de 3 meningen die ik krijg te horen erover..

Degene die hem slecht vinden die snappen gewoon geen kut van de film, en begrijpen de humor niet..
    Degene die hem wel leuk vind die snapt het verhaal, en moet hier en daar ook wel is lachen..
    Degene die hem geweldig vind, snapt ieder klein detail van elke scene en vind dat gewoon geniaal in elkaar gezet..

7. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het met je eens Orcist, de mensen die hem gezien hebben en die hem niet vet vinden hebben vaak moeite met de snelheid van de film merk ik. of ze snappen idd de grappen niet o.a. doordat ze de ondertiteling lezen. Naar mate je de film vaker ziet merk je steeds meer grapjes op. ook die gezichtsuitdrukking van tommy als ie die gun probeert af te vuren, echt mooi :). Ik ken echt geen andere film die ik na 5 keer kijken toch nog steeds leuk vind om hem weer te zien. ook dat de titel in de film komt vind ik altijd wel leuk.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    echt een geniale film! heb hem nu al 3 keer gezien, en hij blijft goed _O_
    met een absolute hoofdrol voor brad pitt, en vinnie jones is ook wel stoer

mijn favo scene: (zal het ongeveer proberen te vertellen)

die 3 zwarten rijden in de auto, die ene gooit een pak melk uit het raam, die auto met vinnie jones erin krijgt dat pak op zijn raam waardoor ze crashen, hierdoor kan boris uit de kofferbak ontsnappen, die daarna weer door die 3 zwarten wordt aangereden

(zo ongveer gaat hij geloof ik, is alweer een tijdje geleden)

9. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Die scene is echt vet wel, je moet wel effe opletten als je die voor de eerste keer ziet, ik had de film voor de eerste keer ook in mijn eentje gezien dan let je zowiezo beter op.

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Deze film is geweldig!

"You can call me Susan if that makes you happy..." Vinnie Jones heeft een geweldige rol in deze film.

RE-PLI-CA

Deel Deze Pagina