1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vasteloavend (carnaval)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Benneke, 4 feb 2004.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Vanavond had ik het eerste optreden van het carnevalsseizoen met de zaate hermenie. Het was hendig gezellig.
    :D

Misschien in Millingen?

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hey Millingen, met het Millingscentrum, aan de rivier, met een heel leuke kermis. Een van de hoogtepunt van het Pieterpad! (leuke medewerksters ook, geloof ik ;))

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Eerst hattie het nog niet onder zijn avatar staan.. Gekkies

4. Un Über männer

Un Über männer Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Right. Met carnaval komt er alleen een optocht, en een paar dagen Keizerstad.

5. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    Heb d'r zker ook al helemaal zin in :D:D:D:D

6. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    en nu nog aftellen :p

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Toch maar verplaatst naar ASEL. Kan iedereen gewoon over carnaval praten mochten ze dat willen.

En dingetje toch - deze thread gaat alleen over het meedoen aan carnaval en je ervaringen delen. Kritiek uiten op carnaval liever voor je houden; dan blijft de carnaval sfeer in deze thread gewoon optimaal. :)

8. hetla

hetla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, morgen LVK ( ja ik zeg het nog een keer Orcrist
    jullie kunnen dit mooie koppie zien op L1 als eerste finalist!!!
    Kloëte KooK - Dao Kump'e aan!
    Venray, weej komme d'r aan

9. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ich hub der zun hub geer dat oach ich zeker weal ich hub zo zin in de CARNAVAL!!!!!!!!!!!!!ALAAF bin zelf jeugdprins geweast echt vet:D:p

Maar Limburgers zijn echte carnavals vierders.Ich te minsten eal:p

Roet geal en greun is de Kleur van Vasteavond roet geal en greun is de kleur van carnaval maak spas en plezeer tot de morge en de avond roet geal en greun is de kleur VAN CARNAVAL!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het toch maar een apart taaltje, dat Limburgs. :cool: Ik ga in Wijchen feesten, in enkele dorpen hier om heen, in Nijmegen en Duitsland. Heb er weer zin in! :+

11. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Limburgs spreken is gewoon vet ik doe het elke dag ik woon zelf er in:p:p 8) Is gewoon vet als je met iemand ruzie heb en die is hollands kan je hem zo eine out vaege dat he zelf need weit hoelaat ut is 8)

12. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Jam-mer :9

Ik snap dat je er trots op bent dat je een Limburger bent, net als dat ik een brabander ben. Ook snap ik dat je zin heb ik Carnaval, net als ik.

Maar je moest es weten hoe $%*# irritant het is om Limburgs te horen / lezen :9 En je ziet Friesen hier toch ook geen Fries' spreken, of brabanders brabants ...? :+ Carnaval is voor iedereen, dus ga er geen kringetje van maken voor Limburgers.

Oeteldonk (Den Bosch) is trouwens thé place to be met carnaval. Nog maar 9 dagen, vrinden :cool:

/Edit: Hehe. Spartan, pak het voortaan iets subtieler aan... ;)

Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  13. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    nou "vet" hoor, ik zou je in je gezicht uitlaggen... kansloos taaltje

14. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Twents ownt alles :{...

15. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Goan we nou hea liggen te zeiken over Oze taal Geer hub uge weer hubbe oze en Standaar is dat kreterig hollands mear Carnaval is tipisch ein mestrees feest:p

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    :D

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Van mij mag je best in het Brabands praten hier.

@ Spartan. Nee, Rotterdams is een lekkere taal. :+ _0/

18. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    helemaal mee eens

19. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Jam-mer...
    En waarom zou het typisch een "mestrees" feest zijn? |:- Leg me dat dan eens uit.

Ik mág het wel maar ik zie geen reden om het ook te doen. Is alleen maar irritant, moet je een half uur met woordenboek lezen. Beetje jammer.

Laten we d'r nu gewoon over ophouden :+ het is tenslotten (bijna) feest en daar moeten we niet over zaniken. En áls we dan toch doen, dan doen we het in een prettig leesbare taal ;)

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah man, carnaval word vet doop, de hele fakking week vollebak er tegenaan. In Scheerders !!! In vogelwaarde !!!

Deel Deze Pagina