1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Veertienjarige pleegt zelfmoord na gehackte Runescape-account

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 mrt 2006.

1. mega tuner

mega tuner rossi the best

Leuk Bevonden:
    0
    @speaker wrom dan zelfmoord man das tog te gek foor woorden.
    mijn broertje speelde het ook. ik vond het altijd een klote spel. een beetje met een riddertje rond kuierre en af en toe fechten geen ene k*t aan. maa goed als ik die nederlandse tekst lees dan lijkt het erop dat hij in de 1e geen problemen heeft. tsjonge wat gaat dat toch snel he dat je soo feel kan veranderen in 1!!!!!!!!! jaar toch nie te geloven? maa goed nu hebt ie geen problems meer. wel heeeeel triest voor zijn ouders en s'n sussie.

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dit stond op fok.nl:

maar persoonlijk denk ik dat het niks met het spel te maken heeft die jongen zat gewoon kut in zijn vel en dit was gewoon de spreekwoordelijke druppel.

3. mega tuner

mega tuner rossi the best

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. maar goed als je het leven niet meer ziet sitten dan pleeg je toch geen selufmoord. dan gaa je naar de psygiater ofsow. die helpt je er wel boven op, als het een goede is te minste. maar die jongen hebt er niks meer aan. en so kan je een ketting reactie krijgen. want nu siet een van sijn ouders of s'n sussie het niet meer sittu en gaat ze hem achterna.

4. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er zo zielig om runescape te spelen en daardoor zelfmoord te plegen.

Ik vindt dat je niet te veel in games moet op gaan. Je moet je 'gezonde' (geld voor de meeste hier) verstand er bij houden.

5. damn die kil gaat te ver man, zelfmoord plegen om een game.. er zijn zoveel mogelijkheden om je leven nog goed te maken als je depressief bent

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Echt sorry hoor, maar doe alsjeblieft wat aan je spelling. Een fout is prima, maar gewoon abn lijkt me niet meer dan normaal |:-

Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Eerst chinezen en japanners, vervolgens een amerikaan en nu een jongen van mijn leeftijd.. =(

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    anita witzier zou zelfmoord plegen als ze die spelfouten zag :eek:

maar het lijkt me dat die ouders ook dom zijn, kom op zeg......als ik aan 100 mensen vraag: "Wie kan jij op dit moment het beste vertrouwen?" dan zullen er zeker wel meer dan 90 zeggen "mijn ouders" of iets dergelijks........Zo niet dan heb je imo een gebrek in je opvoeding. Je ouders moeten ervoor zorgen dat jij je veilig voelt en ze moeten je een warm gevoel geven, en een gevoel dat je ze kan vertrouwen.

9. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan de eene kant vind ik het klote voor familie
    maar aan de anderre kant vind ik het echt een ongeloofleijk dom mannetje gamen hoort een gezonde bezigheid te zijn .
    ik ga me zelf ook niet killen als ik mn oblivion save kwijt ga raken zeg.

kan me daar zo over opnaaien.
    geeft mensen gelijk weer een kutindruk over spelletjes en dergelijke

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ga toch wat anders doen, idioot.

WTF heeft dat er mee te maken?! Alsof iemand hier geen kutleven kan hebben. In sommige gevallen ben je maar zo 'rijk' als je je voelt. Hier kan het dus zo zijn dat ondanks dat je eten, kleren e.d. genoeg hebt, toch diep ongelukkig bent om wat voor reden dan ook.

Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is. Denk je nou echt dat het spelletje de oorzaak was van deze zelfmoord?

Grmbl..

//edit; @ mega tuner; typ eens normaal aub.

11. basovich

basovich Guest

take a break ofzow man ga ff paar weken op vkantie...(dat zou ik dan doen he ;))...en ga dan naar een psychiator

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft er alles mee te maken IMO. Zo zie je maar dat 'wij' eigenlijk 'omkomen in onze verwennerij.' die mensen daar die vechten om iedere druppel water en geven echt niet zo maar op. Hier daar in tegen plegen de mensen al zelfmoord als iets niet naar hun zin gaat. De mentale weerbaarheid van die mensen is veel en veel beter.

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ehm boeiend? Daar hebben wij toch geen zak mee te maken?

Wij zijn nou eenmaal hier ter wereld gekomen, of wij leven in elk geval hier. Ook al zou het zo kunnen zijn dat de mentale weerbaarheid van die mensen daar hoger ligt, wil dat nog niet zeggen dat mensen het hier niet enorm klote kunnen hebben (voor hun gevoel).

Ik vind het een enorm zinloze vergelijking.

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Idd Goiz, maar maak je er niet zo druk om. Meest forummers zijn ook nog jong en snappen niet dat het een laatste druppel was die de emmer deed overlopen. Een donderpreek van zijn pa of een afwijzing van een meisje had ook die laatste druppel kunnen zijn. Dat een game die laatste druppel is, maakt het gewoon interessant voor de buitenwereld. Kunnen ze weer roepen dat games bederfelijk zijn voor de jonge geest.

:)

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad. Daarnaast reageer ik altijd best wel heftig op dit soort onderwerpen. Ik heb altijd het idee dat mensen al heel snel iets roepen als het gaat om zelfmoord, terwijl de meesten echt geen flauw benul hebben van waar ze het over hebben.. Kan daar niet zo goed tegen ;)

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat is wel waar maar daar is het gewoon heel anders als hier. Als je je eens kut voelt moet je eens denken hoe het was als je daar zou wonen. Nou geloof me , dat wil je echt niet dus ben je blij met je leven wat je iig ook moet zijn.

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet heel goed waar ik het over heb hoor en het was inderdaad een kromme vergelijking van eeh dinges het heeft er natuurlijk geen ene fuck mee te maken. Dat (arme-rijke mensen) is een andere discussie, het heeft natuurlijk weinig met Runescape en zelfmoord te maken. Maar Runescape, ik vind het echt zo'n stom debiel spel... Dat kutspel is in gebrekkig 3d (ik vind het meer van 2d weg hebben maar ja) en als iemand zichzelf om zo'n stom spel van kant maakt dan is het wel heel ernstig met hem gesteld.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    het kwam niet door het spel, het was gewoon de laatste druppel voor die jongen die het toch al moeilijk had...dat is iets heel anders

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik had me nog niet zo in het onderwerp verdiept.8):eek:
    Maar even nog... En omdat ze account gehackt was. Dat gaf hem toch de doorslag?

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina