1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Veertienjarige pleegt zelfmoord na gehackte Runescape-account

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 mrt 2006.

1. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    harde shit dit.....
    maarja in dit soort gevallen is het belangrijkste toch wel om er met je ouders over te praten (of iig iemand om mee te praten)

als je de hele tijd in jezelf gaat zitten en je hebt al problemen op school dan ga je ook aan rare dingen denken (zelfmoord oid)

mja ik vind het wel triest voor de jongen en nabestaanden

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb dit dus met een 16jarige buurjongen gehad in december 2 dagen voor zijn verjaardag. Niemand wist ervan en hij was vermist voor een aantal dagen en de straat had al een paar keer een zoek actie gedaan, totdat ze hem dood aantroffen aan een boom.

Zelf kende ik die jongen niet goed maar ik zag hem meestal wel sochtends als ik naar de bus toe ging omdat hij kranten liep. Zelf zeggen "vrienden" van hem dat hij het deed omdat zijn vriendin het had uitgemaakt. Maar voordat je dat doet is er toch wel meer aan de hand dunkt me, hij komt uit een zeer streng cristelijk gezin en ze hebben het ook niet finincieel slecht daar ofzo. Maar toen ik het hoorde kreeg ik wel een brok in mijn keel.. wat moet er wel niet in iemands hoofd omgaan voordat hij een stuk touw pakt en zichzelf opknoopt? ....

3. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    man, zo zie je maar weer hoe kwetsbaar sommige pubers zijn. ik weet dat het de laatste druppel was maar alsnog. ook dat verhaal hierboven is een soortgelijk geval.

Deel Deze Pagina