1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Verkeer] wegmisbruikers en andere ervaringen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door L.A., 18 nov 2009.

1. JeePee

JeePee Guest

Als automobilist vs fietser ben je in de auto ALTIJD de lul. Ookal komt die fietser uit de lucht vallen ofzo.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup idd.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    een beetje gas geven is wat anders dan een tik geven tegen een fietser, 9 vd 10 keer valt die fietser en heb je een ongeluk veroorzaakt..

4. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    heb het ook niet over Nederland ;)

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, want de wereld wordt er echt beter van als iedereen politieagent gaat spelen!

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    En als iedereen alles negeert en toestaat is het nog beter :+

Wir haben es nicht gewusst :b:

Wist trouwens niet dat politieagenten fietsers bijna aanrijden

7. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Je snapt wel wat ik bedoel, wat ik bedoel is dat als je er vlakbij rijdt en de fietser maakt een rare zwalk opeens want hij schrikt omdat je zo dicht langs hem rijdt ben jij de lul en hij ook :p

8. Remco

Remco Guest

Ik heb het toch ook niet gedaan ;) Alleen op zo'n moment heb je gewoon zin om em een tikkie te geven :cool:

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Vroeg me vandaag echt af of er iets speciaals was waarom iedereen met een auto ineens de weg op moest :{. Heb echt de hele weg naar werk in file gestaan..en dan nog de hele tijd op radio horen dat er zulke lange files stonden. What the...??

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Komt gewoon door dat prut weer denk ik.

11. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ik ook. De bus en de trein zat ook abnormaal vol vanochtend en vanmiddag. Het is altijd wel redelijk druk met het OV, maar vandaag echt onwijs druk.

12. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk topic, gister avond weer wat leuks meegemaakt. Weer zo'n poolse touring Car (A1 richting Hengelo) die hem er bij mij zo voor smijt, reed er al naast :confused: hard in de ankers dus, mogen jullie drie keer raden wie er achter mij reed lol de politie de bus is er daarna meteen afgehaald.

\o/ levens gevaarlijke lui die touringcarbestuurders :p

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Natuurlijk gaat het niet op voor alle bestuurders, maar het is een bepaald type mensen dat bepaalde merken koopt.
    Heb het ook niet over jeugd, die kopen toch meestal iets wat betaalbaar voor ze is.

Nee, volvo S60/S80 met van die oude mensen erin. Van het pensioen genieten en af en toe een beetje cruisen. Moeten ze ook vooral doen, maar rij dan aub wel 120.

Hehe, jep. Audi/BMW zijn natuurlijk de standaard opgefokte jonge snelle jongens. Komt Seat tegenwoordig ook nog bij kijken natuurlijk, en Opel ook in mindere mate door de gunstige lease-contracten.

Rover :cool:
    Maar die kleine Rovers passen idd ook wel in dat straatje. ;)

Rij voor werk in een Opel movano of een Caddy. Hoog zitten en een 3 liter/2liter TDI'tje. Die dingen stampen goed door in ieder geval.
    Deze week van Eindhoven naar Dokkum (noord Friesland) en teruggeraced. 109 km/h gemiddeld 8). Boetes waren voor de baas, dus dan kan dat :D

Edit: ohja, de ergernis.
    Auto's die je klemrijden als ze inhalen! Ben sociaal en geef even gas, daar wordt iedereen vrolijker van.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Gister op weg terug van werk ook even geirriteerd aan iemand. Reed over de A2 90km stuk en kwam uit werk dus het was redelijk druk. Ik reed eerst rechts en werd ingehaald door een klein autootje, dacht dat het een mitshubishi colt was oid, nouja prima was druk dus kon maar iets van 80. Tot ik achter zo'n car kwam en naar de linkerbaan ging, en toen reed ik dus achter die muts. Werd al een stuk minder druk en op een gegeven moment echt een heel stuk vrije rijbaan voor haar.. en maar gewoon stug links blijven rijden.
    Op een gegeven moment ben ik er maar rechts voorbij gegaan, want ze was echt een file aan het creeren =( daarna gelijk een rij die achter mij reed mij achteraan en er rechts langs :lol:

het mag niet maarja..dit was gevaarlijker.

Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vanochtend om 5:30 naar m'n werk vertrokken.. beetje de wegpiraat uitgehangen, op het stukje snelweg een "raceje" gehouden met een clio :+ Er reed toch helemaal niemand anders.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat vrachtwagens pas op het laatst in gaan voegen, en hem er dan maar op knallen zonder te kijken, moest toen uitwijken naar de linkse baan, zat toen zelf bijna op een auto.

17. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet de vrachtwagens ook ruimte geven om in te voegen, een vrachtwagen voegt pas op het eind in omdat hij snelheid moet maken zodat hij het verkeer niet ophoudt, als jij dan hem dan geen ruimte geeft is toch echt jouw eigen schuld. :)

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd niet alsof die heel veel keus hebben ;)

Beetje anticiperen doet wonderen in zo'n situatie.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan komen we gelijk op een ander punt waar ik mij vooral aan erger:

Mensen die geen ruimte maken voor mensen die willen invoegen. Echt weinig dingen zijn zo irritant, vooral in de spits.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Idd, ik ga bijna altijd bij invoegstroken naar links of wat dan ook. Heb er ook geen moeite mee om mensen in te laten voegen bij files etc..

@GDZR, wat wil je dan, dat die vrachtwagen nog verder over de vluchtstrook gaat? 8)

Deel Deze Pagina