1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Verkeer] wegmisbruikers en andere ervaringen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door L.A., 18 nov 2009.

1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Weet je wat irritant is: Mensen die over een afslag/de vluchtstrook heel ver langs de file gaan rijden en zich er dan proberen tussen te wringen.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    @ al die mensen over die vrachtwagen, ik kon dus eigenlijk niet naar links, want daar zat die andere al. Scheelde niet veel. Volgende keer stamp ik gas wel ff in :p

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, is ook hinderlijk. Zou het zelf ook nooit doen. Dat zijn ook aso's. Maarja, er is veel om aan te ergeren in het verkeer.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Zie ik elke dag langs de A27. Ik moet net daarvoor afslag hebben en tis daar altijd zo druk dat sommigen maar stuk doorrijden en dan ineens invoegen.

Mede daarom staat er overigens nu wel een boete op van 150 euri..( al vraag ik me af hoe ze die willen pakken als het file is )

Vroeg me laatst trouwens nog iets af weet niet of iemand dat weet. Houden flitspalen rekening met de snelheidscorrectie? Stel je rijdt op een 100km weg en je rijdt 105.. zou je normaal nooit een boete voor krijgen, maar word je dan pas geflitst bij 106 of is dat ook al bij 101?

Zelf nog nooit een boete gehad, maar probeer waar mogelijk wel altijd hoog in de max snelheid te rijden.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij houden ze daar inderdaad rekening mee en beginnen ze pas te flitsen boven de snelheid+correctie.

6. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Hee mannen.

Ik weet niet of dit topiq nog leeft maar ik heb vorig jaar september een auto gekocht van een vriend van me. Nou vertelde hij dat er vorige week een deurwaarder was geweest om een boete te innen. Deze boete was op de dag dat de auto overgeschreven was. Dus ik moet de dader zijn geweest ook al kan ik me dat echt niet meer herinneren.

Nou bedraagt de boete dus 320 euro inclusief deurwaarder. Maar hij zei dat hun nooit een boete hebben gezien thuis, en normaal komen er toch ook nog een aantal herinneringen of niet? Zou het mogelijk zijn dat de boete en herrineringen nooit aangekomen zijn of is dat niet mogelijk? Ik vind het allemaal maar een vreemd verhaal. Het is toch bijna onmogelijk dat je de boete en herinnneringen niet zietOok al is het een hele slordige familie.

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als ze bij hem komen lijkt het me dat de auto op zijn naam stond, anders kwamen ze wel bij jou adres. Ik zal als ik jou was even kijken naar de tijd van de boete en de foto's opvragen.
    Als ze al van jou zijn zou ik alleen de boete betalen en de rest aan hem overlaten.

Laatst bewerkt: 8 mei 2011
  8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Deurwaardes horen eerst ook nog waarschuwings brieven te sturen. Al was het maar omdat dat goedkoper is als komen innen.

Je kan precies tijdstip van boete en overschrijving vinden/opvragen en dan moet je toch wel snel weten wie de dader is.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En de deurwaarder weet precies wanneer en naar wie er herinneringen gestuurd zijn

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Klinkt toch wel raar, 320 euro boete op de dag dat je de auto hebt overgeschreven en je kunt niets herinneren.

Leert je dus 1 ding, zodra je een nieuwe occasion hebt niet gelijk boetes verzamelen want dat zorgt voor allerlei rompslomp. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat dus echt dom.

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je et leest kan de vorige eigenaar de dader zijn he tyrant.

Daarnaast hoeft 320 helemaal geen hoge boete te zijn omdat deze is verhoogt met extra boete en deurwaarde kosten. Kan al heel makkelijk 150 euro bedragen, de extras.

Deel Deze Pagina