1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verkiezingen 10 juni ... gaan jullie stemmen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 5 jun 2004.

?

Ga jij stemmen voor de Europese verkiezingen?

  1. Ja, namelijk...

    40 stem(men)
    39,2%
  2. Nee, omdat...

    12 stem(men)
    11,8%
  3. Weet ik nog niet.

    6 stem(men)
    5,9%
  4. Ik mag nog niet stemmen.

    44 stem(men)
    43,1%
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dinsdag horen we of er mensen op persoonlijke titel zijn gekozen ... dus mijn zus moet tot dinsdag wachten ... het zal mij benieuwen ... We hebben wel een zetel verloren :'-(
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat meen je niet? Ik wist dat het CDA uitging van het Christendom. Maar zo letterlijk? Dat vind ik onzin! Waarom zou het homohuwelijk niet mogen? En dat is nu de grootste partij van Nederland.... :{
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Voordat wij elkaar allemaal gaan napraten.... is dat wel zo? Volgens mij halen wij nu CDA en SGP/CU door elkaar?
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Alsof een Islamitische partij het zou toestaan zeker :{
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    VVD heeft een of twee zetels verloren heb ik begrepen? Zonde, om de een of andere reden heb ik het echt met die partij.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Door elkaar halen op wat voor manier? Op hun standpunten over het homohuwelijk? Of door elkaar halen dat ze Christelijk zijn? CDA staat toch echt voor Christen Democratische Apèl (let niet op de schrijfwijze).
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat zegt hij niet. Veel Islamieten denken gewoon net zo bekrompen als veel Christenen, alleen lijkt het sterk dat we het 'negeren' bij de Christenen ('ach, laat ze maar praten' mentaliteit), terwijl bij de Islamieten meteen kamervragen gesteld worden, en er meteen allerlei actiegroepen opgericht worden. Niet dat ik dat afkeur hoor, ben tegen iedere vorm van dit soort discriminatie, met name uit geloofsovertuigingen. Maar doe het dan tegen alle religies die dit soort shit in hun heilige boeken neer zetten.

    Edit: sorry voor het ietwat off topic gaan, maar het lijkt me nu wel legitiem. :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik vidn het verlies van CDA en VVD alleen maar logisch. Veel LPF en VVD stemmers kozen voor die partijen vanwege hun standpunten met het oog op allochtonen en integratie. Dat vonden deze, niet erg bewuste, veelal laag opgeleide,stemmers een goed punt totdat ze er achter kwamen dat die partijen vooral henzelf raakten. Vooral de LPF bleek een vluchtoord voor mensen die dachten geld en veiligheid te vereliezen aan de hier aanwezige allochtonen. Veel van hen renden terug naar de PvdA.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    niet echt 2 zetels minder Nederland had voor de uitbreiding 31 zetels .... dit is nu naar 27 gegaan

    maar wel een zetel minder dan verwacht :'-(
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat komt hoofdzakelijk omdat christenen er gewoon moreel tegenzijn omdat hun geloof het beschrijft. De Islamitische homohaat komt dan weer in het nieuws omdat zij een stapje verder gaan. Die imam moet dan weer zo nodig zeggen dat ze homo's moeten verbranden, van huizen moeten afgooien etc etc. En als je dat dan ook nog in boeken gaat schrijven of gaat verkondigen tegen alle mensen die in die moskee komen, ja dan moet daar wat aan gebeuren. En dit gebeurd in de kerken niet. Die zeggen alleen dat het niet mag van god. Niet dat het niet in bijbel staat, maar goed zo wordt het gelukkig allang niet meer verteld.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ach, om even te spreken met de geweldige woorden van Karl Marx:

    Geloof is opium voor het volk
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Esther heeft ruim 10.000 stemmen gekregen. Helaas was het niet genoeg voor een zetel, maar wel heel erg bedankt voor jullie stem :)
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Emine Bozkurt van de PVDA heeft het gehaald, 24359 stemmen. :)
     
  14. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat vooral veel van hen niet zijn gaan stemmen, de lage opkomst bevestigt dat.
     

Deel Deze Pagina