1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verkiezingen 10 juni ... gaan jullie stemmen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 5 jun 2004.

?

Ga jij stemmen voor de Europese verkiezingen?

  1. Ja, namelijk...

    40 stem(men)
    39,2%
  2. Nee, omdat...

    12 stem(men)
    11,8%
  3. Weet ik nog niet.

    6 stem(men)
    5,9%
  4. Ik mag nog niet stemmen.

    44 stem(men)
    43,1%
  1. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik mag nog niet stemmen, maar ik vind dat wanneer je dat wel mag en je gaat niet je de komende 4 jaar ook geen kritiek moet uiten als ze iets verkeerd doen. Dan heb je je kans gehad om daar iets aan te doen. Stemmen is in jouw ogen misschien niet altijd even nuttig maar totaal niet stemmen vind ik het domste wat je kan doen, je levert je land ( of in dit geval europa ) over aan de aan de mensen van die "verneukte" maatschapij.
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mensen die zeggen dat stemmen niet helpt mogen van mij rechtstreeks naar een dictatuur worden gestuurd.. Dat jou stem 1 van de vele moet zijn iets door te zetten kan demotiverend zijn, maar als iedereen er zo over dacht dat het toch geen reet uitmaakte dan valt de democratie in stukjes uiteen en heb je echt helemaal niks meer te zeggen..

    Ik ben pas over 4 maanden 18 dus ik kan nog niet stemmen, maar ik zou iig gaan stemmen, en ik zou stemmen op de VVD.
     
  3. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Polleke toegevoegd! :)
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ha, nu mag ik al wel stemmen :cool:

    Alleen een beetje lame, mensen kunnen nee antwoorden; ik ga niet stemmen, maar stemmen toch op een nietszeggend polleke op een gamesite.. Wat is er nou belangrijker denk ik dan, je mening delen met een stel gamers en daar de moeite nemen om te stemmen, of de democratie te waarborgen en daar de moeite nemen om te stemmen.. :p
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien is het wel handig de optie "ik mag nog niet stemmen" toe te voegen anders krijg je een beetje een verdraaid beeld dat de xbw'ers super niet stemmingsgezind zijn
     
  6. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Omdat dit een poll is om te kijken hoeveel mensen en nou werkelijk gaan stemmen. Zoals je zegt is het eigelijk nietszeggend. Hoe kan je het dan vergelijken met stemmen voor het Europese parlement?
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zie het verband, je insinueert het zelf al. Mensen stemmen op een nietszeggend polletje, maar niet op een belangrijke "poll" die voor het Europese parlement. Dat zegt in mijn ogen iets over het niveau van die mensen ..
     
  8. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Vind ik niet. Ik vind niet dat je het kan vergelijken. Het heeft niets met elkaar te maken.
     
  9. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mijn computer of werkt de stemwijzer bij jullie ook niet?
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Toegevoegd! *)
     
  11. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag nie stemmen en anders zou k niet doen ook
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik mag ook gaan stemmen, weet alleen nog niet wat. Een keer stemwijzer gedaan en daar kwam LPF uit, en op een of andere manier trekt die partij me niet zo. Nog maar paar keer stemwijzer doen.
     
  13. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mag de stemplicht van belgie regelrecht naar nederland komen.
    Met een stemplicht wil niet zeggen dat je op een partij moet stemmen.
    Je kan ook blanco stemmen. (Op geen partij dus)
    Doe maar lekker de stemplicht hier in nederland ook en zet er maar een boete tegen over. En al het geld van de boete's gaat naar een goed doel. (Mijn rekening :D )

    Mensen kunnen wel zeuren over hoe slecht het in nederland en europa is.
    Maar om even de moeite te doen op je eigen stem te laten horen zijn ze blijkbaar te lui voor. Ik ga dus zeker weten stemmen. En ik denk op de PvdA
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    In Belgiƫ is stemmen vanaf 18 jaar verplicht.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2004
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik ga niet stemmen.Ik interesser me totaal niet in de politiek dus ik weet eigenlijk ook niet waarvoor de partijen staan.
    Als ik toch zou moeten kiezen zou ik voor de dierenpartij ofzo gaan....die doen tenminste nog iets goeds :)
     
  16. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Duidelijk VRIENDJESPOLITIEK! _0/
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    De dierenpartij doet iets goeds? Omg.. Voor de dieren mayb, maar voor de rest niet :{

    Het valt me op dat er veel mensen zijn die niks van de partijen afweten en daarom niet gaan stemmen, en dat er veel mensen zijn die denken dat hun stem geen verschil maakt, en daarom niet gaan stemmen.. Wake up! :{
     
  18. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    VVD ga ik stemmen want PvdA en SP zijn schijnheiligerds die alleen maar dingen roepen wat mensen op dat moment graag horen maar maken er vervolgens geen werk van!
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Na het lezen van deze thread ben ik weer helemaal overtuigd om te gaan stemmen. Alleen van die stemwijzer word ik nou niet bepaald wijzer. Ik ga dus toch maar even iets meer moeite doen om erachter te komen wat de standpunten zijn van de partijen om zo de partij te kiezen met de standpunten waar ik mij in kan vinden.
     
  20. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb altijd gestemd en zal 10 Juni ook stemmen,
    Europa is niet "best belangrijk", Europa is vaak zelfs belangrijker dan Den Haag,
    de stemwijzer is inderdaad heel handig voor mensen die niet weten op wie ze moeten stemmen, dus check et effe, en ga komende week gewoon naar de stembus
     

Deel Deze Pagina