1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verkiezingen 10 juni ... gaan jullie stemmen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 5 jun 2004.

?

Ga jij stemmen voor de Europese verkiezingen?

  1. Ja, namelijk...

    40 stem(men)
    39,2%
  2. Nee, omdat...

    12 stem(men)
    11,8%
  3. Weet ik nog niet.

    6 stem(men)
    5,9%
  4. Ik mag nog niet stemmen.

    44 stem(men)
    43,1%
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm kan ik je niet overhalen ;) d66 en Nieuw rechts halen de kiesdrempel toch niet *)

    Maar goed ik heb liver dat iemand wel stemt dan niet stemt .... dus ook al stem je groen links... wel gaan STEMMEN ... 30% is heel erg weinig!

    ach was een van de weinige duiters die niet lid was van de NAZI partij
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2004
  2. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    lol toch stem ik op nieuw rechts..:)
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind al die Europese lui een beetje raar. Ze lijken er een beetje bij te hangen, maar toch moet je expliciet de keuze maken voor één persoon. Het zint me niet echt, want verder kan ik uberhaupt niet controleren of er iets van terug komt. Woensdag heb ik mijn knopje ingedrukt, en kan ik wachten op de volgende keer dat ik knopjes mag indrukken.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ach de volgende keer stem je niet op Fardo's zus, maar op Fardo }:]
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Damm een veloren ziel ... ik ben bli dat je gaat stemmen O-) v
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ja, ze zijn geinspireerd door Oom dolf. Hun partijprogramma zit volgens zijn principes betreffende propaganda in elkaar. Geen opties, makkelijke korte zinnen en leuke leuzen. Wil niet zeggen dat ik zeg dat ze zo zijn, nieuw rechts is alleen niet echt een partij voor intellectuelen.
     
  7. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou laten we hopen van niet. Anders krijgen we nog meer ellende in nederland. Ja of je moet voor een nationale games dag zijn?
    Maar dat zal wel niet. Zitten ze eenmaal in de politiek dan zijn het alleen nog maar zakkevullers. :D
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het Europese parlement is 1 van de 3 organen die er alle invloed over hebben.. Mensen onderschatten het Europese parlement, ze hebben wel degelijk veel invloed en brengen niet alleen advies uit. (volgens Netwerk dan :p).. En neem nou de kleine moeite om even 5 minuten van je kostbare tijd, 5 minuten van je ultra belangrijke leven, om heel even de democratie te waarborgen en te stemmen..
     
  9. Ik ben lekker minderjarig, en al zou ik dat zijn, ik zou niet weten op wie ik zou stemmen. Waarschijnlijk SP of Groenlinks ofzo.
     
  10. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik nou ook, het kost je maar een kwartiertje ofzo, mensen realiseren zich niet dat democratie een luxe is.

    damn nu nog een partij die me aanstaat. ff kijke of de stemwijzer al gefixt is
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij hebt makkelijk praten, jij hebt dit jaar niet de druk van de gehele democratie die op je schouders leunt ;).

    Neuh geef je wel gelijk hoor. Als je niet stemt, heb je sowieso verder niet het recht te zeuren op Europa.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je gaat stemmen moet je cker weten waarop je stemt. Niet via een stem wijzer maar gewoon weten waar je partij voor staat, Anders heeft het helemaal geen . Kijk naar de vorige verkiezing in nederland. JP vertelt wat leugens en 50% idioten stemt op hem en kijk wat we nu hebben ?!?! Als je gaat stemmen stem dan op een partij die iets om het volk geeft en minder om het land....stem bv. SP of Groen Links en heel misschien PVDA.

    Je kunt het ook zo zien. Als je niet stemt gaat je stem verloren aan de rechtse partijen.
     
  13. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor je keuze willen en ondertussen de keuze van een ander afkraken...een beetje hypocriet vind je ook niet?

    Ben jammer genoeg pas 17 en heb dus geen stemrecht. Als ik zou mogen stemmen zou het GroenLinks worden. De SP wordt een beetje te dictatoriaal geregeerd door stadgenoot Marijnissen, PvdA heeft te weinig ruggegraat, en is te ver naar rechts afgedwaald.
     
  14. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze brengen echt alleen advies uit, meer kunnen ze niet. Okay, er wordt wel gekeken naar ze als "volksvertegenwoordiging", dus als het hele parlement tegen stemt zal waarschijnlijk een voorstel niet worden ingevoerd. Echter, juridisch gezien hebben ze 0.0 macht.
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :D:D:D
    Nieuw Rechts probeert de partijkas te spekken met de verkoop van deze petjes :D:D:D

    [​IMG]
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Omg, weerspiegelt het niveau van de stemmers :p
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Groen Links heeft meer weg van een terroristische organisatie dan een partij. GL heeft zoveel connecties met fundamentalistische organisaties als groenfront en wakker dier. Je weet wel, die organisaties die de boel in de fik steken bij varkenboeren of dieren vrijlaten die in kooien zitten. De verbanden zijn duidelijk en het zegt voor mij genoeg dat Volkert er een was, en uit een organisatie komt waar GL veel vriendjes vandaan haalt.

    Vreemd dat als je als rechtse partij banden hebt met nazi netwerken, dat het dan erg is, en als je links bent niet. Maarja het zal wel aan mij liggen.
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Jij bent er zeker zo eentje die nu JP helemaal de grond in stampt terwijl dankzij hem wel alles beter is straks. Jij had vast liever een links kabinet gewilt dat de schuld lekker had laten oplopen. En denk maar niet dat tijdens zo'n kabinet bouwfraude's en al die schandalen naar boven waren gekomen die nu naar boven komen. Maarja als je terug gaat in de geschiedenis is het zo altijd gebeurd. Economie gaat slecht, rechts kabinet moet het fixen, dan ineens stemmen mensen weer allemaal links en die kan het naar de afgrond helpen. En ik denk dat VVD etc meer om het land geven dan SP en Groen Links, die geven meer om een specifieke groep en vinden maar dat iedereen daarvoor moet inleveren.
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Denny, JP en kornuiten hangen een verouderde economische theorie aan en de effecten van dit beleid zijn averechts. Alleen externe factoren kunnen momenteel voor verbeteringen zorgen. Het beleid wordt medebepaald door angst voor gezichtsverlies in europa en minder door noodzakelijkheden om de economie te redden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2004
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    We zullen zien of het straks beter gaat of niet. Ik heb er nog steeds vertrouwen in.
     

Deel Deze Pagina