1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verkiezingen 2006: Ik heb gestemd...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

?

Op welke partij heb je gestemd

  1. CDA

    23 stem(men)
    10,7%
  2. PvdA

    20 stem(men)
    9,3%
  3. VVD

    43 stem(men)
    20,1%
  4. SP

    31 stem(men)
    14,5%
  5. Fortuyn (LPF)

    1 stem(men)
    0,5%
  6. GroenLinks

    11 stem(men)
    5,1%
  7. D66

    9 stem(men)
    4,2%
  8. ChristenUnie

    6 stem(men)
    2,8%
  9. SGP

    0 stem(men)
    0,0%
  10. Nederland Transparant

    0 stem(men)
    0,0%
  11. Partij voor de Dieren

    3 stem(men)
    1,4%
  12. EénNL

    2 stem(men)
    0,9%
  13. Partij voor de Vrijheid

    24 stem(men)
    11,2%
  14. Lijst 14 (Neemt deel in 18 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  15. Partij voor Nederland (Neemt deel in 18 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  16. CDDP (Neemt deel in 13 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  17. LibDem (Neemt deel in 16 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  18. Verenigde Senioren Partij (Neemt deel in 16 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  19. Ad Bos Collectief (Neemt deel in 16 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  20. Groen Vrij! (Neemt deel in 8 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  21. Lijst 21 (Neemt deel in 7 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  22. Tamara's Open Partij (1 kandidaat, Neemt deel in 1 kieskring)

    2 stem(men)
    0,9%
  23. Solide Multiculturele Partij (Neemt deel in 2 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  24. LRVP - hetZeteltje (1 kandidaat,Neemt deel in 1 kieskring)

    0 stem(men)
    0,0%
  25. Blanco (wel gestemd, maar niet op een partij)

    1 stem(men)
    0,5%
  26. Niet gestemd, omdat ....

    4 stem(men)
    1,9%
  27. Mag nog niet stemmen

    34 stem(men)
    15,9%
  1. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee! Zal Nederland in de toekomst echt veranderen in een land waar heel slecht gephotoshopped wordt? :'-(
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een nieuwe stemronde? Nederland wil duidelijk over links. Als je recht bent, ben je het daar niet mee eens. Maar het blijft een democratie, en het volk kiest voor links. In ieder geval Centrum links.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Een nieuwe stemronde omdat de stemmen té verdeeld zijn. Die kans is zeker aanwezig na de afgelopen verkiezingen.
    En Nederland kiest niet voor links, je kan namelijk rustig een centrum rechts kabinet vormen met deze uitslag. Nederland heeft gewoon geen idee waar het voor heeft gestemt.
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    oeps.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2006
  5. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Haagse agenten op stage in Marokko - Kamervragen

    vrijdag 24 november 2006

    Kamervragen van het lid Wilders aan de Ministers van Binnenlandse Zaken, Justitie en Vreemdelingenzaken en Integratie inzake de stage in Marokko van 25 Haagse politiemensen.


    1) Heeft u kennisgenomen van het bericht “Agenten op Marokkaantjes-stage” *?

    2) Is het waar dat 25 Haagse politiemensen wekenlang naar Marokko worden gestuurd om de cultuur aldaar te leren kennen?

    3 ) Zo ja: vindt u dit niet de wereld op zijn kop? Het gaat er toch juist om dat Marokkaanse criminelen zich aan de Nederlandse cultuur moeten aanpassen en de Nederlandse regels moeten respecteren?

    4) Is het dan ook niet beter om, in plaats van Nederlandse politiemensen, Marokkaanse criminelen naar Marokko (terug) te sturen?

    5) Vindt u ook niet dat de 25 politiemensen in kwestie beter kunnen worden ingezet om de criminaliteit in Den Haag te bestrijden, in plaats van deze mensen wekenlang met de cultuur van het land van herkomst van criminelen kennis te laten maken?

    6) Wat zijn de kosten van dit absurde project voor de Nederlandse belastingbetaler?

    7) Kunt u er zorg voor dragen dat dit soort politiek- correcte projecten, die nog nooit hun waarde hebben bewezen en de problemen van de multi-culturele samenleving alleen maar groter maken, voor eens en voor altijd worden gestopt? Wilt u er voor zorgen dat dit concrete projekt geen doorgang zal vinden

    Bron: www.pvv.nl


    Geert Wilders :thumbs:
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Toekomst van XBW onzeker in het nieuwe politieke landschap.

    Toekomst van XBW onzeker in het nieuwe politieke landschap.
    [​IMG]
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Wat een ziek mannetje!! De meeste Marrokanen zijn al 2/3 generaties hier!! Ze zijn echt niet minder Nederlander dan jij of ik.
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    en Wilders ziet hiermee over het hoofd dat het verdiepen in de andere cultuur kan zorgen voor adequatere aanpak van het probleem. Idioot.

    @fardo. zielig had ik niet van jou verwacht.
     
  9. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja, en daarom moeten die agenten ook aan de marokkaanse cultuur aanpassen |:-
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat zeg ik nergens.
    Wat wel zou helpen is om de Marrokaanse cultuur te begrijpen, niemand zou in mijn ogen iemand mogen dwingen om een andere cultuur aan te nemen.

    /edit ToE: Ik ben het niet met je eens dat het zielig is... ik vind het ook wel grappig, en Marijnissen is ook best wel conservatief, dit moet je met een korrel zout nemen vind ik.
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag je eerst is af wie hier een idioot is, ik ben die grove reacties van jou echt spuugzat.
    altijd maar weer iets over een ander roepen, roep liever is iets over jezelf!
    je vind jezelf waarschijnlijk zo fantastisch dat dat wel moeilijk zal gaan...
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen gefalme mensen.. Please.. Nergens voor nodig.. Ook niet bij deze meningsverschillen!
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Van wie verwacht je wel gefotosoepte shit dan? ;)

    Ik vind het plaatje wel garppig, maar onsportief dat Fardo mijn post van hem en Rita weggehaald heeft :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2006
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    het lijkt een beetje alsof men het steeds moeilijker vind om normaal te discussiëren. Als iemand een andere politieke smaak heeft hoef je hem niet gelijk aan te vallen. geef dan een argument ofzo. beetje niveau mag wel.
     
  15. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe. :lol:

    Ik snap niet dat mensen, dus inclusief jij en linkse politici dat zeggen. Waarop baseren mensen dat Nederland links kiest??? Als je alle rechtse stemmen opteld, dus CU, CDA, VVD en PvdV, dan heb je nog steeds een (Rechtse) meerderheid. CDA en VVD hebben dan wel een verlies geleden, maar daarentegen hebben de CU en PvdV hun zetels vergroot...

    De conclusie die wel getrokken kan worden is dat het rechtse kamp meer is verdeeld. Maar ik betwijfel of dat komt door een zogenaamd 'links stemmend Nederland'.
     
  16. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn er toch ontzettend veel kortzichtige mensen, Wilders een racist noemen terwijl die mensen zijn programma of niet begrijpen of niet hebben gelezen. aan de andere kant de kaalgeschoren gastjes die 'alle buitenlanders weg' willen hebben en daarom op Wilders stemmen.

    Voor de duidelijkheid Wilders heeft nooit gezegd dat hij alle buitenlanders weg wil hebben, hij wil gewoon een stop op niet-westerse immigranten en dan de mensen die zich hier niet kunnen aanpassen (strafblad, geen nederlands kunnen spreken, alleen maar misbruik maken van uitkering) het land uitsturen (helaas is dit gerechterlijk onmogelijk). En de softe aanpak van vooral paars heeft duidelijk niks opgeleverd om de problemen met migranten te verhelpen dus zeg alsjeblieft niet dat een linkse aanpak van hetprobleem beter zou werken. Verdonk is ook totaal ongeschikt met haar Congo en Iran fiasco's.

    Mensen die zeggen dat een rechtse coalitie de economische puin van links zou mogen opruimen weten volgens mij ook niet waar ze over praten (als iemand een voorbeld weet zou ik het graag horen).

    btw. bij mij milieu, dier > mens
     
  17. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    En daar heeft die HE-LE-MAAL gelijk in:)
     
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem trouwens aan dat die agenten op de heenweg een aantal Marokkaanse draaideur-criminelen hebben meegenomen om vervolgens zonder hen terug te keren :D
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuk dat je CU een rechtse partij vind, maar ze zijn toch echt centrum links. CU, CDA, SGP, PvdD en D'66 kun je eigelijk niet een kant geven. Ze zijn allen behoorlijke centrum partijen.


    De echte rechtse partijen hebben 22 (VVD) + 9 (PVV) + 0 (EénNL) + 0 (Fortuyn) = 33 zetels. De echte linkse partijen hebben 7 (Groenlinks) + 25 (SP) + 33 (PvdA) = 65 zetels. Een groot verschil, niet? Jij vind CDA waarschijnlijk een rechtse partij, maar dan heb je het toch echt mis.

    Al tijdens de vorige verkiezingen had links een meerderheid. Probleem was alleen dat PvdA en CDA op dat moment het absoluut niet eens konden worden met elkaar. CDA was de grootste, en moest eigelijk gaan regeren, en koos uiteindelijk om over rechts te gaan, ondanks een minderheid aan die kant.

    Hoe je het ook went of keert, er is een dikke linkse meerderheid.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zolang je minstens een centrum rechts kabinet kan vormen is er geen linkse meerderheid. Als dat nou is even tot je door dringt. Er is geen sprake van een rechtse nog linkse nog centrum gerichte meerderheid.
     

Deel Deze Pagina