1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verkiezingen 2006: Ik heb gestemd...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

?

Op welke partij heb je gestemd

  1. CDA

    23 stem(men)
    10,7%
  2. PvdA

    20 stem(men)
    9,3%
  3. VVD

    43 stem(men)
    20,1%
  4. SP

    31 stem(men)
    14,5%
  5. Fortuyn (LPF)

    1 stem(men)
    0,5%
  6. GroenLinks

    11 stem(men)
    5,1%
  7. D66

    9 stem(men)
    4,2%
  8. ChristenUnie

    6 stem(men)
    2,8%
  9. SGP

    0 stem(men)
    0,0%
  10. Nederland Transparant

    0 stem(men)
    0,0%
  11. Partij voor de Dieren

    3 stem(men)
    1,4%
  12. EénNL

    2 stem(men)
    0,9%
  13. Partij voor de Vrijheid

    24 stem(men)
    11,2%
  14. Lijst 14 (Neemt deel in 18 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  15. Partij voor Nederland (Neemt deel in 18 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  16. CDDP (Neemt deel in 13 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  17. LibDem (Neemt deel in 16 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  18. Verenigde Senioren Partij (Neemt deel in 16 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  19. Ad Bos Collectief (Neemt deel in 16 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  20. Groen Vrij! (Neemt deel in 8 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  21. Lijst 21 (Neemt deel in 7 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  22. Tamara's Open Partij (1 kandidaat, Neemt deel in 1 kieskring)

    2 stem(men)
    0,9%
  23. Solide Multiculturele Partij (Neemt deel in 2 kieskringen)

    0 stem(men)
    0,0%
  24. LRVP - hetZeteltje (1 kandidaat,Neemt deel in 1 kieskring)

    0 stem(men)
    0,0%
  25. Blanco (wel gestemd, maar niet op een partij)

    1 stem(men)
    0,5%
  26. Niet gestemd, omdat ....

    4 stem(men)
    1,9%
  27. Mag nog niet stemmen

    34 stem(men)
    15,9%
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Das natuurlijk onzin, iedereen heeft zijn beeld van andere partijen, maar je maakt mij niet wijs dat wat ik zeg niet waar is. Dat ik selecteer welke punten ik gebruik in mijn beargumentatie waarom VDD geen interessante partij zou moeten zijn, dat is mijn keuze. Dan hoef je ons niet kortzichtig te noemen, daarmee ben je alleen maar kortzichtig ;) Geef tegenargumenten, dan kunnen we in debat. Mensen kortzichtig noemen of beschuldigd van stereotypes, wordt niemand wijzer van. :)

    Als je dan ook nog zegt dat het 'waarschijnlijk en stuk meer gebeurt in rode gezinnen' heeft je reactie in effect een totaalwaarde van nul gekregen natuurlijk. :)
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nog meer? Haha sorry, could'nt resist, maar ik snap wat je bedoelt.

    Iedereen heeft een andere kijk op een beter Nederland. Ik vind het bijvoorbeeld van groot belang dat de economie goed draait en dit blijft doen. Links doet hier gewoon veel en veel te weinig aan imho..
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Niet gestemd, omdat...
    Ik nog niet zeker ben waarop ik zou stemmen. Aantal partijen die hoog kwamen uit stemwijzer uitslag zijn niet echt de partijen waar ik mijn stem op wil uitbrengen.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    LWhaha @ meer haar... :+

    Ik denk dat je dat mis ziet (over Links die te weinig aan economie doet), maar dat moet natuurlijk blijken. Het probleem is dat je enkel radicale en revolutionaire veranderingen moet invoeren om andere belangrijke (steeds belangrijker wordende) punten uit te voeren en dat zijn rechtse partijen niet van plan. Die houden het liever zoals het is en sappelen lekker door op de algemene tendens dat we welvarender worden en gaan vervolgens met de miniscule winsten lopen prinken alsof het prijzen zijn die we aan hun te danken hebben.

    Ik ben voor radicale en revolutionair andere politiek, niet dit sappelen en spekken van bestaande instituten zoals afgelopen 15 jaar gebeurde, terwijl er vrijwel niets (op zij minst zo min mogelijk) gedaan werd aan komende problemen als het milieu, immigratie, de sociale onrust in samenleving, de armen, de zwakkeren, etc.

    Maar goed. De enige echt goede oplossing is een algemene dicatuur onder mijn leiding. Maar daar wacht ik nog wat jaartjes mee, jullie verdienen het nog niet. :+
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe dan Partij van de Dieren op zijn minst! HUP HOBBELEN - NAAR DE STEMBUS!!!! Zit je liever op je gat, of maak je een beestje blij? \o/

    [​IMG]
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik hou niet van hokjesdenken, maar uhm.... jijhebt wel de standaard VVD'er look. EN dan nog Rita derbij op... ;)
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Tuurlijk klopt het niet wat je zegt. Je denkt toch niet werkelijk dat een partij die puur als doelgroep rijke ondernemers heeft over de laatste decennia constant de derde (en zelfs tweede) partij van het land kan zijn. Daar zit dus duidelijk meer achter en als je het partijprogramma eens doorneemt zou je wellicht in kunnen zien dat er inderdaad punten zijn die mensen aan kunnen spreken. Jou niet, maar anderen blijkbaar toch wel. Waarom zou ik inhoudelijk gaan reageren op een oppervlakkige uitspraak van jou? Je komt zelf immers ook niet met concrete argumenten.

    Dat rode gezinnen meer de 'traditie' erin houden is simpelweg mijn mening. Ben je er niet mee eens (en heeft hij daarom) geen waarde voor jou heeft, prima.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg dan ook helemaal nergens dat de VVD 'puur als doelgroep rijke ondernemers heeft'. ;)

    Een discussie tussen ons lijkt me inderdaad niet nuttig, want je legt me dingen in de mond die ik niet zeg. :)

    Stem hier voor!

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik ken het partijprogramma van de VVD. Ascociaal. Maar sommige mensen stemmen op basis van basale punten als bijvoorbeeldmeerw egen. Omdat e wel eens in de file staan. Iemand als Fortuij krege ok stemmen op basis van ijn uitspraken over vreemdelingen, al was het voor sommige stemmers verder erg nadelig.
     
  10. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Vanmorgen al op Groenlinks gestemd.
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan zijn we het in elk geval over één ding eens. ;)
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Naja, wij moeten ons niet schuldig maken aan veralgemeniseren natuurlijk, ik geloof graag dat jongens hier zich verdiept hebben en gewoon eens zijn met het VVD programma, dat is niet het probleem.

    Ik vind dat als je ergens van overtuigd bent en dat goed vind, dan is het ook goed. Wat het ook is!

    Maar ik hoop stieken dat een linkse coalitie de overhand krijgt en dat Groen Links meer stemmen wint en samen met SP en PVDA kan regeren, misschien partij van de dieren erbij.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi vrouwtje trouwens :eek: She got my vote \o/ :+
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  14. basovich

    basovich Guest

    stem je nou alleen omdat ze lekker is:cool:?:):
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nee, wist wel ongeveer hoe ze der uitzag....maar niet helemaal helder beeld ervan. Nu post Kobold toevallig dat plaatje en denk ik achteraf "Hmm, niet slecht" :+ Maar ik heb serieus op de Partij voor de Dieren gestemd hoor ;)

    EDIT : Ik was nummer 2 hier, zie nu dat er nog een 3e is bijgekomen \o/ :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zij meester in de rechten is... Creepy...
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het geval jullie je afvragen waarom ik dan op de Partij voor de Dieren gestemd heb (ik was sowieso een zwevende kiezer), wil ik jullie even wijzen op met name puntje 7, 8 en 10 op deze pagina. Beter dan het daar verwoord staat kan ik het waarschijnlijk toch niet omschrijven. En ik ben nu eenmaal een grote dierenvriend....weten jullie dat ook weer ;)
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    *droomt over hoe hij met zijn handen over Rita Verdonk's lichaam glijdt in sensuele passie.
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    :{



    Kmoest gisteren trouwens meedoen aan de leerlingenverkiezingen... ik heb gestemd op de Partij van de Vrijheid (lijst Wilders). Partij is uiteindelijk 3e geworden achter de SP en de PVDA.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog een keer een andere stemwijzer doen en ben uitgekomen op VVD. Kwam niet als hoogste uit de bus, maar hier zat ik al langer aan te denken. De enige partij waar ik uberhaubt over dacht. Hier dan ook op gestemt.
     

Deel Deze Pagina