1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Verslaving] Krassen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 11 mrt 2005.

1. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag zoveel dingen zeggen wat je wilt, maar een ding is zeker: DIT IS TOTAAL NIET GEZOND! Het is een vorm van zelfverminking geworden zodra het een verslaving is of een kick geeft. Hier moet echt snel ingegrepen worden voordat het uit de hand loopt, dit kan dodelijk zijn. Of het loopt uit de hand of hij raakt een verkeerde plek en bloedt dood.

2. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
  3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel zelfsadisme...satan gedoe enzo...

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft niks met satan te maken.

En wat Nemesis zegt klopt. Het ontstaat bij een laag zelfbeeld. Ken zelf iemand in mijn directe omgeving die het heeft en de enige remedie die er tegen helpt is er veel mee praten, veel dingen mee doen en laten blijken dat hij of in dit geval een zij wel wat waard is.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Is een psychiator (geen idee hoe je dat schrijft) niet handig voor zulke personen? Maar het is absoluut geen rage ik zie mezelf niet van o cool moet ik ook doen :confused:. En mike weet jij ook hoe hij/zij aan dat lage zelfbeeld dan komt?

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het hoeft absoluut niet alleen te ontstaan bij een laag zelfbeeld hoor. En die posts van Chemische kip en Bloody Illusion gaan nergens over... Ook aandachttrekkerij of wannabe gothic heeft er geen zak mee te maken. Bij iedereen kan het weer anders liggen. In elk geval is heel veel praten belangrijk indd.

7. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Geen aandacht aan besteden, stel hem eens voor... Waarom pleeg je niet zelfmoord als je zo'n hekel aan jezlef heb...ipv alle aandacht te vragen, DOEI triest figuur.

Het gaat hierbij wel om mensen zoals in de eerste post, er zijn er natuurlijk ook die er niet mee "showen" en echt een probleem hebben

Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tjo he... Zo te zien heb jij er echt verstand van... :{ Als je niets nuttigs weet te posten teer dan op ofzo. Lijkt misschien op wannabe mod gedrag, maar bij dit soort onderwerpen ga je toch niet zo raar doen. *zucht*

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tsja het is nou eenmaal heel makkelijk om zomaar te roepen dat iemand gek is, dan hoef je ten minste niet na te denken of hoe het echt in elkaar zit. Of erger nog: toegeven dat je er eigenlijk niets van weet. ;)

Ik heb wel wat ervaring met dit verschijnsel dus ik weet er een beetje van. Het kan vele oorzaken hebben denk ik (zoals ook op die site stond) en volgens mij is het het beste om een psycholoog er eens naar te laten kijken... Als buitenstaander kan je er 9 van de 10 keer niets zinnigs over zeggen.

10. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ziek man, je gaat jezelf toch niet lek prikken. wat als ie nou in zijn ader prikt? en dood bloedt Dan heeft ie een problem.... ik zou echt proberen om er iets tegen te doen. Oja dat ventje in je klas:zit die niet te schreeuwen als ie een passer punt in zichzelf steekt? want ik heb hem wel eens perongelijk in me gehad en het doet best pijn, ik weet wat pijn is! Als je hele vinger open lag door prikkeldraad. Dat laaste was een beetje offtopic, Volgens mij

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het heeft niets met aandacht te maken?
    De meeste mensen die deze ziekte hebben, willen niet dat andere mensen erover weten.
    Als je al een laag zelfbeeld hebt, probeer je er wel zoveel mogelijk aan te doen dat mensen je als normaal zien.
    Het geval van de jongen in de klas van Willem_Fable klinkt mij dan ook als een geval van pure aandacht trekkerij in de oren.

12. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Het klinkt inderdaad meer als aandachttrekkerij. Want dat is erg vaak zo bij een laag zelfbeeld. En met Goth weet je het maar nooit. Het feit dat hij ook zijn vader heeft verloren zou het ook daaraan kunnen liggen. Hij zegt dat hij toch niks meer aan hem heeft maar volgens mij zit hij diep vanbinnen met zijn gevoelens die hij niet wil uiten. En daar wordt je gruwelijk onzeker van.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    hij is 13 en een klasgenoot en tevens een goede vriend van me!

Het is geen manier van aantrekkerij: Want hij heeft het er nooit zelf over, maar als je vraagt ''Wat heb je op je arm?'' dan laat hij het wel zien.
    Als hij krast heb ik hem nog nooit gehoord. Ik zal er eens op letten. Nee, eigenlijk niet. Dat is gewoon lullig :mad:

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    ja, hij krast tot het bloed :'-(
    en hij heeft hier en daar al littekens

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hij krast dus ook van die satan tekens in zijn arm!

16. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    willem, prop zoveel mogelijk tekst in 1 post, anders is dat weer dubbelpost ofzo, vinden mensen als graveheart en nemesis en die soort nie ok :p.

Ik heb ook altijd krassen in mijn handen, dat meen ik serieus.
    Alleen ik doe het niet zelf... ik heb een hele lieve poes, die af en toe een niet zo'n hele lieve poes is als je een beetje met die kat gaat stoeien bijvoorbeeld.
    Of hij is van zijn fiets gevallen, da kan ook natuurlijk :p.
    Maar aangezien je langs hem zat en het hem zag doen.
    Misschien zou het helpen als je hem een keukenmes geeft, dan weet hij ook gelijk hoe het is om besneden te zijn :p. en er zijn dan nog maar 2 opties over:
    - het doet pijn en hij gaat afkicken omdat hij het niet meer leuk vind.
    - hij gaat dood.

17. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft echt snel psychische hulp nodig. Ik weet een paar instanties die heel erg goed zijn. De een zit zowel in Gouda als in Oegstgeest, de ander in Barendrecht. PM me maar als je er meer info over wilt.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @SpiNNeNMaN. kan je a.u.b. een beetje normaal doen. dank u
    en dat geleuter van je lieve kat en vallen met je fiets slaat nergens op

EDIT: velen vinden dat hij psychiatrische hulp nodig heeft, maar dat slaat nergens op. Jaja, krijgen we vast weer zo'n sappig verhaal.
    1. Hij kijkt nooit down en heeft nergens last van. Op die krassen na dan.
    2. Hij is gewoon voor rede vatbaar en doet gewoon mee in de les.
    3.Hij doet heel normaal, heeft het naar z'n zin. (Heeft veel vrienden).

Conclusie: Hij is helemaal normaal, op het krassen na dan.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zich zo gedraagt zegt helemaal niks.Weet jij hoe hij zich werkelijk voelt?.Lijkt me stug.Het feit dat ie zich op school noooit zo gedraagt maakt niet dat er niets zou zitten.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    daar zit wat in. Maar je merkt nooit of te nimmer dat er iets scheelt

Deel Deze Pagina