1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    ontkenningsfase ;) altijd zeggen dat je er wel dikke zin in hebt maar verslaafd zijn neeeehhhh ;)

2. JDA

JDA Guest

feesten, en dan bedoel ik niet uitgaan maar grote feesten.

3. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ontwenningsverschijnselen als ik op vakantie ga, dus ik neem stelling dat ik niet verslaafd ben.

4. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verslaafd aan:
    1. Koffie (en mokka, capuccino, ect)
    2. Kauwgum (maar sinds mijn beugel is dat verminderd)
    3. Xbox en PC
    4. Dom doen
    5. Junkfood

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik ben denk ik ook wel verslaafd aan me computer, want ik wordt gek als ik geen internet meer heb..
    ik was altijd verslaafd aan cola, maar daar ben ik mee gestopt.
    Ben wel weer verslaafd aan tefelvoetbal nu die weer staan in de kantine van mijn school. Heb er altijd wel zin in, ook omdat ik er wel goed in ben.
    verder heb ik niet echt dingen waar ik verslaafd aan ben. voedsel vind ikiets doms want daar kan niemand zonder, maar is bij meesten niet echt verslaving. behalve koffie dan bij sommigen.

6. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SLAPEN :+
    dat er zoiets chills bestaat :)
    en ook best wel een beetje verslaafd aan zwemmen (train zon 4 a 5 keer per week) om daarna lekker lui te gan zijn in bed _O_

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Slapen is ook zeker 1 van mijn hobby's... probleem is dat de tijd altijd vliegt |:-|:- Daarnaast natuurlijk gamen!

8. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    nicotine....:'-( :{ :eek: :'-(

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat heb je jezelf aangedaan :9

10. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en toch is het niet leuk...... naja
    ma toch

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik geniet daar een beetje in stilte van. Mensen die erg veel betalen, om een grotere kans op long****** te krijgen :) En waarom?? Toen je begon.. had je echt het gevoel dat je iets miste, of moest je de "hype" volgen. Sorry, maar ook ik zit nu (al 3 jaar) in de leeftijds groep, waar mensen net beginnen om "erbij" te horen (dit was denk ik 3 jaar terug) en dan later niet meer kunnen stoppen.

12. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    welke leeftijdsgroep? ik ben laat begonnen, en het is niet echt iets te maken met het erbij horen, maar om niet anders te zijn. We hadden al een dik jaar die vrienden groep, en daarna is er wat dat betreft niets veranderd.

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hmm.. zat op VMBO. In de 2e begonnen een aantal van mijn vrienden met roken. Natuurlijk mochten ouders enzo daar niets van weten. Naar mijn mening, doe je het dan om "erbij" te horen. Dan gaan ze naar 2 jaar proberen met stoppen, want dat is dan "cool", en het is nog veeeeeeeeel "cooler" als je niet kan stoppen omdat je verslaafd bent. Krijg je opmerkingen als: "ben al 2 dagen gestopt" met een :D:D erachteraan. Beetje triest vind ik dat |:-

14. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    jep, das waar.
    maar dat is een andere categorie, vmbo, 2e jaar
    havo 4e/5e jaar.
    en dat van dat stoppen ben ik met je eens, het is niet stoer dat je verslaafd bent, zit ik er wat tussen in, maar als je niet kunt stoppen ben je wel heel diep gezonken, en dat zit je met kunnen of willen!

15. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je zinkt niet alleen diep je portomonee wordt ook een stuk smaller van. Nou weet ik niet hoe het met jouw beurs gesteld is, maar ik ken mensen die behoorlijk in de geldproblemen zaten doormiddel van een nicotineverslaving.
    dus voor de mensen die er nog niet aan begonnen zijn (en daar ben ik er gelukkig een van): Houwe zo!!

16. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Freeloader, hoe oud ben je? Zit je op het Ichthus College?

Hmmm, wel eens gerookt, maar ik snapte de point er niet van. Dus niet mee verder gegaan.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    jhaha, ik ga em omhoog kicken, koel topic :D

ik ben verslaafd aan muziek (ik kan niet de deur uit zonder me iPod, anders ben ik de rest van de dag chaggie)

daarnaast verslaafd aan Internet, zonder word ik gek, en verslaafd aan Gamen.. doe het elke dag wel, vooral GTA op dit moment.

verder kijk ik graag naar dames (van mijn leeftijd!! of je moet et over Adriana Lima hebben, maar das een ander verhaal :+ )

verslaafd aan slapen, maar ook weer niet.. vind het heerlijk om weg te zinken, maar ik wil niet uitslapen, wat ik tegenwoordig elke zondag doe tot 1 uur ofzow.. kan er nix aan doen, maar ik ben wel me dag kwijt.. (ik slaap door wekkers heen, dus die zet ik tegenwoordig niet meer :+ moet maar es eentje kopen met Cdfunctie, en er dan een btj trashmetal in gooien ofzo..

verslaafd aan me foon, zonder kan ik ook niet meer, verslaafd aan die ronde chocolade koekies met suiker erop :p verslaafd aan Cola (koffie lust ik niet, maar komt op het zelfde neer voor mij) verslaafd aan school, maar dan niet aan school zelf, maar aan alles eromheen (dames kijken met me vrienden, dr is nix bruter :+ ik post nog wel een x een foto van een 'onderrug' van een meisje die ik laatst gemaakt hebt :p )

Roken, wiet enzoow doe ik niet aan, nooit geprobeerd ook, omdat ik het niet wil.
    is wel een paar x geprobeerd door mensen om zown ding in me mond te stoppen, maar dan gooi ik em eruit, en stamp ik em plat :+ hehehe zal ie leren :p

verslaafd aan Films kijken, Voetbal, sporten in het algemeen, Bratt and Eric op MTV (hun zijn pwnage :+ )
    verslaafd aan geld uitgeven, en dan vooral aan DVD's die niet te duur zijn (nieuwe verslaving, vind me ma niet zo leuk, maar ik wel :D

verder niet zoveel verslavingen... :+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sex!

19. Water drinken
    Naar de wc gaan
    snoepjes eten
    gezellig een spelletje spelen met oma en opa
    koekjes eten
    dutjes doen