Verwaarlosing dieren.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 7 jul 2004.

1. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tsjah, dan heb je als dier een hondeleven!

Ach kan mij die beesten nou wat bommen, hier met dat vlees...

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    wij hebben thuis ook een hond, maar soms dan moet je echt gewoon boos worden :mad: *rent achter een paard aan, ik er ook achteraan 8)*
    dan laat je het gewoon merken en pak je ze bij de nekvel...

maar schoppen, slaan (hoogstens tik op de neus) ect. vind ik echt veel ste ver gaan! als ik 't zou zien gebeuren dan zal die gast niet blij zijn!

/Edit: laatst in de krant: 'n man uit een cafe joeg een hondje van 'n meisje de weg op, hondje dood (overreden) de pa slaat de vent op z'n gezicht...
    raad is:
    de pa die krijgt 'n boete! :confused:

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  3. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    De pathetiek die los komt als het over dieren gaat, vind ik altijd een beetje merkwaardig. Begrijp me niet verkeerd ik keur mishandeling bij zowel mensen als dieren af, maar medicijnen testen op dieren (mits functioneel natuurlijk) vind ik qua dierenleed niet veel verschillen van een hamburger eten bij MC-Donalds en je zult maar net een ziekte hebben die kan worden genezen door medicijnen die getest zijn op dieren, kijken of je dan nog zo aan je principes vasthoudt. Principes die in veel gevallen toch al zwaar willekeurig zijn, want wij mensen hebben de neiging om alleen medelijden te hebben met dieren die een bepaalde knuffelfactor en intelligentie hebben. Of stoort men zich ook aan het doodslaan van een mug of vlieg? Gooit men een kwal die uitdroogt op de kust liefdevol terug in de zee? dreigt men met het doodslaan van de boer die de bladluis vergiftigd om zijn planten te beschermen? Het is tot op zeker hoogte vrij hypocriet allemaal.

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    je kunt een hond best een klap geven.....een kleine hond niet...maar als je een duitse herder hebt ...en je traint hem veel ..die mag je een schop of een klap geven..worden ze hard van zolang je het maar niet echt hard doet maar gewoon een tik geven...

5. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ze moeten die kerel ook gewoon mishandelen!!!

6. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    een kleine hond niet... een grote hond wel... :confused: *nadere uitleg graag!*
    Als ik boos ben op mn hond laat ik het merken door gedrag, niet door handelingen...
    werkt ook, want ze weet prima wie de baas is *)

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Zeehonden meppen

Dit is ook verschrikkelijk om te zien hoe die zeehondjes worden afgemaakt voor de vacht:mad:. Dierenmishandeling is vreselijk maar het zal er altijd zijn. Je kunt wel bij jezelf beginnen door je eigen dieren goed te behandelen.

8. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    :'-( _O_ :9

Aha, en jou gedrag bestaat niet uit handelingen :confused:

Jij bent hypocriet

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan er echt niet tegen dat dieren mishandeld worden. Zoals stierengevechten op tv, dat kan ik echt niet aanzien.

10. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Mensen kunnen niet tegen die beelden , mijn moeder zei dat ze het allemaal wel een beetje overdreven met die zeehonden hoe ze ze afmaken.
    Totdat ze die band zag nou geloof me maar , Ons Ma is voortaan voor de dieren !

@ Argus : Zullen wij jou in een hok proppen zonder water en eten en als het midden in de nacht -2 is he ?
    Kijken hoe je je eigen dan voelt.

En er is ook bij andere gereageert over de mishandeling van het Baasje ( zo'n iemand mag en kun je geen baasje noemen )
    Ik vind dat wel op zijn plaats want hij mishandelt een dier dus laat jij het hem ff voelen.

11. Casperge

Casperge Guest

ik ben tegen dierenmishandeling,omdat ik liever een vrolijke biefstuk eet ;)

Daarom is biologisch ook goed,als een (vee)beest een leuk leven lijdt EDIT:eh leid en daarna dood gaat heb ik daar geen problemen mee.Voor honden,katten,andere huisdieren,wilde dieren,etc.Snap ik niet wat mensen ermee op schieten als zo'n dier doodmoet :confused: ,tenzij daar een hele goede reden voor is.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2004
  12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is het mishandelen van je hond strafbaar.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Sadist :+

14. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Ja klopt maar je hond/kart/konijn wordt wel weg gehaald bij de mishandelaar maar hij krijgt GEEN dierenverbod.
    Dus het moet eerst 2 of 3 keer misgaan voordat hij echt geen dieren meer mag houden.

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    nou het zit gewoon in de training van duitse herders...
    als je ze bijv. laat trainen om lijken te zoeken in met van die speciale teams dan moeten ze hele goede discipline hebben..

16. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    En dan zeggen ze in den Haag dat er geen geld voor is...
    Dan moeten we maar eens gaan bezuinigen op asielzoekers en mensen met een uitkering, GA GODVERDOMME WERKEN ! :mad:

17. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Een kennis van ons heeft een mechelse herder , echte politie honden.
    Die hond heeft toen 1 inbreker gepakt bij de buren.
    Man een hap uit zijn been en aanklacht jawel tegen het baasje van die hond gedaan !
    Affijn hij wou dat het beest werdt ingeslapen.
    Die kennis zei : ja zodat jij weer terug ken om te jatten he.
    Kennis kreeg boeten hond moest worden ingeslaapt.
    Niet gebeurd geen boete betaalt en dat beessie niet inslapen is nou 5 jaar geleden niks meer van gehoord :+

18. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vreselijk dierenmishandeling. ik heb thuis zo'n stuk of 25 dieren en sommigen mogen op gewoon uit hun kooi in de zomer (nu dus) IK LEEF NIET OP EEN BOERDERIJ

19. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Dieren zijn gewoon je vriend , ze geven je liefde en vriendschap.
    Sommige mensen zien dat gewoon niet :mad:

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt 25 dieren, woont niet op een boerderij en vind dierenmishandeling vreselijk? Dan mag ik aannemen dat je in een gigantisch kot woont, met een flinke tuin?

Deel Deze Pagina