1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verwaarlosing dieren.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 7 jul 2004.

1. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Me kot is niet gigantisch maar mijn tuin is wel groot.

2. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm, jij bent wel heel erg extreem... :{ (Volkert vd G. in de dop?? )
    Mag ik vragen hoeveel geld je zelf al hebt binnengebracht, tegenover hoeveel je al heb gekost?

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ik was een keer in het park aan het wandelen met mijn hond, komt er een fietser aan die m'n hond ineens opzij trapt, terwijl die gewoon op het gras naast het fietspad liep ! :mad:
    ik werdt ineens zo kwaad dat ik de riem (zonder hond) naar z'n kop gooide, viel die van z'n fiets :eek: , ik was even bang dat die nog gewond was ook, want dan had ik er een probleem mee gekregen. gelukkig fietste die snel weer weg 8)

4. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is eerder in dit forum gezegd over beren in Azie ofzo..
    Wat dacht je dan van de Bio-industrie in OOK NEDERLAND is toch precies hetzelfde.
    Die kippen worden met z'n tienen in superkleine hokjes gedouwd!!! Vreselijk toch!!!

5. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als ze uitgelegt zijn worden ze verkocht als soepkippen. :'-(

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    het zijn ook verschrikkelijke dingen die gebeuren met koeien, varkens en noem maar op voor de vleesproductie, maar daar geef jij waarschijnlijk ook niets om... Ik vind het zo'n gezeur van sommige mensen die net doen of ze zo super dierenvriend zijn maar als het erop aankomt ze net zo goed meedoen.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind dierenmishandeling ook niks. Maar het doen alsof je hond koning is, met kleren en hoedje enzo op en naar de schoonheidssalon ermee hoeft voor mij ook niet. Zag een tijd geleden op tv dat er een berenhotel is. Elk knuffelbeer kan daar gebracht worden. Daar wordt er met ze gewandeld, met ze getroeteld et cetera. Dat vind ik misschien wel het stomst, doen alsof een knuffel een gevoel heeft.

Ik eet ook graag vlees, maar koeien worden best netjes geslacht en bijna alles wordt wel ergens voor gebruikt. Vis daarentegen gaan ze vast niet allemaal een voor een slachten. Of ze drogen dood (zoals wij kunnen verdrinken), of ze zetten mes erin om het vlees ertussen uit te halen.

8. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Nee ben geen Volkert van der G persoon ben juist Extreem rechts.
    Maar als je andere ideen hebt mag je het toch wel erg vinden wat er met die beesten gebeurt?

9. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Totaal mee eens.
    en dat betekent niet dat ik zit te slijmen omdat hij Moderator is.

Maar die beren in azie dan , zetten ze op een kokend hete plaat en daarop moeten ze dansen het is gewoon verschrikkelijk :mad:

10. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    het gaat niet altijd om het slachten, wat ik wel denk is dat een vis uit de zee een stuk beter leven heeft gehad dan een koe die met zijn 10 in 2 vierkante meter rondhangen in de stank en hitte. En op weg naar school fiets ik altijd langs een slachterij voor varkens en daar hoor je de hele dag door varkens "schreeuwen " als er weer 10000volt door hun kop gaat.

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    extreem rechts en een dierenvriend, net als de heer Fortuin met zun beftekkels:cool:

vind dierenmishandeling ook slecht, maar dat ishier al 1000x gezegd he:p

12. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    als ik ooit ook maar om wat voor reden iemand bijv een hond of kat om niets schopt bijvoorbeeld ken hi jeen trap van mij terug verwachtne maakt niet uit hoe GROOT/BREED die persoon is:mad: ik haat dieren mishandeling.

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Kan mijn kart worden weggehaald? :eek: ;)

Ik heb ook een keer meegemaakt dat er een oud vrouwtje heel de tijd tegen haar hond aan het schuppen was omdat die niet doorliep. En er was gewoon een klein kindje bij. Heel zielig. Die vrouw heeft die hond gewoon losgelaten, en achtergelaten.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kippen hebben het dan denk het slechts. Op een kluitje in een kippenren zitten, waarin ze elkaar soms doden, enkel voor onze eitjes.

15. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Criminelen moeten ook een 2e kans krijgen. Wat wel goed zou zijn is om ze te belonen als ze middelen op zich laten testen. Niet perse kortere straf maar zoiets als een tv of iets anders. Maar verder ben ik het met je eens dat dierenproeven moeten kappen.

16. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan ook de prijs van die huisdieren, voor niks kan je tegenwoordig beesten in huis halen. Als er een zieke geest rondloopt kan hij er veel kopen en bijvoorbeeld weer vermoorden of whatever.....

Enkele prijzen:
    × konijn(hangoor,dwerg, en nog een) : € 15,- p.s.
    × vis(goudvis,5 cm) : € 3,-
    en een kat kan je bijvoorbeeld al voor € 10,- krijgen van boeren omdat zij de katjes anders verdrinken(immers hebben ze niks aan die beesten, en gebeurt echt, ook hier in Friesland)

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik las eergistren, nouja zag een filmpje over een kat op Neukia en Volkomenkut.
    Ik geef niet de directe link want ik doe het gewoon niet.
    Nou je zag een jongen die een kat in een kooitje(Voor hamsters ofzo) en deed het deurtje dicht. Het was dus veeel maar dan ook veelste klein dus dat arme beestje zat helemaal in een knoop zeg maar..

Opzich zou je zeggen, is dit alles? ik bedoel het ergste moet nog komen :mad:.
    Helaas...
    De jongen ging verder, pakte bezine of iets dergelijkse en gooide dat allemaal over die kat heen, over die kooi enz.
    Hij pakte een aansteker en stak de kooi inclusief de kat inside dus in brand.

Dat is niet verwaarlozing van dieren, maar gewoon moord. Helaas kunnen mensen niet goed met elkaar en met dieren omgaan:mad:

Mensen die stelen,dronken overstraat,590KM/u rijden enz. enz.. --> Misschien wel. voor een 2de kans
    Mensen die god weet hoeveel kinderen hebben verkracht,vermoord,mishandelt,uitgehongert. zoals in Belgie,frankrijk en natuurlijk gewoon in ons eigen land --> Die mensen verdienen geen 2de kans.

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  18. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke mensen zijn gestoord en moeten hun leven daarvoor boeten:mad:
    Maja , dan komt de regering weer met het gezeik van ja hij is niet helemaal in orde of hij is verward.
    Nou sluit zo iemand dan voor altijd op op water en brood ofzo.
    Moordenaars zijn ook niet goed in hun hoofd maarja dat moet eert getest worden van onze belastings centen.
    Ik vind dat er zwaardere straffen moeten komen voor moordenaars , pedofielen , en dieren mishandelaars :mad:

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Je bent niet links of rechts. Je bent een debiel, meer niet.

Dierenmishandeling is verkeerd maar als je liever je eigen soort afmaakt zonder zelf in gevaar te zijn dan is er dus echt iets mis met je instinct en je geestelijke gesteldheid.

Die kat die jij aait, bijt een schattig musije ook dood. Dat muisje deed zich weer tegoed aan het rottende lijk van een vis.

Sorry, maar dierenmishandelen is irritant en mishandelen in het algemeen kan niet. Ik snap niet dat je zo fel tegen dierenmishandeling bent er en dan even bij zet dat je een mens makkelijk kan doden.

Waar gaat het naartoe met de wereld als mensen zich trots en openlijk extreem rechts noemen?

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2004
  20. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Jij reageerde hier al niet helemaal normaal over dus als we het over debielen hebben laten we maar beginnen met jou he.
    Is het verkeerd dat ik zeg dat ik trots ben op mijn vaderland?
    En hier wonen veel mensen die te LUI zijn om te werken , als ik daar wat van zeg en ze noemen me extreem rechts dan ben ik dat maar he.

Quote : Die kat die jij aait, bijt een schattig musije ook dood. Dat muisje deed zich weer tegoed aan het rottende lijk van een vis.

DAT IS DE LEVENSCIRKEL EEN DIER ONNODIG PIJNDOEN IS IETS ANDERS HE.

Maar Back ON-topic

Deel Deze Pagina