1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verwaarlosing dieren.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 7 jul 2004.

1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Okay, wanneer pleeg je zelfmoord? gezien je een bedreiging vormt voor andere mensen en ons voortbestaan?

3. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ik leg jou eerder om dan mezelf maar reageer niet meer in dit topic als je het over andere dingen hebt aub.

4. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Mij zie je heus niet met een Nazivlag staan te zwaaien tijdens de rammadam en roepen dat er veel moslims de hongersdood moeten sterven.
    Nee , ik heb gewoon andere ideen die soms extreemrechts naar voren komen.
    Ik heb ook marokaanse vrienden.

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

En nu moet ik dus mijn mond houden? Als je nu echt extreem rechts gedachtengoed aanhangt zie je de mens waarschijnlijk als een hoog intelligient dier. Waarom vind je het minder erg om een mens af te maken dan een dier?

Het hoort beide toch niet?

Als een ander mens je aanvalt verdedig je jezelf, maar als een beer dat doet dan moet je dat toch ook doen?

Hmm, waarom noem je jezelf dan extreem rechts?

6. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oké
    Maar een mens heeft meer kans om zich te verdedigen dan een dier.
    En meestal wordt iemand die een ander van zijn leven berooft daarvoor gestraft ookal zijn die straffen meestal niet erg.

Een dier daartegen zeggen ze mag niet meneer komtu maar mee en binnen 2 uur staat hij weer buiten met een boete en dan laten ze hem voor het gerecht komen daar krijgtie een waarschuwing en zeggen ze dat hij geen dieren meer mag houden.
    Denk je dat ze dat controlleren?

7. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb het over ONNODIG PIJNDOEN van dieren.

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Je vergelijkt het onnodig pijn doen van dieren met het pijn doen van mensen. Dat is beide toch niet te tolereren?

Kijk, ik ben het met je eens dat je dierenmishandelende mensen aan moet pakken. Dat je in nederland een paard mag bespringen, erop mag rijden, zonder vooruit te komen, is natuurlijk ook idioot.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2004
  9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mishandel ik een kat als ie naar binnen komt en als ik em dan naar buiten schop?
    Die klere beesten komen de heletijd het huis binnen echt ongelovelijk ik word er soms zo stront ziek van en schop ze et huis dan maar uit.
    Laatst heb ik er een paar met een waterpistool achterna gezeten :D ze kwamen toen ook een hele tijd niet meer binnen :)

Hoe ze binnen komen?
    Schuifpui open of de hok deur, het zit hier echt fukking vol met die beesten ongelovelijk :{

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

hahaha, Tha D en zijn beestenboel.Ownage :)

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    :cool:

12. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen denken dat ze beter zijn dan dieren en dat is ook maar nogmaals om dieren pijn te doen voor niks? Maar in sommige gevallen zijn mensen nog minder dan varkens en verdienen ze wel 1000 volt door hun kop heen.

13. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lief beeld heb jij van de dierenwereld. Ik vrees dat dieren elkaar ook gewoon pijn doen voor de lol. (ooit wel eens een volgevreten huiskat zien spelen met een muis?) De moraal, normen en waarden, rechten en plichten, zijn allemaal uitvindingen van de mens, die zijn wereldje weer op de dieren projecteert. Mensen zijn niet minder of meer dan varkens omdat op varkens zo'n waardeoordeel simpelweg niet van toepassing is. Een varken kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zijn daden , een mens wel.
    De dierenwereld is per definitie amoreel, ook al vind jij ze nog zo lief en schattig.

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben er wel tegen.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom denken mensen vaak zo minachtend over varkens? :+
    Trouwens dieren mishandelen voor de "lol" is echt niet normaal, maar net al tha-d, als je een kat wil houd dat beest dan lekker thuis, en laat hem niet overal rondzweren. Beestjes irriteren mij ook echt mateloos :mad:

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat de natuur zo in elkaar steekt is normaal (bedoel je kat die met de muis speelt), maar als je ervoor kiest om een hond in huis te nemen en om hem vervolgens te laten verhongeren is echt niet normaal :)

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens.
    en trouwens, mensen die denken dat je agressief wordt van gamen zoudens eens naar dit draadje moeten kijken.

18. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Als ik zie dat iemand een dier loopt te vermoorden of die shit... Ben ik niet te stoppen..

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    kijkals je dieren gaat pakken om te testen of die zoveelste lippenstift niet chemisch uitslaat als hardnekkige acne vind ik slecht, maar er zijn ook proeven in het belang van nierziektes en ******........zonder die dieren waren we nooit zover gekomen. jammer genoeg noemen ze makeup op de vacht smeren ook wetenschappelijk |:-

20. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Bij de kat is het normaal omdat hij amoreel is. Bij de mens is dat niet normaal omdat wij verwachten dat hij handelt volgens bepaald normen en waarden, een bepaalde moraal. Doordat we een dier niks kunnen aanrekenen is het nogal makkelijk (en oneerlijk) om te zeggen: die en die mens is minder waard dan dat en dat dier omdat hij zo handelt, een dier zal zijn handelingen immers nooit hoeven te verantwoorden.

Deel Deze Pagina