1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verwaarlosing dieren.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 7 jul 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Inderdaad bewustzijn, en vooral zelfbewustzijn maken het onderscheid.

En juist de verantwoordelijkheid die we daardoor hebben maakt dit onderwerp interessant.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2004
  2. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is zo hypokriet als de pest. Allemaal boos als iemand een hond dood trap, maar ondertussen de poten van spinnen eraf trekken en vliegen doodslaan. En wat te denken van mieren!? En vliegen die worden gemarteld met dat kleverige spul waar aan ze blijven plakken. Naar deze dieren kijkt niemand om, omdat ze geen aai gehalte hebben

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    dit kwam ik tegen...
    http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=hog_dog_general
    Waarschuwing! Dit beeldmateriaal bevat schokkende beelden.

vind dit dus net als stierenvechten écht niet kunnen! :mad: |:-

4. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gadverdamme :mad:

Jezus vieze eikels afmaken die lui :mad:

5. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus niet normaal.
    Een varken martelen , laten doodbijten door een hond en dan ook nog een trap krijgen van een mens:mad:
    Wat zijn dit voor mensen die zoiets organiseren:mad:

en HomerJ : Juist AFMAKEN die lui :mad:

6. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog reacties ?

7. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Die reclame over Afrika met dat world food program , zie je ook dat magerhondje door dat dorp lopen.
    Maar voor die mensen is dat ook erg.
    Zo eits doen ze toch hopelijk ook voor honden he?

Maar ook op zoon filmpje van bumfight, een magere hond met een kapotte poot (hij hinkelt) snuffelt wat rond , is dit normaal of is het zo dat het beestje te weinig te eten krijgt omdat de mensen zelf nauwlijks wat hebben ?

8. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje ga ik dus niet kijken hé

9. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Het is zielig en je hgaat hard nadenken.
    Dit is goed voor de mensen , zien ze waartoe sommige mensen instaat voor zijn stelletje maffen :mad:

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het natuurlijk ook zielig. Helemaal dat laatste stukje van de film waar ze die hond er niet eens vanaf halen. Ten 1e nooit aan beginnen, en als je die hond eraf wilt hebben dan schop je hem toch flink dan ga je niet trekken:confused:. Die varkentjes worden levend aangevreten.

Maar ja jullie kunnen wel weer gaan roepen: Afmaken die lui! Maar daar schiet je veel mee op. Ten 1e jullie doen het toch niet. Ten 2e als je iets wilt doen, doe dan ook echt iets zoals geld doneren ofzo.

11. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er zijn zeer goeie doelen voor dieren , maar zo iets kun je toch niet tegen houden :mad:
    Je kunt het alleen verminderen!

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb zelf 2 hondjes, een cavia en 2 lieve leguanen. Ik zorg zelf alleen voor mijn leguanen en mijn lieve duitse herder Als ik merk dat er een iets heeft blijf ik er de hele tijd bij. Ik snap zoiets niet.

Ik kijk zelf heel veel Miami Animal Police. Daar heb je ook van zulke dingen. Vorige keer hadden ze een hond opgesloten in een auto en die was dood gegaan omdat het buiten 40+ graden was. De "verzorgers" kwamen niet meer opdagen en lieten zelfs de auto staan! Dit kan niet door beugel. Maar waarom word er dan zo soft gehandeld. Mensen staan onder de dieren dat is te begrijpen. Zo is het nu eenmaal, maar waarom dan zo soft. Als iemand een hond dood maakt vind ik dat hij ook de cell in moet voor een paar jaar.

Ik behandel mijn 2 leguaantjes als mijn zoontjes en mijn Duitse herder als mijn dochter. Nooit zal iets te veel voor ze zijn.

Ik reageer mischien heftig, maar dat komt denk ik omdat ik me zoveel om mijn diertjes bekommer. Elke dag heb ik een uur nodig om alles thuis op gang te krijgen. Mischien verwacht ik dat van alle andere mensen die een dier hebben ook en is dat te veel. Maar doe in elk geval iets!

Ik ben zelf van plan te doneren, maar omdat ik 15 ben heb ik niet veel geld voor de groene leguanen stichting.

Zelfs dat kun je niet! Wat kun je nou tegen iemand doet die thuis in alle stilte zijn hond slaat of zijn Geit uithongerd. Dat gaat hij heus niet op straat doen hoor.

Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  13. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben thuis 1 teckel.
    Nou geloof me maar die is de baas thuis.
    Ik en me pa willen meer honden maar ons moeders ligt wereens in de weg :mad:

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Moeders ligt altijd in de weg, dus het is net een teckel :)

15. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Achja, zo ken je het stellen.

Agerme me moeke :eek:

16. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Toenet reclame van het WSPA gezien.
    Wat doen die mensen goed voor dieren zeg.
    Ben van plan om hun te gaan steunen voor 3 euro per maand.
    Ze krijgen ook steun van de Verenigde Naties :)

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet 1 reclame en je gaat gelijk doneren. Erg naïef. Ik zou eerst wat meer research doen. En een paar post geleden zij je nog: Ja, er zijn zeer goeie doelen voor dieren , maar zo iets kun je toch niet tegen houden
    Je kunt het alleen verminderen!

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies, MasterApu...

19. XeoN

XeoN Guest

Teringmeelopertje :p

Deel Deze Pagina