1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[videotheek] aanraders

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Stig, 18 jan 2004.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Sleepy Hollow

Mijn favoriet aller tijden, geweldig sfeertje zit er in die film.

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ja Sleepy Hollow is echt heel vet. Depp is daar echt meesterlijk in. Ik heb hem destijds in de bios gezien en sinds een tijdje op dvd gekocht, wat een heerlijke sfeer._O_ Nog zo'n ontzettend vette van Depp is Fear and Loathing in Las Vegas. De hele film is 1 dikke drugs-trip. Heel erg vet.

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    The Thin Red Line is voor de oorlogsliefhebbers ook wel vet:) geen Saving p r natuurlijk kan bijna niet _O_ maar wel heel vet:)

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ik heb hem laatst gezien maar vond het nogal moeilijk om geinterreseerd te blijven. Wel onzettend mooie beelden_O_. Misschien moet ik heb nog eens kijken, vrienden zeiden dat het een soort 2e SPR is dus misschien heb ik er met de verkeerde verwachtingen naar gekeken.

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    City of God dat is echt een super vette film

6. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Vond je The Matrix goed qua verhaal en filosofie dan moet je Dark City en The Thirteenth Floor eens huren, goeie films waar je helaas weinig van hoort. _O_

7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Equilibrium
    Pirates of the Caribbean
    Hunted
    Dreamcatcher
    Ice Age
    Shrek
    Toy Story
    Monsters & Co.
    The Lizzie McGuire Movie (Best wel aardige film en Hilary is errug lekker :))
    Gods and Generals

Tja... ik kan zoveel films opnoemen....

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    -Pirates of the Caribbean (een van de beste films ooit, een van de beste films van vorig jaar in de bios, een van de beste dvd releases van dit jaar en de beste piraten film ooit).

-Half past Dead (een harde actiefilm met Steven Segal).
    -The Transporter (een goede actiefilm met John Statham).
    -Voor wie hem nog niet gezien heeft, LOTR The Two Towers extended versie.

9. DonScorpion

DonScorpion Guest

Pirates of the Caribbean en Bruce Almighty is ook erg leuk

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Niet zomaar wat titels roepen mensen, want anders wordt het weer zo'n opsomtopic van niks. :)

In ieder geval wil ik hier even een flinke afrader waarschuwing geven. Wat je ook doet huur echt nooit de film No Good Deed. Ik had hem gisteren gehuurd en wat een ontiegelijk slechte film is dit. :mad:

Je denkt dat deze film wel aardig moet zijn aangezien het een misdaad/actiefilm is met Samuel L. Jackson en deze acteur staat normaal gesproken toch altijd wel garant voor goede rollen in goede films. Tevens de aanwezigheid van de heerlijke Milla Jovovich doet veel verwachten, maar wat een drama was deze film. In plaats van de verwachte 'bad ass cop with an attitude' rol die je zou verwachten van de heer Jackson is het eigenlijk maar cello spelend watje. En dat cello spelen zie je hem zelfs meerdere malen doen...... stoer. Hij speelt een agent die door een misverstand in de handen valt van een criminele bende en dan begint de ellende. Die bende bestaat uit zulke domme karakters dat wil je gewoon niet geloven. Je hebt een over de top gespeelde sadist van een leider, het hulpje met ADHD, een bejaard echtpaar dat op Bonnie & Clyde moet lijken en Milla Jovovich. Het acteerwerk is waardeloos en het verhaal is zo belachelijk slecht uitgewerkt dat je jezelf afvraagt of je eigenlijk niet naar een comedy zit te kijken... een slechte comedy dan. De enige reden dat ik het na 10 minuten niet heb opgegeven was vanwege Milla Jovovich.

Kort samengevat: niet huren!

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oke ik geef hier ff rijtje films die je gewoon moet huren. Als je tenminste van dit soort films houd :)

Snatch (Brad pitt is meesterlijk in deze film. En super grappig)
    Fight Club (Brad pitt is meesterlijk in deze film. En die andere gast ook :p)
    Lock, stock en 2 smoking barrels. (Oke elke accent wat uit Engeland komt heerst gewoon! En de film is te grappig natuurlijk :p)

12. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Kortom, je vind Guy Ritchie dus erg goed?8)

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Anger Management is écht een goeie als je wilt lachen. Met oa Jack Nicholsen (of hoe je zijn naam ook schrijft) Manmanman wat is gast gestoord zeg 8)

14. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil voor zaterdag nu eens een echte enge film zien.. geen horror, gewoon een enge thriller.. weten jullie er eentje?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Huur de The Ring (zit tussen en horror en thriller in)maar is best wel spannend

16. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    darkness fals is ook wel een goede

over de tanden fee

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond hem niet echt spannend, maarja :9.

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    SIGNS! :9

Nee, serieus, als je een enge triller wilt zien (geen horror dus) moet je echt signs zien. Een aanradertje :D:D:D:D

19. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond Signs echt tegenvallen. Spanning was er wel, totdat je die wezens te zien kreeg. Dat vond ik jammer.

20. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Signs en The Ring heb ik al gezien.. Darkness Falls krijgt geen goede recensie.. Geen andere ideeen???

Deel Deze Pagina