1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, werd gelinkt op Neogaf. 8) Klikte het aan en voor ik het wist had ik het helemaal bekeken. :+

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, komt wel.:9
    Ik wilde P3 ook proberen, maar de digi op PSN kost 30 euro...das me net iets teveel voor een digi game.

Normal is prima te doen.:)

Kan, hoeft niet.
    Je unlocked die meer naarmate je verder komt in de game, maar je kunt ze na het uitspelen ook allemaal in 1 keer tegelijk doen.

Ik heb de hele Persona 4 anime hier liggen en gekeken.
    Ze doen sommige kleine dingen iets anders dan in de game (logisch natuurlijk) maar het hoofdverhaal is zo goed als hetzelfde. True Ending is een aparte ep.

Stemmen zijn dezelfde als in de game, groot pluspunt!

Ik heb er zeer van genoten, maar om de game niet te ruïneren, moet je de anime pas kijken als je de game uitgespeeld hebt.:)

(mocht je hem willen hebben; de bluray/dvd combo boxen zijn goedkoper dan alleen de bluray. er zijn 3 boxen in totaal)

Shin Chan rules! _O_:lol:

Die anime die je linkte was te weird voor woorden Dulle.=(

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb P3FES hier voor de ps2 liggen, hetzelfde geldt overigens voor P4 :)

Death Note is een aanrader voor iedereen, fantastische anime.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook nog P3P. Alleen het is de UMD. Jammer dat er geen manier is om aan Sony te laten zien dat ik de game heb om zo gratis de download versie te krijgen. :p
    Dat is wat me zo fascineerde denk ik. :+ Weirde shit, maar ik kon er wel om lachen. Wie kan op zijn tijd nou niet weirde dingen waarderen? :cool:
    Gelukkig zijn het ook steeds maar eps van een paar minuutjes. Meer moet het niet zijn.

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha ja, moest maar 20 minuutjes ong opnieuw spelen, maar dan ram ik wel die gesprekken effe door want die had ik dan toch al gelezen. Maar kon op dat moment niet saven.

btw, ik had de eerste episode gekeken voordat ik aan game begon. Soms was dat toch wel fijn, dat ik ff terug kan denken wat ze in de serie deden, zo wist ik waar ik heen moest :p

Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.446
    Jezus Dulle, wat ben je nu weer aan het kijken? :cool: Death Note en de Persona anime zien er goed uit. Aanraders?

Laatst bewerkt: 31 dec 2013
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Death Note is echt super. Ook voor mensen die niet van de 'standaard' anime's houden.

Ik ben onderhand een uur of 4 onderweg met P4G. Crisis wat komt er veel op je af. Ik heb het idee dat ik alweer de helft ben vergeten. Wanneer is het shuffletime? Hoe krijg je zo'n actie voor elkaar dat het hele team los gaat op een vijand? etc etc

Van de Velvet room snap ik nog lang niet alles. Het fusen van persona's is nog tot daar aan toe, maar alle zaken die de twee dames van je willen ben ik alweer grotendeels vergeten. Iemand nog tips?

Verder vind ik 'voice' echt een gave toevoeging. Ik maak er dankbaar gebruik van. Hetzelfde geldt voor 'SOS', ook al heb ik het idee dat het nauwelijks opschiet.

Ik stuur mijn team helemaal zelf aan. Hoe deden jullie dat?

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou na 4 uur ben je echt nog niet voorbij de intro joh. Alles wordt wel uitgelegd.
    Als alle enemies down liggen kan je met je hele team los.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben nu

Die chick van Dulle zijn avatar aan het redden in het kasteel. Al lukte het mij niet om helemaal tot de boss-fight te komen (ben op verdieping 3 geëindigd.). Ik ben dus nu redelijk zelfstandig aan het spelen.

Nu er nog aan denken wanneer ik moet komen opdagen voor het basketbalteam :cool:

10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waaat?! Na 4 uur nog intro8)

Ben nu net voorbij de eerste battle tegen zo'n kerel op zo'n beest en dacht dat intro nu wel voorbij was. Geniaal spel tot nu toe, kom alleen tijd te kort om het echt een tijdje te spelen.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wel een leuke intro! :+ Niet zoals die 25 uur durende tutorial van FFXIII (of ACIII)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ken het, je bent err ook zo weer 'uit'. Dat zorgt er bij mij voor dat atm P4G het enige spel is dat ik speel. Ik had net zo goed geen PS4 kunnen kopen :+

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.446
    Heeft de Vita eigenlijk nog een andere game die een beetje interessant is buiten P4? Merk dat mijn 3dsXL een stuk meer aandacht krijgt, ondanks de zwakkere specs. De game library van die portable zit zo ongelofelijk vol met goede games...

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kijk even in de Vita thread, die vraag is vorige maand wel 5x gesteld :+

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.446
    Je bedoelt "Vita XBW reviews"? Die thread is zo goed als dood. Ik zie één verwijzing naar Gravity Rush. De rest is (of was) bezig met P4.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, wrijf het er maar in. :mad: Maar jij gaat vast helpen om het topic terug tot leven te brengen zodra je (eventueel) een Vita hebt? :cool:
    En in de startpost staat toch echt meer dan 1 verwijzing naar Gravity Rush. ;)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zoals gezegd kan je beter in de andere thread kijken. 'Interessant' kan je overigens op veel manieren invullen. Er zijn iig genoeg Japanse games op te vinden en volgend jaar worden dat er alleen maar meer :)

Ik ben atm zelf echt helemaal verslingerd aan P4G. Ik ben echt in tijden niet meer zo verslingerd geweest aan een spel. Ik ben net dood gegaan in

2e run door het kasteel nadat ik Yukiko heb gered. Er zit dan een schaduw bovenin het kasteel die lijkt op de Positive King alleen dan groter. Tot verdieping 8 is het eitje en hij veegt de vloer met me aan.

Morgen maar weer eens proberen.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Had ook last van die

Die move die hij doet dat je in 1x KO geslageb wordt is irritant. Je moet je beetje voorbereiden met een guard item. Dacht iets van diamond iets. En dan hopen dat hij je niet one shot

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.446
    Vita heb ik al best lang, mar weinig echte games die ik typisch bij de Vita vind passen. Krijg er een beetje een PSP gevoel bij. Strakke hardware, maar de software valt tegen. Hopelijk komt daar dit jaar verandering in.

Op de een of andere manier heb ik P4 weer aan de kant gegooid, terwijl ik het een goede RPG vond. Eerst maar even Fire Emblem: Awakening uitspelen. Gewoon teveel platformen in huis om echt veel aandacht aan één platform te geven.

Deel Deze Pagina